In juni 2016 hebben wij vast toestel van Proximus binnenheleverd en een nieuw toestel bij jullie gekocht om de maandelijkse kost van 4,95€ te vermijden.
Elke maand wordt dit bedrag terug aangerekend en na 5 contacten om dit euvel recht te zetten, werd reeds gecrediteerd op aanvraag.
Na vele beloften dat het probleem wordt opgelost, is tot mijn grote verbazing het toestel weer aangerekend!
HOPELOOS ben ik. Ik wil geen tevredenheid enquete meer invullen, want er wordt geen rekening mee gehouden.
Persoonlijk contact in de Proximus shop of telefonisch contact helpen ook niet.
In de toekomst betaal ik het bedrag van de factuur zonder kosten van het toestel.
HOPELIJK helpt dit.
Dank u om dit eindelijk recht te zetten.
Antwoord
Facturatie
Beste antwoord door AntonellaD
Dag T58myuur,
Dossier 28089371 is hiervoor nog in behandeling. Echter heb ik net de creditnota van -4,95 opgemaakt. Hiermee staat de factuur van november op 0.
Groetjes,
Antonella
Dossier 28089371 is hiervoor nog in behandeling. Echter heb ik net de creditnota van -4,95 opgemaakt. Hiermee staat de factuur van november op 0.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
