Hallo iedereen, ik heb net een telefoontje gehad met de klantendienst. Het was de bedoeling om onze producten te groeperen en een gsm abonnement, zonder toestel, bij te nemen. Ik zat met een aantal vragen, waaronder een abonnement met gsm, aangekocht op 22/12/2014 (aankoopticket heb ik). Deze zou normaal afgelopen moeten zijn zodat deze in het pakket kon, maar aan de lijn werd er gesproken van een heel andere aankoopdatum. Toen ik vertelde over het aankoopbewijs en zei dat ik niet akkoord was met wat de medewerker vertelde, werd ik beschuldigd : "U mag dit niet op mij af reageren!! zei die".
Als ik me niet vergis worden deze gesprekken opgenomen...
Spijtig... Het is voor mij heel moeilijk door mijn job om in een proximus center binnen te gaan of om forums als deze door te gaan. Deze week heb ik verlof, dus dacht ik dit even in orde te brengen.
Zou me iemand bij proximus kunnen verderhelpen a.u.b.?
Helaas, we zijn verder zeer tevreden van proximus...
Antwoord
Hulp
Beste antwoord door KoenN
Dag PatrickenIlse,
Ten eerste mag dit zeker niet gebeuren.
Nu worden de gesprekken wel niet opgenomen.
Best kan je klantgegeven sturen naar deze link met de beknopte info alsook een contactnummer.
Dan laat ik een collega je bellen met alle info.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Ten eerste mag dit zeker niet gebeuren.
Nu worden de gesprekken wel niet opgenomen.
Best kan je klantgegeven sturen naar deze link met de beknopte info alsook een contactnummer.
Dan laat ik een collega je bellen met alle info.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.