Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
relay.proximus.be werkt niet meer omdat er waarschijnlijk authenticatie nodig is nu voor de uitgaande mailserver. Klant heeft geen @proximus.be account. Zij werken met Exchange online. Waar vind ik de instellingen voor de uitgaande mail server zodat er terug kan gescand worden via de Canon Image Runner naar interne en externe emailadressen? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Igor Graus.
Feit: de TV-gids (EPG) wordt meestal aangepast voor de programma's in de toekomst. Daar hopen en rekenen wij toch op. Vaststelling: het overzicht van de programma's uit het verleden wordt blijkbaar ook gewijzigd! Vreemd, toch? Kan iemand mij uitleggen hoe zoiets mogelijk is? Concreet: ik neem elke weekdag op Vijf, rond 16:15 uur "Suits" op. Op 13/12 en 14/12 waren dat resp. S3-E14 en E15. Die opnames heb ik - en kan ook ik bekijken. Omdat er voor vandaag, vreemd genoeg, niets geprogrammeerd staat heb ik vastgesteld dat: als ik naar de EPG van de afgelopen 2 dagen kijk, die 2 afleveringen - die ik heb en die ik kan bekijken - er niet meer staan. Zowel op EPG, als op de site van Vijf en andere sites trouwens, werd toen "Dr Phil" uitgezonden, hetgeen helemaal niet klopt. De eerstvolgende opname van "Suits" op Vijf is voorzien op dinsdag 20/12 en betreft S4-E3. Ontbreken dus in het rijtje: S3-E16 en S4-E1 en S4-E2. Waar zijn die naar toe? Ik zal dan maar vandaag, morgen en maandag
Vorige week donderdag webformulier voor Tuttimus ingevuld. Ga aan m'n bestaande abo 2 gsm's toevoegen. En wens als geschenk graag de S6. Gisteren vriendelijke dame van Proximus aan de lijn gehad. Alle gegevens voor overdracht van de 2 gsm-nummers doorgegeven en gesprek afgesloten met "zo dadelijk gaat u hiervoor nog een bevestigingsemail ontvangen en iemand gaat u contacteren voor afspraak levering S6". Momenteel nog geen mail gezien, noch een telefoontje voor afspraak. Vraag me nu af of overstap naar Tuttimus nu in orde is al dan niet. Of ben ik te snel?
was ist annex
Ik stap over van een iPhone 4 naar een 6S en moet dus ook van simkaart veranderen (micro naar nano). Die simkaart heb ik ondertussen, maar ik vind nergens hoe ik Proximus kan wijsmaken dat mijn nummer nu aan een andere simkaart miet gekoppeld worden. Kan ik dit zelf of moet ik langs in een verkooppunt?
Beste Ik heb per ongeluk drie mailboxen aangemaakt op Myproximus. Hoe kan ik deze verwijderen zodat deze zeker niet op mijn factuur komen? Op de website vind ik het volgende: " Hoe kunt u een extra mailbox verwijderen? Het is niet mogelijk om een mailbox te verwijderen. U kunt wel de e-mailadressen die gelinkt zijn aan een mailbox verwijderen of aanpassen ." Een medewerker kan ook mijn mailbox niet verwijderen.. Hoe kan dit worden opgelost? MVG Thomas
Gelezen dat U de b-box3 kunt gebruiken als server via de USB aansluiting.. Welk is het juiste pad dat ik dien te volgen om deze plaats in mijn verkenner te zien. Ik heb reeds vele pogingen gedaan met verschillen wegen: 192.169.1.1.\disk_a1 of 192.168.1.1\disque_partage en eveneens het b-box3 aangeeft: \mymoden\naam diskette. Niets lukt. Zou toch graag de verbing tot stand brengen
I'm tired already of your bad internet, pay 38 euros and get nothing. 1-2 days is nice then again for nothing I'm tired !!!
Deze vraag heb ik al eens een tijd geleden gesteld, waarom worden de zenders ned 1-2en3 niet in HD uitgezonden? als ik in Nederland ben bij familie zie ik dat alle tv zenders in HD word uitgezonden. graag hier een antwoord op. groetjes Pierre
Ik heb een OneDrive for Business nu wel ik op mijn laptop een netwerkverbinding er meemaken zodat ik de bestand gewoon kan downloaden als ik ze nodig hebt. Maar het lukt niet. Ik kreeg steeds de zelfde foutmelding. "kan geen netwerkverbinding maken omdat de volgende fout is opgetreden: Toegang geweigerd. Voordat u bestanden op deze locatie opent, moet u de website eerst toevoegen aan de lijst met vertrouwde websites, naar de website browsen en de optie voor automatisch aanmelden selecteren." Ik heb reeds de bij internetopties>beveiliging>vertrouwde websites *.sharepoint.com toegevoegd.
Deze namiddag naar de winkel in Zottegem geweest voor het aankopen van de Huawei Nova in promotie met een abonnement. Er was geen toestel op voorraad. De verkoper vertelde me dat deze promotie ook gaat met een reeds bestaand abonnement. Hij vertelde me ook dat het toestel 32 Gb heeft ipv van de 16 die in shopmag staat. Hij raadde me aan het toestel via internet te bestellen en dan langs te gaan om te installeren. Meer dan 1 uur heb ik geprobeerd dit te bestellen wat uiteindelijk dan nog niet gelukt is. Ik heb dan maar een tweede maal gebeld naar proximus en de persoon die opnam, vertelde me dat ik dit niet kon via Internet en ook niet telefonisch alhoewel ik bij mijn eerste oproep wel te horen kreeg dat dit wel kon. Ik vroeg om het telefoonnr van de winkel in Oudenaarde , maar die kon ik ook niet krijgen. Als die daar zou voorradig zijn kon ik morgen met de trein naar Oudenaarde gaan.Aangezien ik nu niet weet of het toestel daar aanwezig is, neem ik ook het risico niet om weer onve
HET GING OVER DRIE SMARTH PHONES EEN HAUWEI EEN LG EN EEN SONY JE KON ZE KOPEN AAN 9E VOOR DE ABONNEMENT EN DE PRIJS VAN DE DRIE GSMS VARIERDEN NAARGELANG HET MERK: EN DAAR KAN IK INKOMEN. IK LEG DE HUAWEI IN HET MANDJE ALLES VERLOOPT SIMPEL IK WIL BETALEN EN OMDAT IK EEN PRE PAID KAART HEB MAG IKINEENS NIET ONLINE BETALEN IK KRIJG DE DAG EROP EEN E_MAIL VAN JULLIE DAT ALLES ZEKER IN ORDE ZAL ZIJN NU ZEN WENOG EEN DAG VERDER EN NU WORDEN ZE NIMEER VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@:@:@
Klopt het dat proximus de Huawei Mediapad niet aanbiedt? Is deze in de toekomst beschikbaar bij jullie? Mvg
Had prenium punten ingeruild voor 60 belminuten. Nu blijkt dat die enkel gelden om via GSM naar vaste lijn te bellen, dus niet GSM naar GSM. Dit staat volgens mij nergens vermeld bij het inruilen en voel me dus een beetjes bedrogen. Is dit inderdaad zo ?
Ik zou graag mijn contactpersonen opkuisen. Want er staan er veel dubbel in. Ik heb de lijst bijgewerkt in de cloud. Maar nadien syncroniseert het systeem zich met mijn gsm en staan al de dubbel er terug in. Hoe kan ik zorgen dat de bijgewerkte lijst op al mijn media terecht komt?
Sinds een tijdje blokkeert mijn decoder als ik een opgenomen programma wil bekijken. In plaats van het programma krijg ik uitleg over proximus tv (welke films, hoe huren...), keer ik terug naar mijn digitale tv, dan is mijn programma verdwenen en kan ik het dus niet meer bekijken... Iemand een idee waar dit zou kunnen aan liggen? Bedankt!
Hallo, ik neem elke dag het Niews van 19u van VTM op, omdat in de "op aanvraag" het Nieuws veel te laat wordt aangeboden. TV Replay kan ik niet krijgen omdat ik geen pack heb. Vandaag was het weer zo ver. Ik wil nu het nieuws opzetten in mijn opnames en weer geen opname, ondanks dat ik het vanmorgen nog nagekeken heb in de planning. Kunnen jullie het Nieuws van 19u niet in mijn opnamelijst bijzetten, zodat ik toch op de hoogte ben van wat er in de wereld gebeurt?
Vandaag start ik proximus live streaming op en stel vast dat er een nieuwe versie is. Probleem in de nieuwe versie is dat ik een deel van het beeld kwijt ben, mijn beeldformaat past ineens niet meer, waar dat bij de oude versie nooit een probleem was. Ik vind ook nergens een instellingen knop of dergelijke waar ik dit zou kunnen aanpassen. Iemand een suggestie om het probleem op te lossen? Het probleem doet zich niet enkel voor op het grote scherm maar ook al in het kleine scherm op de live stream pagina.
Beste forumleden, Recentste update: Na een software update van Microsoft kunt u problemen ondervinden met surfen op uw toestel met Windows 10. Om het probleem op te lossen, dient u uitzonderlijk een geforceerde hard restart te doen op uw toestel. We raden u aan om eerst al uw openstaande documenten op te slaan en alle programma’s af te sluiten. Volg dan de onderstaande stappen om u de internetconnectiviteit te herstellen: U kan deze geforceerde hard restart uitvoeren door gedurende enkele seconden de aan/uit knop van uw toestel ingedrukt te houden tot deze volledig is uitgeschakeld. Zodra uw toestel volledig is uitgeschakeld, wacht u enkele seconden vooraleer het opnieuw aan te zetten. Na deze herstart zal uw toestel opnieuw verbinding kunnen maken met het internet. Is uw probleem nog niet opgelost? Contacteer dan Microsoft op het nummer 02 503 31 13 of consulteer de oplossingen op de website van Microsoft. Sedert gisteren hebben we problemen met klanten die niet meer kun
Elke keer dat ik mijn xbox terug opzet heb geen internet verbinding meer ! Krijg de volgende meldingen cant connect to dhcp server of cant connect to automatic ip adres. Moet elke keer lan kabel uit de modem trekken om opnieuw een ip adres te krijgen.
Ik wil graag mijn Premium Club punten inruilen of de catalogus bekijken maar dit lukt al dagenlang niet. Ik krijg steeds de melding dat er technische problemen zijn. Nog iemand ervaring hiermee en een eventuele oplossing?
Nieuw hier maar reeds lang mobiel via pay and go geweest,nu een abonnement,maar niet zo tevreden,duurt lang voor je een code krijgt voor netflix( 3 maand gratis) en een technisch probleem om via app op smartphone tv te kijken blijft maar aanslepen,zijn er nog met dit probleem .
Ik wou vandaag in de winkel een nieuwe smartphone gaan kopen met een nieuw abonnement. Nu liet de dame in de winkel mij weten dat ik, als ik aan de promo wenste deel te nemen, ik moest veranderen van nummer? Klopt dit? Ik heb 2 jaar geleden ook een andere gsm met abonnement met deze actie gekocht en wou dit nu nog eens doen. Volgens mijn factuur ben ik vanaf nu vrij om te veranderen van abonnement. Kan ik aan de promo meedoen met behoud van nummer? Mvg
Hallo, ik heb een probleem met de opname van bepaalde series, als ik ga kijken bij geplande opnames staan ze wel vermeld en ook bij de tv gids. doch bepaalde series worden dan toch niet opgenomen.heb ze al verwijderd en terug geprogrameerd maar het probleem blijft. heb ook al verscheidene keren de decoder terug op gestart maar dat helpt ook niet.
Beste, als ik iets wil opzoeken of raadplegen via mijn tablet dan krijg ik steeds volgende melding: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus". Ook lukt het me niet om via mijn tablet TV te kijken. De Proxius TV app werd geïnstalleerd op mijn tablet. Hoe moet ik verder die Proximus TV activeren zodat ik ook alle mogelijkheden heb op mijn tablet? Hartelijk dank, vriendelijke groeten
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.