Vorige week donderdag webformulier voor Tuttimus ingevuld. Ga aan m'n bestaande abo 2 gsm's toevoegen. En wens als geschenk graag de S6. Gisteren vriendelijke dame van Proximus aan de lijn gehad. Alle gegevens voor overdracht van de 2 gsm-nummers doorgegeven en gesprek afgesloten met "zo dadelijk gaat u hiervoor nog een bevestigingsemail ontvangen en iemand gaat u contacteren voor afspraak levering S6". Momenteel nog geen mail gezien, noch een telefoontje voor afspraak.
Vraag me nu af of overstap naar Tuttimus nu in orde is al dan niet. Of ben ik te snel?
Antwoord
Tuttimus bevestiging
Beste antwoord door KoenN
Dag Jurgen
Het boeket Entertainment staat actief.
Je kan best uw decoder eens uit de stroom trekken en weer insteken.
Dan zullen deze wel zichtbaar moeten zijn.
Het order van uw gsm zit nog vast in het systeem maar hiervoor is een dossier (40320582) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen dit allemaal in orde brengen en houden je op de hoogte.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Het boeket Entertainment staat actief.
Je kan best uw decoder eens uit de stroom trekken en weer insteken.
Dan zullen deze wel zichtbaar moeten zijn.
Het order van uw gsm zit nog vast in het systeem maar hiervoor is een dossier (40320582) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen dit allemaal in orde brengen en houden je op de hoogte.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
