Voorbije vrijdag werd Proximus TV + internet + telefoon geïnstalleerd op mijn nieuw adres. Telefoon werkt, internet werkt en Proximus TV werkt. Er zijn echter 2 problemen: ik kan noch op mijn laptop, noch op mijn ipad Proximus TV kijken. Op mijn Windows laptop krijg ik volgende melding na inloggen met mijn Myproximus login: Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabboneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. Op mijn ipad is de melding: de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve te controleren of het product Proximus TV geactiveerd is op de Proximus website.
Voor alle duidelijkheid, in Myproximus staat proximustv wel degelijk actief, en is het telefoonnummer dat vermeld wordt wel degelijk mijn nieuwe telefoonnummer.
Tevens heb ik ook geen opnames meer op mijn decoder. Ik ben misschien te optimistisch, door te denken dat dat in de cloud zit en dat er dus geen probleem zou mogen zijn om dit terug te krijgen. Aan de telefoon heeft men me echter al 3x gezegd dat dat normaal is, omdat ik van nummer ben veranderd. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Proximus niet in staat is om het ene nummer met het andere te linken en me dus mijn opnames terug te bezorgen.
Ik heb al 3x met de support gebeld maar heb nog geen oplossing. Weet iemand raad?
Bedankt!
Steven
Antwoord
Proximus TV opnames weg na verhuis en geen toegang meer tot ProximusTV op tablet of laptop
Beste antwoord door ThomasP
Steven, ik heb opnieuw een aanpassing gedaan. Zou je even opnieuw kunnen proberen. Dit zou nu moeten werken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.