Skip to main content
Vraag

GSM Pay&Go plots afgesloten

  • December 8, 2016
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Vanmiddag werd mijn verbinding via Proximus met mijn pay & gokaart plots verbroken.
Ik kreeg een mail dat men het spijtig vond dat ik van provider veranderde.
Ik ben helemaal niet van provider veranderd! Zou het wel willen want de lijst met geklungel bij Proximus begint fors uit te breiden...
Ik wil gewoon weer bellen met mijn pay & Go waar trouwens nog belwaarde op staat...

Mvg,
Peter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • December 9, 2016
Hallo Pëter!

Het spijt me dit te horen...

Kan u via een privébericht het betrokken oproepnummer doorsturen?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Mvg,

Wouter

  • Auteur
  • Practitioner
  • December 10, 2016
Done. Nu wachten op nieuws.

Mvg,
Peter

  • Auteur
  • Practitioner
  • December 13, 2016
Blijkbaar is mijn nummer nu dus actief bij Orange??? Begrijpen wie begrijpen kan...
Ik wacht op een verklaring. Hou jullie op de hoogte!

Mvg,
Peter