Skip to main content
Antwoord

SMTP server instellen voor netwerkscanner

  • December 20, 2016
  • 1 reactie
  • 4500 Bekeken

relay.proximus.be werkt niet meer omdat er waarschijnlijk authenticatie nodig is nu voor de uitgaande mailserver. Klant heeft geen @proximus.be account. Zij werken met Exchange online.
Waar vind ik de instellingen voor de uitgaande mail server zodat er terug kan gescand worden via de Canon Image Runner naar interne en externe emailadressen?
Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Igor Graus.

Beste antwoord door AndyM

Dag Igor Graus,

Alle email instellingen kan je op onze support site terugvinden via deze link:

http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html

Bij de Subcategorie kies je "Uw mailbox instellen" en daarna kies je "

E-mail instellen op uw gsm, tablet of computer"



Daar kan je alle instellingen terugvinden

Mvg,

Andy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • December 20, 2016
Dag Igor Graus,

Alle email instellingen kan je op onze support site terugvinden via deze link:

http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html

Bij de Subcategorie kies je "Uw mailbox instellen" en daarna kies je "

E-mail instellen op uw gsm, tablet of computer"



Daar kan je alle instellingen terugvinden

Mvg,

Andy