Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn TV-afstandsbediening werkt niet met mijn proximus decoder. De battries zijn nieuw, dus het is niet vanwege van de batterij
Zijn er nog personen in de omgeving van Baarle-Hertog die een zeer slechte verbinding hebben met hun smartphone op het 3G netwerk. Ben sinds deze week overgeschakeld naar Mobile Viking en geen problemen voor internet , mail en facebook. Ondanks dat ik geen enkele aanpassing heb moeten doen in mijn Iphone.
Je kan je vanaf vandaag abonneren op Amazon Prime Video. Maar het is geen lancering om over naar huis te schrijven. De site is enkel beschikbaar in het Frans vanuit België. En er zijn bijna geen Nederlandstalige ondertitels. Geen chromecast support. Nog niet heel duidelijk welk aanbod er beschikbaar is, maar zonder Nederlandstalige ondertitels, denk ik niet dat dit veel succes gaat kennen. Je kan het gratis testen gedurende 30dagen. In de dienst zitten ook een gratis ontleendienst van Kindle boeken, onbeperkte cloudruimte voor foto's, gratis levering van aankopen uit de shop en levering binnen de 48 uur. Er is ook nog toegang tot twitch.tv inbegrepen zonder reclame. https://tweakers.net/nieuws/118993/amazon-maakt-prime-video-dienst-beschikbaar-in-nederland-en-belgie.html http://newsmonkey.be/article/74211
Ik schakelde recent over naar het Tuttimus-pack. Hier is 3 mnd gratis Netflix inbegrepen. Ik heb mijn betalende abbo opgezegd bij Netflix om van dit aanbod te kunnen genieten. Activeren lukt echter niet. Op het inlogscherm van Netflix kan ik enkel kiezen voor een hernieuwing van een betalend lidmaatschap. Hoe kan ik mijn drie gratis maanden activeren Proximus of personen die voor hetzelfde probleem staan? Dank bij voorbaat. Ik heb geen activeringscode ontvangen. Eigenlijk heb ik niets ontvangen na de omschakeling :?
Ik heb mij vorige week een proximus-waardebon aangekocht van 50 euro. Ik wilde deze gebruiken om een nieuwe smartphone online te kopen. Toen ik mijn bestelling gedaan had, wilde ik gaan betalen maar zag ik dat ik mijn kaartlezer niet bij had. Heb toen de bestelling afgebroken en 's avonds opnieuw gedaan. Maar wat bleek: ik kon die bon niet meer invullen want hij zou reeds gebruikt zijn! Heb toen gebeld naar klantendienst. Konden mij niet verder helpen en zeiden dat ik daarvoor naar een winkel moest gaan. De volgende dag in de winkel zeiden ze dat ze dat niet konden oplossen (op een erg onvriendelijke manier!!). Ze hebben toen wel een klachtenformulier voor mij ingevuld met hoogdringendheid. Proximus zou mij dan contacteren. Tot op heden nog niets gehoord. Moet ik die bon van 50 euro nu maar gewoon vergeten? klantvriendelijk is toch wat anders hoop ik.
Beste, Gisteren hebben we 1000 punten ingeruild voor een film op aanvraag. De punten zijn er afgehaald en de bestelling staat ook uitgevoerd. We hebben ook een mail gekregen. Nu als we een film willen aanvragen komt steeds het bedrag erop en niet het aantal credits die we nog kunnen opnemen. We hebben net een film gehuurd in de hoop dat we alsnog onze punten kunnen gebruiken maar ik vrees dat deze film aangerekend zal worden. Kan dit bekeken worden aub? Bedankt!
Ik kreeg vanmorgen een bevestiging dat de aangevraagde wijziging van mijn gsm dienst in tittimus packet in orde was. Hoe zit het nu met de rest? Wat met extra tv bundel en netflixcode? Hoe lang gaan deze nog op zich wachten. Want daar is nog niks mee gebeurd.
Hey, hier op het werk hebben wij een bbox2 staan, staat hier al redelijk lang. Als ik speedtest doe op mijn mac haal ik 60/70Mbps met netwerkabel ingeplugd. Als ik met mijn iPhone een speedtest doe (op 20/30 cm van de modem) haal ik slechts 15/17Mbps. Is er iets dat ik hierkan aan doen om mijn wifi sneller te maken? Mvg
ik heb reeds een tutimus pack en een mobilus +20 met samsung gsm. Nu wens ik er graag nog een mobilus abonnement bij te nemen van 45euro samen met de samsung s7 voor 199euro. nu lukt dit niet...het zou niet mogelijk zijn een 2e mobilus abonnement te nemen...klopt dit?
Toen ik de aanvraag deed voor een bizz allin pack gaf de bizz expert aan dat ik mijn vroegere punten (premium) zeker zou kunnen overdragen. Dit kon pas na de creatie v de new account. Ik heb nu een nieuw bizz account en ook de bizz club geactiveerd. Hoe gebeurt nu de overdracht? Er was gezegd via 1910, maar dit komt niet voor in het menu. Frank
waarom worden er geen wedstrijden van de crokycup op proximus tv uitgezonden en op telenet wel
Ik verhuis naar een (nieuwbouw)woning waar een aansluiting mogelijk is op proximus fiber. Bijgevolg ben ik aan het verkennen welke abonnementsformules er bij proximus mogelijk zijn maar ik raak er via de website niet wijs uit wat alle kosten zijn. Dat maakt het lastig om een vergelijking met de concurrentie te maken. Ik heb geen speciale packs nodig en ben enkel geïnteresseerd in een internet + TV combi. De website vermeldt: 55€ / maand incl btw. Wat is de initiële investering? Ik vermoed dat ik een modem/router nodig heb van proximus. Dewelke en hoeveel kost die? Moet die gekocht of gehuurd worden? Voor TV zal ik allicht een decoder nodig hebben. Ook hier is me niet duidelijk of die inbegrepen zit in de maandelijkse prijs, of gekocht moet (of kan?) worden. Wat is de initiële activatiekost voor een nieuwe klant? Het liefst had ik deze info op de website bij elkaar gevonden maar ik vind het gewoon niet (http://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_internet_tv/particulieren/prod
op8november word er een aanpassing gedaan 1gsm wordt veranderd van 20euro naar 55.95 dit ongevraagd we vragen een aanpassing ondertussen veel telefoons ,klachten en beloftes nog steeds niet in orde merci als dertig jaar trouwe op tijd betaalde klant waar zijn ze mee bezig
Sedert gisteren is de nieuwe Cloud actief. Maar inloggen in de Cloud via de geüpdate app lukt niet, noch met de oude aanmeldgegevens (maar dat is normaal want zo aangekondigd in de communicatie) noch met de MyProximus aanmeldingsgegevens. Wanneer ik probeer in te loggen met de nieuwe gegevens kom ik steevast op een scherm dat me een nieuwe Cloud wil doen activeren. Ik wil geen 'nieuwe' Cloud, ik wil de Cloud met mijn gegevens terug en ik vrees dat, eens ik kies voor de nieuwe Cloud, de oude gegevens onherroepelijk verloren zullen gaan. Via www.belgacomcloud.be kan ik nog tot 31 december in de oude Cloud, maar ik kan er niets meer aan wijzigen. Gevolg: ik betaal voor mijn Cloud, maar kan er niets meer mee doen. Via 080022800 gisteren proberen oplossing zoeken: na heel lang wachten en een zeer bereidwillige luisteraar toen ik het probleem uit de doeken deed, kreeg ik koudweg de mededeling dat voor Proximus Cloud er geen telefonische ondersteuning werd gegeven. Mijn probleem moest i
ik beschik over de nieuwe software NTE_6.1.9.86 op mijn V5 decoder. Sinds enkele dagen staan 2 zendingen bij 'conflicten'. Beide zijn opnames die ik reeds heb bekeken en 'gewist'. Zelfs het herstarten van de decoder (ook met factory-reset) en de modem, ook beide samen, blijkt geen oplossing te geven. De opnames dateren van 14/11/2015 (VTM 23:00 'Reservation Road' - VIER 20:25 'The Odd Life of Timothy Green'). Klikken op de aangegeven film geeft geen reactie, noch op de ene als de andere. Ze blijven er in staan. Hoe kan ik deze laten verdwijnen uit 'conflicten'.
Mijn moeder heeft straks een brief voorgelezen waar op stond dat binnen 2 dagen proximus tv gemakkelijker ging worden stond op een brief nu beweert ze dat ze geen brief gehad heeft weet er soms iemand meer er stond ook een adres vermeld voor naar een website te gaan proximus my tv of wat het ook was de decorder moest aan blijven staan stond er nog bij nu zegt ze dat ze geen brief gehad heeft
Hi, We hebben een maxi pack digi tv+internet. Wellicht ben ik niet de enige die momenteel geen extra internet volume kan toevoegen via de MyProximus app. Na contact met de helpdesk is dit een gekend probleem en zou dit 'begin December' opgelost worden. Enige update ? Mvg, Stef
Hoe wijzig de opname tijden. Momenteel staat de tijd NA opname om 30 minuten. Die 30 minuten wil ik verminderen, maar slaag er niet in. Ook na het volgen van de desbetreffende instructies in de HELPFUNCTIE op onze TV.
Kan men bij een volgende update eens eindelijk de herhalingen van series niet meer in de planning zetten ? Vroeger (winter 2011) ging dat fantastisch goed, maar sindsdien moet ik maar altijd de herhalingen wissen om ze de volgende dag weer te zien staan in de planning. Als een klant een bepaalde uitzending in een serie niet wenst, dan moet dat ook niet terug geplaatst worden. Zelfs uitzendingen, waarvan de zender zo vriendelijk was, om er een titel aan te geven, zodat die uitgefilterd kan worden, staan toch dubbel te blinken in de planning.
Hallo, Wat zijn de mogelijkheden voor wifi in een appartement van 2 personen?
Beste, Klant heeft een website met volgende adres users.skynet.be/fc946019 . Maar ze wilt deze verwijderen mits deze niet meer correct is. In de my proximus staat er dat de klant geen domeinnaam heeft maar de fc946019 is wel de klant zijn internetaccount. Kan iemand mij helpen hoe we deze kunnen laten verwijderen?
Vanmiddag werd mijn verbinding via Proximus met mijn pay & gokaart plots verbroken. Ik kreeg een mail dat men het spijtig vond dat ik van provider veranderde. Ik ben helemaal niet van provider veranderd! Zou het wel willen want de lijst met geklungel bij Proximus begint fors uit te breiden... Ik wil gewoon weer bellen met mijn pay & Go waar trouwens nog belwaarde op staat... Mvg, Peter
Ik heb destijds ingetekend voor een pack TV, internet en 3 gsm's. Voor de Gsm's betaalde ik ipv 15€ 10€ per maand per toestel. Nu wil ik een nummer van één van deze gsm's wijzigen en krijg ik 2 maal het antwoord dat het abonnement dan wordt geannuleerd en gewijzigd in een nieuw en duurder abonnement. Vind ik persoonlijk contractbreuk van Proximus want ik heb geen pack noch abonnement opgezegd, enkel een nummerwijziging gevraagd. Graag kreeg ik hierover wat feedback. Mvg, Peter
Als beheerders van een polyvalente zaal zijn we op zoek naar een manier om een (draadloze) internetaansluiting aan te bieden aan de huurders van de zaal. Omdat er toch wat vragen zijn omtrent de veiligheid en de aansprakelijkheid van de beheerders bij het gebruik van deze wifi door de huurders, stelden we ons de vraag of er zoiets betaalbaar op de markt is (ev bij Proximus)? Bedoeling is dat bezoekers zich kunnen verbinden nadat ze zich eerst hebben geregistreerd (via bv. e-mailadres en 'akkoord met gebruiksvoorwaarden'-vinkje). Indien mogelijk ook met downloadlimiet.
Betreft: 025820287 van mijn moeder De Valck Josephine, Meersstraat 114, 1742 St-Katherina-Lombeek De maandelijkse factuur voor telefonie bedraagt ong. 30 €/m ==> of 360 €/j. Wat opvalt is de huurkost van 4 €/m voor de huur van telefoontoestel sinds ?. Voor kabelTV is zij aangesloten bij Telenet: 192 €/j. Totaal is dus 360 + 192 = 552 €/j Wat biedt Proximus als zij telefoon en kabel bij jullie zou nemen? En hoe kan de kost van het toestel uitgeschakeld worden? Is er een huurcontract? En zoja, is dit opzegbaar?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.