Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Goed nieuws voor de concurrentie op telecomvlak. Telenet neemt alle aandelen van SFR België over (voorheen Coditel Brabant/numericable). Daardoor wordt de Telenet de belangrijkste kabelmaatschappij in het Brusselse Gewest. Nu zijn ze slechts in 7 gemeenten aanwezig. Met de overname komen daar 6 gemeenten bij ( Laken/Nederoverheembeek, Molenbeek, St-Joost, Brussel (inclusief Louise), Anderlecht en Watermaal-Bosfoort). Gezien SFR momenteel ook het netwerk van Wolu-TV uitbaat, zal Telenet dus ook weer in Sint-Lambrechts-Woluwe beschikbaar komen. De facto zal ze dus in 2/3 van de Brusselse gemeenten actief worden. Daarnaast voegen ze ook heel wat gemeenten toe in Henegouwen en een deel in GH Luxemburg. Hopelijk zal dit gepaard gaan met een snelle upgrade van het kabelnet in die gemeenten, zodat de concurrentie in de hoofdstad kan verhogen. (12 mio EUR voorzien in 2017-2018) En eindelijk toegang tot de “Home for HBO” voor heel wat Brusselse Nederlandstaligen. :D:D:D De overname moet wel
Hallo kan mij iemand het type nr. opgeven van de Samsung Ultra HD TV die wordt aangeboden aan 50 euro bij Tuttimus? Alvast bedankt. Harry
Sedert enkele dagen kan ik wel inloggen bij proximus maar als ik probeer op my proximus te komen om mijn premium club te gebruiken krijg ik een pagina te zien die volledig overhoop ligt en de melding dat ik geen toegang heb tot deze service! alle andere onderdelen van de site werken wel goed iemand enig idee wat er misgaat en hoe dit op te lossen is al enkele malen op 0800 proberen te bellen maar na 20 min nog steeds niemand aan de lijn en dit voor een zogenaamde uitstekend telefoon dienst, foei proximus
Op 15/10 heb ik een aanvraag gedaan om m'n tarief te laten aanpassen via een personeelscode EPP-code van m'n werkgever!Na verschillende malen te hebben gebeld en gemaild wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.Na 2 maanden is deze nog steeds niet aangepast.Als trouwe klant die correct z'n facturen betaald stel ik me daar ernstige vragen bij.Mails werden bevestigd,via telefoon werd me de garantie gegeven dat het in orde zou komen......Niet dus!
Worden er kosten aangerekend om factuur op naam van echtgenote te zetten, zelfde thuisadres, zelfde bankrekeningnummer, zelfde domiciliering? Dit is niet( duidelijk) vermeld op het formulier "overname van een telecomcontract" . Zou spijtig zijn als dat het geval moet zijn.
Hallo , heb momenteel pack 25 + gsm , loopt af maart 2017. Wil vernieuwen naar Mobilus + phone 45euro + Gsm S7 (199 euro). Promotie is nu , als ik deze aankoop online , wanneer verandert dan abo en wanneer ontvang ik gsm S7 die eraan verbonden is . Maw verandert mijn abo in december 2016 of in maart 2017 ?
Ik bestelde op 9 december 2016 een tuttimus pakket met de s6 goud als geschenk. Ik ontving bericht dat deze op 15 december 2016 tussen 13 en 18 u geleverd zou worden. Ik zorgde dat ik thuis was om dit te ontvangen. Niemand daagde op, noch ontving ik enig bericht om de afspraak te annuleren. Ik stuurde bericht aan dynalogic en kreeg op mail dat zij niet leverden wegens manco levering door proximus. Ik ontving geen nieuwe afspraak. Ik contacteerde proximus op maandag 19 december 2016 waar ik te horen kreeg dat ik "binnen twee dagen gecontacteerd zou worden" . Ik heb opnieuw niks gehoord dus het "geschenk" zal niet voor kerstmis aanwezig zijn. Mijn tienerdochter zal tevreden zijn! Proximus kan wel betalende betalingsherinneringen na 1 dag verstuurd krijgen, maar de eigen engagementen nakomen is moeilijker. Als ik de S6 niet ontvang voor kerstmis zal ik hem zelf kopen en rondkijken voor een ander aanbod bij een andere provider
Na 14 dagen geduld en meerdere telefoons naar de medewerkers op het nummer 080022800 sta ik precies nog geen stap verder om in te stappen naar Tuttimus (met de keuze voor een televisietoestel). Telkens weer krijg ik een medewerker die een paar handelingen stelt maar tevens aangeeft dat de vorige collega niet alles afwerkte zoals het hoorde. Enkel over de omschakeling van m'n mobiele telefonie kreeg ik al briefwisseling en die omschakeling bleek dan ook nog eens niet zoals gewenst te zijn. Gisteren nogmaals telefonisch naar de omschakeling gevraagd en opnieuw de reactie over de vorige onvolledige handelingen informatie gekregen waardoor mijn vertrouwen in een goede afloop echt wel een knauw kreeg.
Ik heb een nieuw prepaid kaartje gekocht gisteren middag , nu zegt men heel de tijd dat ik mij moet identificeren maar hoe moet ik dit doen? ik heb zosnel mogelijk mijn telefoon terug nodig . mvg Prepaidkaartje
Voorbije vrijdag werd Proximus TV + internet + telefoon geïnstalleerd op mijn nieuw adres. Telefoon werkt, internet werkt en Proximus TV werkt. Er zijn echter 2 problemen: ik kan noch op mijn laptop, noch op mijn ipad Proximus TV kijken. Op mijn Windows laptop krijg ik volgende melding na inloggen met mijn Myproximus login: Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabboneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. Op mijn ipad is de melding: de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve te controleren of het product Proximus TV geactiveerd is op de Proximus website. Voor alle duidelijkheid, in Myproximus staat proximustv wel degelijk actief, en is het telefoonnummer dat vermeld wordt wel degelijk mijn nieuwe telefoonnummer. Tevens heb ik ook geen opnames meer op mijn decoder. Ik ben misschien te optimistisch, door te denken dat dat in de cloud zit en dat er dus geen probleem zou mogen zijn om dit terug te krijg
Goeiedag, Ikzelf heb een pack met daarin mijn eigen gsm en die van mijn zoon. Mijn man heeft een apart abonnement voor zijn gsm. Is het mogelijk om zijn gsm abo toch te koppelen met mijn pack? Dus van twee beheerders naar slechts één beheerder. Alvast bedankt mvg
hallo, als nieuwe klant van proximus, een maand geleden in de winkel geregeld is mijn installatie nog niet in orde. vandaag hebben er dan eindelijk techniekers de lijn komen herstellen. volgens onze afspraak zou dit gebeuren vandaag alsook de installatie. tussen 08.00 en 17.00. na verschillende telefoons naar het nummer 080022800 zou er een afspraak staan voor de installatie vanavond tussen 17.00 en 20.00. hallo proximus, misschien even met de klant overleggen? nu zou ik dus echt met de dienst die deze afspraken maakt in contact komen zodat het eindelijk in orde komt. het is nu 19.40 en nog geen sms dat er iemand onderweg is? op het algemeen nummer kan niemand mij helpen. en ook via myproximus vind ik niets van deze afspraak. help???
Mijn boekhouder merkte op dat ik mijn factuur van februari ben vergeten af te printen. Nu wil ik dit online opzoeken maar ik kan slechts 6 maanden terug gaan. Ik belde met de klantendienst en ik moet een duplicaat aanvragen via fax. Sorry er is niemand die nog met een fax werkt. Graag een duplicaat via pdf van mijn factuur. Beste groeten, Dorien
ik krijg geen mails binnen op
sinds augustus 2016 ben ik samen met de support-dienst op zoek naar de oorzaak van de slechte werking van de proximustv nieuwe interface. Niets schijnt te helpen (heropstarten, reset,...) en ook de support van proximus zelf lijkt ten einde raad. de problemen: - instellingen van opnames kunnen niet aangepast worden - conflicten kunnen niet opgelost worden - onregelmatige en onduidelijke weergave van opnames in het menu. Ook uur van opname of titel van de aflevering zijn niet weergegeven (dus opgenomen series bekijken is de facto onmogelijk) Heeft iemand een idee?
Mijn abonnement werd gewijzigd naar Mobilus S, met onbeperkte internettoegang voor 1 app. Ik vind niet terug hoe ik die app kan wijzigen. Instructies?
Hoi iedereen, ik gebruik Thunderbird als mailprogramma en plotseling werkt het niet meer. Ik krijg volgende foutmelding: 'Verzending van wachtwoord is niet gelukt. Mailserver pop.skynet.be antwoordde: invalid user name or password.' Ik druk vervolgens op 'ok' en krijg dan de melding:'Inloggen op server pop.skynet.be is mislukt.' Ook mijn paswoord opnieuw invoeren helpt niets. Panne bij Belgacom of bij thunderbird? Ik heb geen weet dat ik mijn instellingen in Thunderbird zou veranderd hebben. Hopelijk kan iemand me helpen. Groetjes Tim
Ik heb sinds oktober een nieuwe gsm en sinds dien komt er bij een binnenkomende oproep steeds 'onbekend' te staan ipv het nummer of de naam van de persoon... Ik heb hiervoor al met de klantendienst gebeld en die gingen het oplossen ( niet gebeurt) en ik heb voor de zekerheid ook een getest met een andere gsm, maar ook daar komt er bij mijn oproepen ' onbekend'. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want het begint echt irritant te worden....
IK KAN ONLINE GEEN AFSPRAAK MAKEN IN EEN PROXIMUSWINKEL IN BRASSCHAAT. ZELF DE HELPDESK KAN MIJ NA 15 MINUTEN (3x)OOK NIET HELPEN. WIE KENT DE OPLOSSING; PROXIMUS BLIJKBAAR NIET!!!!!
Hallo, Ik heb onlangs een Proximus decoder genomen, echter werkt de + en - knoppen niet van de kanaal selectie niet. De decoder ontvangt het wel (het scherm knippert als ik het duw) maar echter gebeurt er niks.
Ik heb gisteren een eerste vraag gesteld op het forum en heb daar enkele reacties op gekregen. Helaas is mijn probleem nog niet opgelost. Zie nu dat mijn vraag gemarkeerd staat als beantwoord terwijl mijn probleem niet is opgelost. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik kan dit nergens terugvinden. Bedankt!
geachte, ik niet alleen maar vele anderen ook hebben belgacom proximus groot gemaakt, en nu gooien ze tv voor 49 euro , gsm voor een onozel prijsje voor nieuwe klanten, WANNEER GA JULLIE EINDELIJK EENS IETS DOEN VOOR UW BESTAANDE KLANTEN???????
Voor mijn mails maak ik gebruik van de mailapplicatie die bij My Proximus zit. Helaas stel ik iedere keer weer vast dat ik hier dubbel zoveel tijd over doe dan wat normaal verwacht wordt. Dit komt omdat ik bij om het even wat (mails openen, mails doorsturen of beantwoorden) iedere keer weer een vervelende foutmelding op mijn scherm zie verschijnen. Vanavond alleen al ben ik hierdoor al een halfuur kwijt, omdat ik telkens meerdere malen een mail moet heraanklikken of bij het doorsturen vast stel dat ik een blanco bericht verzend... Doe hier dus wat aan!!! In bijlage een screenshot met de vermaledijde foutmelding.
je kreeg een Samsung s6 als je tuttimus werd dus ik deed dat maar achteraf zeiden ze tegen mij dat ik r geen zou krijgen omdat hun systeem dat beslist dat kan toch niet voor een vaste klant vind ik . misschien genoeg voor van provider te veranderen?
Al bijna maanden probeer ik over te schakelen van telenet naar een Tuttimus pack. Ik ben intussen ten einde raad... al uren gebeld met klantendienst. Niets komt in orde! Telkens ik bel vinden ze niets meer terug van vorige contactnames. Tv werd geleverd, samen met sim-kaart. Zelfde dag komt technieker, hij kan niet aansluiten, lasser moet komen. Hij weet niet waarvoor Simkaart dient. Telefoon naar klantendienst, simkaart is nieuw gsmnr. Ik geef duidelijk aan dat dit niet de bedoeling is, ik wil huidig nr behouden. Zeker een half uur aan telefoon, hij noteert alles. Ik wil ook nr vaste lijn behouden. Hij verzekert me dat het in orde komt. Ik vraag afspraak voor lasser, op maandag of woensdag. Ze zullen me voor beide zaken contacteren. Daarna sms met afspraak op dinsdag!!! Week erna, niets gehoord, neem zelf terug contact. Medewerkster vindt niets terug van vorig contact. Nadat ik alles opnieuw uitgelegd heb wordt lijn verbroken, zonder antwoord dus. Opnieuw gebeld, weer alles uitgele
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.