Skip to main content
Antwoord

Tuttimus / Familus / GSM ?

  • December 29, 2016
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb zopas een Tuttimus aangeschaft. Alles is geinstalleerd en werkt prima. Enkel mijn GSM abbonnement is nog steeds bij de oude provider. Bij MyProximus zie ik ook dat mijn product Familus M is, zonder mobiel. Ik neem aan dat dit gewoon nog moet gebeuren of is er wel degelijk iets misgelopen ?

Beste antwoord door KoenN

Dag Yeyo,

Wanneer uw gsm geactiveerd is bij Proximus zal deze mee geactiveerd worden via uw Tuttimus pack.

Je mag altijd klantgegevens sturen via deze link.

Dan kijken we het graag voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 30, 2016
Dag Yeyo,

Wanneer uw gsm geactiveerd is bij Proximus zal deze mee geactiveerd worden via uw Tuttimus pack.

Je mag altijd klantgegevens sturen via deze link.

Dan kijken we het graag voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Apprentice
  • January 1, 2017
Ik heb volgens proximus te vroeg overgeschakeld naar tuttimus en daarom kan ik niet genieten van een gsm vindt U dat nu eerlijk?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 3, 2017
Dag memediet,

Stuur je ons ook klantgegevens door via bovenstaande link?

Dan kijken we dit graag verder voor je na.

Groetjes,

HeidiE