Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
heb mij computer leeg gemaakt maar wil hem nu terug gebruiken maar mijn internet is traag deze is met internet kabel kan er iemand mij iets vertellen van de instelligen die ik moet doen of moet ik een inbelverbinding maken met kabel
Is voorlopig enkel een vraag. Kennis van mij is niet meer verbonden sedert woensdagnamiddag (28/12/16)... Géén tv, géén internet, géén vaste lijn. Nà contact met helpdesk kreeg men te horen dat er een infrastructuur probleem is. Zal waarschijnlijk (!!!!) opgelost worden op 2 januari 2017 vóór 18 uur. Nu is de vraag, wanneer kan hij aanspraak maken op een vergoeding en hoe aan te vragen.
Deze middag zij een vriend van mij dat ik hem 2 keer had gebeld en hij niks hoorde. Ik heb de periode na ik mijn kaart met 10 euro heb herladen 4 keer gebeld dn misschien 10 smsen gestuurd Toen hij dat zij heb ik mijn krediet gechecked en het stond op 6.40€ 10 minuten later was het op en waarschijnlijk heb ik nog mensen gebeld... Wat kan dit zijn, ik heb hulp nodig. Huawei p8 lite
Alles staat reeds id.zin hierboven. Als ik een programma op npo 1/2of3 opneem, kan ik dit dezelfde dag niet bekijken Hoe zou dit komen ? Kan toch eigenlijk niet ...
Ik ben van pack verandert en gisteren zag ik dat ik 5gb internet had op mijn smart 25. Dus ik ging vrolijk surfen op de sociaal media kanalen.... Vandaag kreeg ik een sms dat ik 45€ buiten bundel ben???? Wtf Het is toch niet logisch zeker als ik op MyProximus app het verbruik heb kunnen zien en er stond 5gb internet..... Graag een oplossing want dit kan gewoon niet!! :@:@:@
Goedenavond, regelmatig (6à7x per avond) valt bij de tv het signaal weg. Ik heb al eens de decoder en het modem gereset maar het probleem komt steeds terug. Wat kan ik nog doen?
Ik heb een abbonement Tv-Internet-Mobiele telefonie-Vaste lijn. Onlangs nam mijn echtgenote een abbonement Bizz Mobile S voor haar Gsm. Is het niet mogelijk deze aan My Proximus toe te voegen zodat alles op één factuur komt ?
Vandaag kreeg ik een telefoontje waarin de operator me meldde dat de tv niet meer voorradig was. Ik heb echter nooit een tv besteld, maar wel de Samsung gsm 6 gold. Ik belde terug en ze konden me niet verbinden met de betrokken persoon. Voor de zoveelste keer gaat er terug iets verkeerd. Ik hoop dat nu uiteindelijk alles wordt opgelost en ik mijn gsm ontvang.
Met het nieuwe Mobilis aanbod heb ik gezien dat het Mobilis M abonnement hetzelfde aanbied als de Smart25+ voor dezelfde prijs, op uitzondering van het volume mobiel internet: 3GB voor Mobilis M tegenover 2GB voor Smart25+. Uiteraard wil ik voor dezelfde prijs 50% meer volume (en in mijn gezien heb ik 4 zo'n abonnementen) Ik heb naar de klantendienst gebeld omdat ik via MyProximus niet zelf het abonnement kon wijzigen van Smart25+ naar Mobilis M. De klantendienst verwees me evenwel door naar een verkooppunt. Na een lange wachtrij kreeg ik van de medewerkster te horen dat de 'upgrade' van 2GB naar 3GB automatisch zou gebeuren en er dus geen abonnementswijziging nodig was. Mobilis M zit nu al een tijdje in het aanbod van Proximus. Als de upgrade automatisch gebeurt, hoe lang wordt men veronderstelt te wachten? Noch in MyProximus via browser, noch via de MyProximus apps zie ik een totaal beschikbaar volume van 3GB. Vandaar mijn vraag: klopt het dat er een auto upgrade van het vol
Hallo, is het mogelijk om DNS van een gratis .net domein (geactiveerd als onderdeel Proximus pakket) te koppelen aan een externe website, gebouwd bij een gratis cloud webapp (wix, weebly, etc)? Indien niet, kan dit .net domein dan wel geforward worden naar een .be adres (al dan niet aangekocht bij Proximus) dat gekoppeld is aan de website? Ik kom er namelijk niet uit op de website van Proximus noch ontving ik antwoord van DNSmaster@proximus.be. Alvast dank voor feedback.
Reeds 3x gebeld, na meer dan 30 min wachten opgehangen. Langs het proximus center gegaan waar ze mij vertelden dat ik enkel via telefoon zal geholpen worden.... 2 maanden geleden wilde ik mijn pakket uitbreiden, ik doe dit online waarna Proximus mij belt ivm installatie. Omdat reeds alles aanwezig was (slechts enkele maanden geleden alles laten installeren, enkel het volume van het internet zou worden uitgebreid), zou er geen afspraak nodig zijn. Enkele dagen later krijg ik toch een mail met een afspraak op een datum die niet past. Online bij myproximus is de afspraak niet terug te vinden, annuleren lijkt niet mogelijk. In de mail staat dat ik een bevestiging zal krijgen via sms, deze sms heb ik nooit ontvangen, er is ook nooit iemand langgewenst, terwijl ik die dag dan toch maar vakantie heb genomen voor de zekerheid. Aan mijn pakket is niets gewijzigd. Dus een maand later probeer ik opnieuw en wil ik overstappen naar familius, ook hiervoor dient blijkbaar weer een afspraak gemaakt
Beste Ik heb een nieuwe smartphone gekocht via Proximus en naar uw netwerk veranderd maar ik blijf op mijn vorige provider zitten. Kan iemand mij asap verder helpen aub? Ik heb dit online gedaan en dat blijkt een probleem te zijn want in de Proximus shop (ben ik vanochtend geweest) kan men mijn gegevens niet terugvinden. Mvg Barbara 0479756067
Eind november heb ik beslist om over te stappen van telenet naar tuttimus. Aan de telefoon moest ik een datum kiezen wanneer koerierdienst ging langs komen voor het contract en het tv ging brengen. Ik koos voor 23 december tussen 18u en 22u. Speciaal die avond thuis gebleven, niemand gezien! Heel mijn avond naar de klote! Voor niks zitten wachten, ik heb zelfs geen bericht gekregen dat ze later gaan komen. Vandaag gebeld naar de klantendienst, daar vertelde de arrogante medewerker dat ik moest bellen naar de koerierdienst, ik heb nooit contact gehad met de koerierdienst en nergens staat de telnr. Mooie service van proximus, begint al goed! Ik heb neiging om alles stop te zetten bij telenet te blijven.
Beste, Ik zou graag mijn Proximus factuur van februari opvragen in pdf versie. Mijn klantenrekening: 11214552. Deze mag doorgemaild worden naar dorien@luxedy.com. Ik heb enkele weken geleden dezelfde topic gestart. Er kwam reactie van 2 admins maar dit werd nooit verder opgevolgd. Kan iemand mij verder helpen? Ik heb reeds een privé bericht verzonden enkele weken geleden met verschillende reminders. Ook enkele minuten geleden heb ik nog een privé bericht verzonden. Dankjewel voor jullie reactie, Dorien
Ik heb mij gisteren een pay en surf kaart aangeschaft voor mijn tablet. Ik kan nergens vinden hoe ik met mijn tablet het krediet kan controleren hoeveel er nog is. Iemand wel?
Net als bij zovelen blijk ik slachtoffer te zijn van de gebrekkige service en communicatie. Ik vat samen: - 28/11: Als bestaande klant begeef ik mij naar een verkooppunt om Tutimus te bestellen. Ik zou de Samsung Galaxy 6 krijgen voor 49€ (hiervoor neem ik een vaste lijn bij die gratis blijkt te zijn), de installatie zou gratis zijn, ik zou entertainement kanalen gratis bij krijgen. Mijn bestaande GSM abonnement van 15€ zou geannuleerd worden en ik zou er een nemen van 25€. Hiermee zou ik onbeperkt kunnen bellen en SMS'en en 5GB Mobile gebruik hebben. Ik teken voor dit nieuwe pack en domiciliëring. Ze zouden mij contacteren om te melden wanneer ze zouden langskomen voor de installatie. Mijn Smartphone zou ik later krijgen. - 06/12: Ik heb nog niets gehoord. Gezien ik weldra verhuizen zal, meldt ik dit online. Daags nadien wordt ik opgebeld. Ik verhuis op 14/01 en vroeg op het nieuwe adres te openen op 13/01. Ik zegde ook dat ik Tutimus had besteld en ik een technicus van Proximus ver
Als het de problemen met opnames niet zijn is het iets anders. Jawel, iets anders. Gisteren en vandaag tot heden al 2x het probleem voorgehad dat de decoder op niets meer reageert (lees: vast zit). Je kan geen opnames (her)bekijken, je tv-gids niet raadplegen, niet wisselen van zender, tenzij je houdt van een zwart scherm of geen enkele reactie op hetgeen je uitvoert. Iemand die een soortgelijk probleem ook voorheeft? Herstarten (resetten) is de enigste optie en dan gaat het weer even goed. Wanneer werken de zaken eens hoe ze horen te werken?
vorige week nieuwe simkaart in s6 gedaan , sinds vandaag werkt deze al niet er komt op alleen noodoproepen. Ik kan niet zonder mijn gsm moet steeds bereikbaar zijn daar mijn moeder haar sos bij mij terecht komt . Is deze al stuk, das vlug anders? Snap het niet
Ik zou graag mijn ps4 een open nat type geven. Hoe doe ik dat?
Ik gebruik op de laptop een vodaphone stick om bij afwezigheid van wifi te kunnen surfen. Is er een mogelijkheid om tijdens het surfen met de stick te kunnen zien naar welke items het verbruik gaat. Ik verbruik namelijk de laatste maanden véél meer voor +/- hetzelfde opzoekwerk dan voorheen. En achtergrondupdates heb ik uitgeschakeld, die doe ik manueel. Heeft dit met 3 of 4G te maken? Of omdat ik verschillende bladwijzers openzet? Of omdat ik Chrome gebruik en niet bv Opera?
Na al 2, onbeantwoorde emails gestuurd te hebben naar de klachtendienst, na 15 min. aan de telefoon te hebben gehangen zonder iemand aan de lijn te krijgen, probeer ik het via deze weg. Wij hebben een download snelheid van 16mbps en upload 3...gemeten met vaste kabel aan de box. Ik wil alleen weten of dit normaal is, want in het dorp hebben ze voor dezelfde prijs 60mbps. Moeten wij werkelijk veranderen naar Telenet om hiervoor een oplossing te krijgen???
waar bevindt zich het infrarood oog? Ik heb deze nodig voor de extender op aan te sluiten? Niet te vinden in technische documentatie, ook niet met zaklamp,....? Met dank
Beste, overgegaan van base naar proximus en GESPREK SAMENVOEGEN werkt niet. Wisselgesprek werkte ook niet. (20 keer naar proximus moeten bellen en dan gelukkig bij de juiste persoon uit gekomen na meer dan een dag en is eindelijk opgelost) Wisselgesprek is nu in orde maar gesprek samenvoegen lukt niet. Dit is bij ALLE andere PROVIDERS herlaadkaart of abonnement standaard gratis en actief. Graag oplossing hiervoor.
Zo hadden ook wij op de dag van de lancering van deze tuttimus promo ons abonnement laten veranderen. Er werd ons toen de blijk gegeven dat er een GSM abonnement bij ons pakket zou toegevoegd worden zodat wij ook van deze "promo" konden genieten.Ook werd ons verteld dat wij de simkaart spoedig zouden ontvangen en dat wij een bericht zouden krijgen voor een afspraak van de levering van ons "cadeau" (in ons geval een Samsung TV). Na het lange wachten hadden wij tot op 30 november nog steeds geen simkaart ontvangen noch een melding gekregen voor de levering van ons "cadeau"! Tijdens het telefoongesprek met proximus ook op 30 november werd ons verteld dat er niets aan ons abonnement veranderd is en dat uw medewerker dit meteen zou in orde zou brengen terwijl wij met hem aan de lijn waren. Na een bevestiging van uw medewerker dat nu alles in orde was werd ons weeral gemeld dat wij een bericht zouden krijgen voor de aflevering van ons cadeau. Maar na dit gesprek zaten wij met nog een onge
Om de app te openen moet ik het uur op de tablet één uur achteruit instellen. Dus m.a.w. het huidig uur op mijn tablet staat één uur achter op het normale uur. Als ik het terug zet naar de huidige tijd start de app niet! Is dat normaal? mvg.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.