Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Vorige week kreeg ik van jullie een telefoontje omdat ik een online formulier voor korting had ingevuld, tijdens dat gesprek had ik ook gemeld dat er een fout was gebeurd aangaande het type pakket dat ik heb, bij mijn aanvraag had ik een familus L gevraagd met een tv pakket ( international sports) maar tot op vandaag heb ik nog steeds een familus M, de persoon aan de lijn had mij gezegd dat dit in orde zou komen maar dit is dus niet gebeurd, kan dit nog in orde gebracht worden? Mijn klantNr 620016797 op naam van Denut Johnny
Nu moet ik plots 20 gb data bij activeren. Gratis. Wat heeft dat voor zin? Via sms en via Mail wordt ik erop attent gemaakt dat mijn datalimiet bereikt is. Waarom een mens storen met zulke berichten als ik toch onbeperkt data kan activeren? Vervelend is dat. Onbeperkt is toch onbeperkt?! Nu activeer ik die extra 20 gb. Maar ik krijg dit te lezen: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Is het nu geactiveerd of niet?
Beste, Gisterenmorgen meldde onze onthaalmedewerkster mij dat wanneer zij de hoorn van het toestel opneemt bij een binnenkomend gesprek dit geen gevolg meer heeft. Zij moet steeds bijkomend op de knop "hoorn opnemen" (linkse knop onder de cijfertoetsen) drukken om het effectieve gesprek te kunnen starten? We hebben reeds getracht dit op te lossen door één van onze andere toestellen (Forum Phone 720) ter vervanging op te stellen maar dit geeft hetzelfde resultaat: het opnemen van de hoorn heeft geen effect... Enig idee hoe we dit kunnen oplossen? We behelpen ons nu wel maar het is toch veel aangenamer werken als alles werkt zoals het hoort... Alvast bedankt voor een spoedig antwoord!
Internet is merkelijk trager de laatste tijd sedert mijn aanvraag tuttimus. Welke problemen gaan er nog komen! Levering was 30 dagen dus het mag nu best ééns in orde komen.
Ik vertrek binnenkort voor twee weken naar Zuid-Afrika. Is de optie Travel Passport EU & Top (12,10€/maand) aan te raden ipv het Daily Travel Passport ? En kan ik dat als privé-gebruiker met een herlaadkaart. Kan ik deze optie na 14 dagen desactiveren ? (activatie is "OK" naar 8939)
Mijn ouders hebben sinds gisteren proximus tv volgens de technieker kon dit niet draadloos heeft dus hij heeft kabels voorzien. Maar hij heeft ook wifibridges (80 euro) geinstaleerd bij de twee decoders. Nu mijn vraag: is dit dan nodig of heeft hij mijn ouders op extra kosten gebracht? Groetjes miriam.
Hoi, ik heb een nieuwe gsm, daar zit ook een simkaatr (met verschillende formaten) bij. Ik wil echter mijn eigen nummer blijven gebruiken, maar mijn simkaart kan niet verkleind worden en het is een gewoon formaat... Kan ik ofwel mijn simkaart verknippen ofwel die nieuwe gebruiken en zelf zorgen dat het wel met mijn oud nummer blijft? Ik las dat men in winkels ook gewoon verknipt, dus lijkt het me nutteloos zover te rijden om dan iets te laten doen dat je zelf misschien ook kan doen...
Kan iemand me zeggen wat de kostprijs is om van een vast toestel in belgie te bellen naar een spaanse gsm?
Ik heb onlangs een NAS gekregen en deze aangesloten op mijn bbox3. Het lampje achteraan de bbox blijft steeds oranje. Wanneer ik mijn tv of decoder inplug via een cat 5e kabel begint deze groen te branden, alle andere toestellen blijven oranje. Nu had ik geprobeerd om mijn laptop direct via ethernet kabel aan te sluiten op mijn modem ipv via wifi maar ook deze geeft een oranje lampje.. wat betekend dit juist? Het effectieve probleem dat ik heb is dat ik amper iets kan kopieren naar mijn NAS, ik kopieer via wifi aan gemiddeld 1 of 2 mbps en via kabel max 15 mpbs. Hoe kan ik deze snelheid opdrijven en heeft dit iets met het groene of oranje lampje te maken? Grtz
Beste, eind deze week stap ik over naar Telenet, nadat ik al enkele malen ontgoocheld ben door de service van Proximus. Ik vraag me echter af hoe lang ik mijn skynet e-mailadres nog kan behouden vooraleer dit wegvalt. Bedankt.
Wij zijn zopas overgeschakeld naar een tuttimus maar tot onze grote verbazing zijn er een aantal zenders weg en alles zou hetzelfde blijven
Ik ben vanuit telenet naar tuttimus overgestapt en heb een probleempje ervaren met de overdracht van het nummer van mijn vriendin. Haar nummer werd overgeschakeld in het tuttimus pakket en ikzelf had een bijkomend mobilus + phone20 abonnement genomen. Nu zie ik in myproximus enkel mijn nummer en niet dat van haar. Ook kan ze niet bellen of smsen, er komt telkens een melding dat er geen krediet beschikbaar is (hoewel we voor de optie 5gb mobiel + onbeperkt bellen + smsen waren gegaan) . Als ik een #122# sms stuur met haar gsm komt de melding dat ze een pay en go+ gebruiker is, wat dus niet klopt. Hoe kan dit worden opgelost? Ook krijg ik volgend probleem bij de proximus tv App: Proximus TV applicatie Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc. Inbegrepen Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Hallo, Daar ik al een bestaande klant ben van proximus vraag ik me af of ik ook in aanmerking kom voor een van de beide geschenken die proximus beschikbaar stelt voor zijn klanten. Momenteel heb ik een pack met: Tv + maxi-internet + vaste telefoon + smartphone 2GB.
Hoe kan ik de tijdsduur van het laten rinkelen van mijn tf wijzigen
ik heb op 7 december mijn pack verandert naar tuttimus ik heb in deze pack 2gsm nummers + internet+tv+ kids all in nu zou er normaal 3maanden netflix en wannagogo moeten inbegrepen zijn maar dit is niet zo ook kan ik in my proximus niet veranderen welke app mijn voorkeur heeft en kan ik geen test van mijn lijn doen
Hallo, ik ben recent bij Tutimus en zou een code krijgen om even gratis van Netflix te proeven. Nog niet gekregen..Dank voor uw support.
20% meer betalen met de nieuwe pakkets dan vroeger Vanaf oktober hadden we nieuwe zender Sundance en Fox GRATIS bijgekregen. Jammer genoeg merk ik een maand later dat deze al geschrapt is in het boeket. Heb eens gevraagd wat het mij zou kosten om deze terug te krijgen en het antwoord is om hetzelfde te verkrijgen als vroeger ben ik met een abonnement van 15€ duurder per maand geholpen. Dus mijn vraag is : in plaats van reclame te maken met nieuwe producten zou je beter eerst eens kijken naar jullie vaste klanten om deze tevreden te houden. Nu voelt dat als grote oplichterij. Eerst alles aanbieden en gratis dingen bij geven om dan later alles terug af te nemen en duurdere contracten aan te smeren. Zo heb ik gemerkt dat als ik overstap naar FAMILUS. ik het mobiel data pakket verlies. Dat kan ik terughebben door een nieuw extra abonnement te nemen op MOBILE INTERNET S (2GB) en dat als ik 15 euro meer per maand zou bijbetalen. is een stijging van 20 % om enkel en alleen hetzel
Graag het juiste geschenk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoeveel keer moet ik daarvoor nog op bellen. Het lijkt wel een soap, iedere dag is er wel iets.........................
Hallo iedereen, Ik zou graag online mijn abonnement wijzigen. Ik heb al via de link geprobeerd op de support pagina. Maar kom dan gewoon op de startpagina van myproximus. Dus waar kan ik dit juist vinden? Alvast bedankt ! Groetjes, Sarah
Sinds een jaar veschuifd mijn facturatiedatum steeds naar voor ondertussen kom ik van de 8ste van elke maand tot soms al de 28ste van de vorige maand . Waarom kan de vervaldatum niet steeds dezelfde zijn?
Ik heb zopas een Tuttimus aangeschaft. Alles is geinstalleerd en werkt prima. Enkel mijn GSM abbonnement is nog steeds bij de oude provider. Bij MyProximus zie ik ook dat mijn product Familus M is, zonder mobiel. Ik neem aan dat dit gewoon nog moet gebeuren of is er wel degelijk iets misgelopen ?
Sinds ik het internet op dit adres overnam van mijn moeder die verhuist is, kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen. Ik krijg de volgende melding: Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien. Ik heb de klantendienst hierover reeds meerdere malen gecontacteerd maar ik krijg geen antwoord. Kan iemand mij hier mee helpen? alvast bedankt, vriendelijke groeten, Kitty Van Daele
Hallo iedereen, ik heb net een telefoontje gehad met de klantendienst. Het was de bedoeling om onze producten te groeperen en een gsm abonnement, zonder toestel, bij te nemen. Ik zat met een aantal vragen, waaronder een abonnement met gsm, aangekocht op 22/12/2014 (aankoopticket heb ik). Deze zou normaal afgelopen moeten zijn zodat deze in het pakket kon, maar aan de lijn werd er gesproken van een heel andere aankoopdatum. Toen ik vertelde over het aankoopbewijs en zei dat ik niet akkoord was met wat de medewerker vertelde, werd ik beschuldigd : "U mag dit niet op mij af reageren!! zei die". Als ik me niet vergis worden deze gesprekken opgenomen... Spijtig... Het is voor mij heel moeilijk door mijn job om in een proximus center binnen te gaan of om forums als deze door te gaan. Deze week heb ik verlof, dus dacht ik dit even in orde te brengen. Zou me iemand bij proximus kunnen verderhelpen a.u.b.? Helaas, we zijn verder zeer tevreden van proximus...
Mijn dochter heeft al enkele maanden problemen met SMS-en en bellen met haar Pay- &Go-kaart. Er staat nog voldoende belkrediet op en toch kan ze niet meer sms-en en bellen. Ze heeft al meerdere keren contact opgenomen met Proximus maar ze hebben haar nog niet verder geholpen. Ook heeft ze al een nieuwe sim-kaart geplaatst maar het probleem blijft. Ze krijgt telkens de melding dat ze moet herladen maar ook dat helpt niet. Ze kan nog steeds niet bellen of sms-en. Hoe moet ze dit probleem oplossen?
Beste Op woensdag 30 december was mijn 3G verbruik nog 30% ( heb 1GB in totaal ). Ik heb die dag maximum een kwartier op 3G gezeten waarbij ik op geen enkele site heb gezeten die ik nog nooit eerder had bezocht. De volgende dag kreeg ik omstreeks half 9 smorgens een bericht dat ik om half 11 de dag ervoor al 10€ over mijn abonnement zat, wat ondertussen is al opgelopen tot 20€. Zou iemand weten of ik mijn 3G verbruik in detail kan zien, of zou dit gewoon een fout zijn? MVG Thibeau De Vogelaere
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.