Ik verhuis naar een (nieuwbouw)woning waar een aansluiting mogelijk is op proximus fiber. Bijgevolg ben ik aan het verkennen welke abonnementsformules er bij proximus mogelijk zijn maar ik raak er via de website niet wijs uit wat alle kosten zijn. Dat maakt het lastig om een vergelijking met de concurrentie te maken.
Ik heb geen speciale packs nodig en ben enkel geïnteresseerd in een internet + TV combi.
De website vermeldt: 55€ / maand incl btw.
Wat is de initiële investering?
Ik vermoed dat ik een modem/router nodig heb van proximus. Dewelke en hoeveel kost die? Moet die gekocht of gehuurd worden?
Voor TV zal ik allicht een decoder nodig hebben. Ook hier is me niet duidelijk of die inbegrepen zit in de maandelijkse prijs, of gekocht moet (of kan?) worden.
Wat is de initiële activatiekost voor een nieuwe klant?
Het liefst had ik deze info op de website bij elkaar gevonden maar ik vind het gewoon niet (http://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_internet_tv/particulieren/producten/r-orphans/verkavelingen-in-glasvezel/internet-tv-voor-glasvezel.html)
Ook lijkt dit me een vraag om te stellen via e-mail aan een helpdesk maar ook dit is geen optie in de "contacteer ons" mogelijkheden. Vandaar maar op dit forum. Ik hoop dat hij in de juiste categorie staat.
Vraag
Internet + TV Fullfiber - startkosten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.