Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Na de update naar de Proximus Cloud heb ik paar vragen. Ik had 30GB in Belgacom Cloud, sync op mijn MAC en zichtbaar in Finder met alle subfolders. Nu heb ik in de folder "Proximus Cloud" nog steeds mijn subfolders en files maar ook een subfolder "Web". In deze folder vind ik terug al mijn folders en files terug van vroeger en die ook nog steeds in de root van de folder "Proximus Cloud" staan. Wanneer ik de Cloud app - dashboard bekijk bij de tab transfers dan zie ik soms files synchen en soms helemaal niets. En af en toe begint dan toch weer de synch. Vraag 1: Waarom moet alles nu synchen? Duurt blijkbaar enorm lang, verhit de laptop met SSD enorm, zuigt de batterij leeg dus steeds met stroomkabel en je hebt totaal geen zicht over wat er nog moet gesynch worden Vraag 2: regelmatig blijft de app hangen, kan niet worden afgesloten met "force quit", enkel via de activity monitor Vraag 3: Na de initiele update kon ik in Finder nieuwe iconen zien die een status gaven, bvb. oranje. Nu
Beste, ik ruilde op 14 december 6300 punten in voor 9 kortingsbonnen van 10 euro voor wijnvoordeel.be. Ik dacht binnen de geldigheid van de bonnen 9 bestellingen te plaatsen met telkens 1 kortingsbon. Nu blijkt echter dat er een maximum van 1 bon per klant/per adres/per e-mailadres wordt toegestaan. Dus zit ik hier nu met 8 kortingsbonnen voor 5600 punten die ik graag terug zou zien. Ik kan je de overblijvende codes sturen. Zoiets zou vermeld moeten staan. Mvg Chris
Ik heb de Samsung A5 2016 binnengebracht in de winkel omdat deze niet meer wou opladen, krijg ik nu van die hersteldienst de mededeling dat ze de stukken niet in voorraad hebben, als ik alsnog mijn toestel terug wil het met 30eur kost en kreeg nog het aanbod om een nieuw aan te kopen aan verminderde prijs. ik kan daar niet mee akkoord gaan, er was een barstje aan de achterkant bovenaan maar dat was er al een week na aankoop, heeft dus niks te maken met het feit dat hij niet meer oplaadt! wat moet ik nu doen? ben teneinde raad
ik krijg vandaag email me vermelding "Beste klant, Je maandelijkse surfvolume in je vaste internetabonnement is bijna of reeds opgebruikt. " terwijl mijn internetverbruik maar op 82 GB 827 MB 882 KB 381 Bytes verbruik staat ik heb 150gb elke maand, hoe is dit te verklaren aub Wie kan helpen aub
Ik kan zowel op mijn PC als op mijn Iphone niet inloggen op de app van, call connect. Ik gebruik de login waarmee ik als customer administrator inlog op het webportaal Heb het ook al gedaan met login en paswoord van gebruiker. De inlog geeft ook geen fout op de de gebruiker en paswoord maar telkens Connection to server failed.
Enige tijd geleden gingen we in op de invitatie Happy House. Technieker is bij ons langsgeweest. Heeft een nieuwe BBOX3 geplaatst en nieuwe devolo's voor onze twee televisietoestellen. We merkten wel op de tv's regelmatig zonder signaal vielen, we dienden dan op ok te drukken en na enige seconden kregen we terug beeld. We hebben dit doorgegeven en werden door een medewerker telefonisch gecontacteerd. Die stelde voor om een ander signaal op onze lijn te zetten ( ? ) en we dienden de BBOX 3 en devolo's uit stopcontact te halen, minuutje te wachten en dat terug in te steken . Na een weekje testen om te zien wat het resultaat was, zou hij ons terug contacteren. Blijkbaar is dat gebeurd, maar konden zijn oproep niet beantwoorden, gezien de plaats waar we ons bevonden, maar gezien het een geheim nummer was, konden we ook niet terugbellen. Nadien heeft men ons niet meer trachten te bereiken. Het probleem met het uitvallen van het signaal bleef nochtans en we hebben dan aan Proximus klanten
Beste, Bij de keuze van een film in het beschikbare programma, kan deze film bekeken worden in een andere versie dan de originele, zoals bevoorbeeld met een dvd waar de gesproken taal kan gekozen worden.
Sinds 2 weken hebben we getekend om over te stappen naar Proximus. Gisteren is alles in orde gebracht en zijn we aangesloten. Hoe gaat het nu met de Tv? Mag er om gaan? Moet ik wachten? En hoelang? Tv staat in de winkel, barcode doos is gelinkt aan mij.
Is het mogelijk om te genieten van de EPP korting bij een Tuttimus pakket? Alvast bedankt.
de optie "beheer domeinnaam" (via e-services "mijn producten", "internet") geeft een foutmelding en is dus (althans voor mij) onbereikbaar; het lukt ook niet meer om een nieuw werkend e-mail alias aan te maken op mijn bestaande (gratis) domeinnaam (de gegevens kunnen wel juist ingevoerd worden via de mailbox configuratie, maar het adres lijkt niet te werken; adressen op "xxx.proximus.be" werken wel prima) wordt deze dienst niet verder ondersteund (ergens iets over gelezen) of ging er iets anders mis? alvast bedankt voor meer info
De producten die ik te zien zijn, zijn de producten van mijn oude abonnement. Mijn producten zijn drie weken geleden gewijzigd in Tuttimus + mobile S. My proximus mobile berekent mijn mobiel verbruik volgens het oude abonnement (mobile 10). Drie weken geleden schriftelijke schriftelijke bevestiging gehad van de wijziging. Na telefonisch contact is het oude MyProximus account verwijderd door een medewerker en heb ik een nieuw account aangemaakt. Geen effect! Nog steeds staan de oude producten vermeld. Weer gebeld. Medewerker meldt dat in zijn database de nieuwe gegevens staan en dat de synchronisatie met My Proximus pas over een tot twee maanden zal plaatsvinden. Daar moet ik dus maar op wachten. Hij adviseert wel de komende factuur goed te controleren. Ik ben enorm verbaast over deze gang van zaken. Synchronisatie My Proximus? Een tot twee maanden?
Als ik wil inloggen op de site van Beachbody.com, krijg ik telkens volgende melding: Access Denied You don't have permission to access "http://www.beachbody.com/text/pops/international.html" on this server. Reference #18.27fd043e.1481900810.27f759c8 Heeft er iemand hiervoor een oplossing of uitleg?
Voor nieuw jaar zal Proximus haar tarieven weer verhogen. De huidige Comfort packs, de vaste lijn en alle Smart + (Phone), Easy + en Bizz Smart XL gaan omhoog. Zie lijst. http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/prijzen_01012017.pdf/prijzen_01012017.pdf
In juni 2016 hebben wij vast toestel van Proximus binnenheleverd en een nieuw toestel bij jullie gekocht om de maandelijkse kost van 4,95€ te vermijden. Elke maand wordt dit bedrag terug aangerekend en na 5 contacten om dit euvel recht te zetten, werd reeds gecrediteerd op aanvraag. Na vele beloften dat het probleem wordt opgelost, is tot mijn grote verbazing het toestel weer aangerekend! HOPELOOS ben ik. Ik wil geen tevredenheid enquete meer invullen, want er wordt geen rekening mee gehouden. Persoonlijk contact in de Proximus shop of telefonisch contact helpen ook niet. In de toekomst betaal ik het bedrag van de factuur zonder kosten van het toestel. HOPELIJK helpt dit. Dank u om dit eindelijk recht te zetten.
Ik heb een pay en go card Als ik in nl kwam viel mijn internet connectie weg. Ik zag roaming 4g staan. Is dat normaal?
Ik blijf vanmiddag speciaal thuis van het werk om de gsm in ontvangst te nemen. Wat raden jullie ze zijn nog niet geweest en ze zullen ook niet komen. Ik heb op hun track&trace gekeken waar de firma ongeveer zat en ze zijn zelfs niet vertrokken omdat ze geen toestellen hebben. Ik ben zaterdag nog naar een proximuswinkel geweest omdat er nog dingen niet in orde waren en daar gevraagd hoe het zat met die gsm want dat er geruchten waren dat er geen toestellen meer waren. Daar zeiden dat er wel degelijk nog toestellen waren want ze hadden er een bestellingscode aangegeven en dat kon niet als er geen meer waren. Ze heeft toen naar brussel gebeld of zij het verder mocht regelen omdat er bij hen in de winkel nog toestellen waren en ik er zo dezelfde dag nog een had maar dat mocht niet. Wat een klucht is dat toch allemaal. Plus men moet het dan ook nog zelf ontdekken want proximus houd je totaal niet op de hoogte ivm leveringen.
beste, ik heb een my proximus login voor een pay & go Gsm nr , en ik wil een GSM nr aan toevoegen met een vast abonnement (klant rekening nr 04517980) kan dit en wat is de procedure?
Als vaste klant mailtje aangekregen van aanbieding tv of gsm voor 49 € bij het nemen van een Tuttimus pack en vermits ik al klant was en een pakket vaste telefoon en internet had en onze tv aan vervanging toe was leek dit mij een leuke aanbieding. Dus via internet alles ingegeven en inderdaad binnen 2 uur antwoord en tot hier toe alles goed. De dame zou alles wel regelen voor mij maar bij overschakeling gsm liep het al fout. Geen probleem ze zou alles doorgeven aan technieker die zou mij contacteren en alles zou in orde komen. Na 2 dagen nog geen antwoord te hebben gehad zelf nog maar is gebeld en na heeeeel lang wachten weeral een lieve dame aan de telefoon. Ze zou alles is nakijken en wat bleek dat er 2 dagen tevoren geen aanvraag was ingediend. Maar ze zou alles terug ingeven. Alleen bij overschakeling gsm weer een foutmelding. Technieker zou mij zo snel mogelijk opbellen en alles oplossen. rara na 3 dagen nog altijd geen technieker. Dus maar in de auto gesprongen en naar
Na een problemen met mijn bbox 3 , moest deze gereset worden. Daardoor is proximus_auto_fon niet langer actief. Hoe deze terug opstarten.
Momenteel ben ik aan het onderzoeken of ik zou overschakelen van een maxi abonnement naar een Tuttimus abonnement. Hierbij heb ik enkele vragen, nl. 1) Kan ik met een "Premium Club Proximus Waardebon" van 50 euro de huidige promotie (Samsung TV) betalen? 2) Ik heb nog 2 extra decoders, komen deze kosten bovenop het Tuttimus abonnement? 3) In het maxi abonnement kan ik 5 toestellen registreren voor TV overall. Is deze limiet niet meer van toepassing binnen een Tuttimus abonnement? Deze info kan ik niet onmiddellijk terugvinden op de site. Alle feedback is welkom. Alvast bedankt!
Hey, komende dinsdag komen ze bij mij thuis proximus installeren. Nu heb ik al gedurende vele jaren (schat een jaar of 10) altijd telenet gehad. Vroeger was er in de woning een vaste telefoon, in de tijd van "den RTT". Hiervan komt de telefoonkabel binnen in de garage. Daar is ook een "splitter" geplaats voor een vaste telefoon in de woonkamer en slaapkamer. De telefoonkabel voor de slaapkamer loopt gewoon door het plafond, die voor de woonkamer gaat via een buisje door de grond en meer naar de woonkamer. Nu is mijn vraag of deze zeer oude telefoonkabels (zeker ouder dan 10/15 jaar) nog zullen werken voor de aansluiting? Dus maw zal ik mijn modem in de woonkamer kunnen plaatsen (waar ik de beste verbinding zal hebben). In bijlage een foto van de situatie zoals het nu is. De witte kabel bovenaan het rechtse bakje is de kabel die binnenkomt. Links daarvan een "splitter" met onderaan de twee kabels naar de verschillende kamers. De 2 bakjes zijn momenteel niet verbonden,
Ik heb begin december een Mobilus + Phone 20 abonnement besteld met een gsm van 9€. De leveringsdienst (PFSWEB) volgens de orderbevestiging is langsgekomen zonder afspraak en dit tot 2x toe. Briefje in de bus met enkel 070 nummer om nieuwe afspraak te maken. Deze week op verschillende keren gebeld naar nummer, maar pakt niemand af. Briefje bevat geen tracking code, website laat staan bedrijfsnaam... Hoe krijg ik gsm toch nog in mijn bezit? Abonnement op naam van Sofia Vanneste Gsm-nummer: 0484745706 Orderbevestiging: R4WEBSHOP000056336 Verzendnummer: 295522 (pakjesdienst vermoed ik) Graag een seintje hoe dit verder loopt. Mvg
Sinds 25/11 verhuis diensten aangevraagd.... sindsdien belogen door helpdesk, ongelooflijk. Installatiedatum verhuis nog steeds onbekend tot op heden. Talloze telefoons doen niets uit. Klacht indienen kan je blijkbaar nergens....
dosier(40260334 ) is reeds meer dan twee weken in behandeling maar voor de rest hoor je niets meer ja een brief met de melding dat u dossier in behandeling is en daar moet je het dan met doen. Ik geef proximus nog de tijd tot na het weekend wordt er dan niet gereageerd dan vliegt proximus hier met alles buiten. De mensen op de hoogte houden is toch een kleine moeite,maar blijkbaar zit proximus met zijn klanten niets in .
In het jaar 2016 kunnen ( x % ) proximus klanten nog steeds maar enkel beschikken over de verouderde adsl technologie en niet over VDSL. Dit roept toch wel zeer grote vragen op van hoe men omgaat met hun klanten daar men de klanten die over een verouderde technologie beschikken evenveel laat betalen voor minder. Kunnen maar 1 tv aansluiten , geen hd zenders , bedroevend lage internet snelheden , enz Wij zijn hier nu al meer dan 2 jaar aan het wachten op een upgrade naar vdsl die er maar niet komt( wonen niet afgelegen ) Belofte genoeg maar daden ? De download snelheden zijn hier 3,70 mp en de upload 0,41 ( onafhankelijk gemeten ) Daarom beste proximus zorg er eerst eens voor dat je het netwerk voor iedereen gelijk maakt voor je weer nieuwe technologie uitrolt. Dat zou pas klantvriendelijkheid zijn die jullie zo hoog in het vaandel voeren.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.