Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Welke dienst kan er mij helpen om mijn tv- abonnement terug op te starten, er is een dossier aangevraagd geweest, het kan tot enkele dagen duren eer ik terug TV heb. De technieker is vanmorgen langsgeweest, er is geen enkel probleem met de kabels of decoder enkel administratief is er iets niet in orde met ons dossier waardoor het signaal om TV te kijken niet geactiveerd staat. Gr Martine
Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst van een startkit adapter. Kan ik dit ongedaan maken?
mijn smartphone kan geen Wifi of weet niet wat die doen moet , op de 5GHz of 2GHz , reeds veranderd van kanaal 11 , probleem blijft , kan geen wifi meer ontvangen . moet ik dan beter naar Telenet ?
Zijn er enkele maanden geleden aanpassingen (updates) gebeurd aan de B-Box2-toestellen, die als gevolg hebben dat de inkomende IPSEC-packets gedropt worden? Kan IPSEC-passthrough geconfigureerd worden op een B-Box2? Groeten, Michel
Hallo, Kan iemand mij misschien helpen ? Ik heb vandaag een account aangemaakt maar als ik wil inloggen dan krijg ik deze fout elke keer. Dank u wel
Ik krijg geen geluid via swipebox alles is goed aangesloten verder werkt deze prima maar geen geluid van YouTube of radio Line. Swipebox gaat via decoder naar surround. Proximus tv geeft wel geluid
In feb. komt een vriendin op bezoek voor minstens 6maand (afhankelijk van de duur van het werk). Zij is een niet eu burger (Oekraine) en had zich graag een abonnement of pre paid kaart aangeschaft met een belgisch nummer. Is dit mogelijk?
Beste, Het zou handig zijn als er bij Wanagogo automatisch het volgende filmpje/liedje start als het vorige afgelopen is.(zoals bij Netflix) Of dat die optie er eventueel is, aangezien we nu telkens een volgend moeten opzetten en dit omslachtig is en tijdrovend. 🙂 Voor de rest zijn de kinderen er hier thuis heel tevreden mee en het wordt ook regelmatig voorzien van nieuwe content. Veel interessanter dan Studio 100 tv van telenet. Greetz
Op mijn iPad vanochtend update geïnstalleerd van tv overall,sedertdien werkt het niet meer
Hallo, Ik heb Internet Start met Volume Pack Unlimited. Ik zie het een en ander veranderen binnen mijn account. Zo is mijn volume verhoogd, maar het verbruik is niet juist. Maar heb begrepen uit een andere topic dat het morgen gereset wordt. Nu ben ik natuurlijk blij met de verhoging van het limiet. Echter weet ik niet wat er eigenlijk gaat veranderen voor mij. Kan ik in de toekomst nog GRATIS volumepakken bijbestellen? Ik heb namelijk een Volume Pack Unlimited... Alvast bedankt.
De afgelopen weken worden er om de een of andere reden meer opnames gewist dan ik zou willen. Zo wou ik net een opname van de Graham Norton show wissen (ik had er twee). Ik druk op de juiste knoppen en in plaats van dat ik in het menu bij de resterende show uitkom, beland ik in het startmenu, en blijkt dat nagenoeg alle (jawel!) opnames van mijn digicorder verdwenen zijn. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. De vorige keren leidde dit tot verhitte discussies in ons gezin, omdat we van elkaar dachten dat we onachtzaam met elkaars opnames waren omgesprongen. Heeft er nog iemand dit probleem? Kunnen de gewiste opnames nog gered worden? Ze werden immers niet volgens de juiste procedure gewist. Kan dit vermeden worden? Ik heb een recente bbox3.
De serie "de dingen des levens" die ik dagelijks op 16u15 programmeer start niet meer. Ik moet de aflevering dan telkens opnieuw programmeren naar de volgens ochtend. Dat lukt dan gelukkig wel. Het lukt me ook niet als ik standby doe om 16u15 en de zender op fox zet en met de rode rec-toets op de afstandsbediening de opname zo wil uitvoeren. Nochtans staat het ronde wit cirkeltje erop dat wil zeggen dat het programma zal opgenomen worden.
Hallo iedereen Kan iemand mij helpen en vertellen hoe ik extra volume kan bestellen? Heb tutimus en probeer al urenlang uit tezoeken hoe dat werkt. Als ik op 500gb aktiveren druk stuurt het mij naar "mijn product" waar ik alleen maar mobile internet kan zien en geen vast internet. Ik heb proximus gebeld om te vragen of ze mij helpen en ze zeyden dat ze mij in 30 min weer terugbellen. Ze hebben dat niet gedaan en ik heb geen zin om weer op die nutteloze " druk 1, druk 2, druk 3...enz" gesprekken te beluisteren want ze helpen mij toch niet.
Hallo allemaal Momenteel is er een testbeeld te zien op q2, npo123, caz, vitaya op deze sd zenders in Gent. Hebben hier nog mensen last van? Is dit een tijdelijke storing Proximus?
Ik zoek mijn simkaart nr, maar mijn kaart is geknipt voor nieuwe smartphone, dus niet meer te lezen. Hoe vind ik dit nr?
Hallo, Ik meld het volgende : Het is niet mogelijk om via MyProximus een Pre-paid online te herladen en men kan de prepaid kaart niet online (verplicht) identificeren. Wanneer gaat Proximus dit eens op orde brengen ? Vervolledigen van je profiel werken ook niet denk ik. met vriendelijke groeten
Hallo, ik wil een GSM met abonnement bestellen Mobilus+Phone 20 met de Huawei NOVA GOLD. Ik heb een bestaand abonnement met GSM maar van meer dan 24maanden geleden. Ik kan dit online niet bestellen klopt dit? Er staat nochtans dat dit ook voor bestaande klanten is. Alvast bedankt voor uw reactie.
Ik wilde dood graag een abonnement aanvragen en heb dit via de telefoon gedaan de eerste keer kreeg ik geen mail en heb ik moeten terug bellen dan kreeg ik een mail, heb het bedrag betaald en kreeg dan een aantal dagen later een mail dat mijn bestelling geanulleert is geweest wegens een fout heb dan maar terug gebeld naar de klantenservice en ze hebben direct een nieuwe aangevraagd=>mailtje ontvangen en betaald weer krijg ik hetzelfde een mailtje van annulatie van mijn abonnement. Ik heb dan maar weer eens teruggebeld naar de klantenservice zetten ze me in wachten en bellen naar de e-shop .... dan wordt ik doorverbonden met de e-shop zeggen ze dat ik niet betaald heb. Rekeningnummer gecontroleerd en alles blijkt te kloppen, terug gebeld naar de klantenservice verbinden ze me weer door weten ze me dan te zeggen dat je via de telefoon geen abonnement kan aanvragen. Heb dus een 7tal mails gezonden en gekregen,5 keer gebeld en ondertussen 100euro van de rekening! dank je wel proximus dat j
Beste, Ik ben onlangs overgeschakeld van een proximus abonnement naar proximus pay & go. Tegelijk heb ik bij proximus premium club mijn punten ingeruild voor een pay & go herlaadcode. In eerste instantie heb ik een mail ontvangen met een herlaadcode (op 4/1/17 om 17:46). Kort daarna heb ik een mail ontvangen van de annulering van deze bestelling (op 4/1/17 om 17:47). Spijtig genoeg kan ik mijn punten nu niet meer inruilen bij MyProximus. De functie Premium club is blijkbaar niet meer beschikbaar ? Kunnen jullie mij helpen? lidnummer: 2440000242931990 Alvast bedankt! Sven Wallaert
Hallo, Zoals velen onder jullie heb ook ik een code gekregen om gratis 3 maanden te genieten van Netflix. Het probleem dat zich voordoet is het volgend: ik tik de code in, daarna gaat het naar een inlog-pagina maar omdat ik nog geen account heb, moet ik eerst een abonnement nemen van 8, 10 of 12 euro? En hoe betalen??? Ik heb geen visa, geen paypal en geen ideal rekeningen, de mogelijkheid om te betalen via overschrijving bestaat alleens niet. Dus gratis is het feitelijk niet of wat? Een van mijn buren heeft dit ook al eens meegemaakt in het verleden en na één maand gratis kijken kreeg hij géén email daaromtrent, bijgevolg werd dan bij opzeg zijn gans jaar in rekening gebracht én van zijn rekening gehaald.
in myproximus zie ik dat ik 750G van 850G aan verbruik heb!!! bij detail van het verbruik zie ik dat ik 309G aan verbruik heb !!! en bij de PX helpdesk zegt men dat het eerste correct is ..... iemand een idee? Abo "COMFORT" is nu toch 300GB en gratis te verhogen met packs van 20G .... of toch niet?
In december 2012 sloten wij bij Belgacom / Proximus een contract af voor TV, internet en 2 mobile gsm-nummers. In de reclame werd toen duidelijk aangegeven dat het surfen ONBEPERKT zou zijn (tenzij misbruik, in realiteit niet boven 650GB). Een tijdje geleden merkte we in onze digitale omgeving…dat er een limiet werd ingesteld van 300GB. Voor 10 euro extra kan u terug onbeperkt surfen. Een onaangekondigde (kleine lettertjes) prijsverhoging / service verlaging van maar liefst 12,5%! En daar stopt het niet bij. Begin 2017 nogmaals een prijsverhoging van 4,2%. Met de aanschaf van Netflix, een betalend abonnement, overschrijden we nu regelmatig deze 300 limiet tegen het einde van de maand. Proximus: “Dat is normaal meneer, u gebruikt toch extra data”. Ach ja, wat dom van ons. Als je een auto koopt moet je ook benzine aanschaffen of het ding werkt niet. Antwoord op de vraag waarom die limiet er plots kwam: “Dat is opgelegd door de wet meneer”. “Welke wet weten we niet meneer
Sinds 6 maanden probeer ik de factuur van de GSM van onze kinderen uit het pack te halen en afzonderlijk te laten factureren. Na meer dan 10 u telefoneren met de klantendienst, twee maal opsturen van een overname document is dit nog niet in orde. Ik moet elke maand aan onze volwassen kinderen vragen om hun verbruik terug te storten. Zij bellen niet alleen maar doen ook allerlei aankopen met hun GSM. Proximus blijft gewoon doof voor deze aanvraag en de klantendienst stuurt je steeds met een smoes wandelen. Verschrikkelijk, grote verontwaardiging en ergernis. De kinderen willen niet wijzigen van provider, wat kan ik doen, help......
Ik heb mijn premiumpunten omgezet in een Proximus-waardebon. Hoe kan ik daar in de online webshop gebruik van maken ? Wanneer ik op de betaalpagina kom kan ik nergens een code ingeven
vorige week was een algemene netwerkfout bij ons in de buurt. Hierdoor hebben we 6(!) dagen geen wifi, tv,...gehad. Om toch iets te kunnen doen werd natuurlijk door iedereen in het gezin de smartphone bovengehaald om bepaalde zaken te controleren. Hierdoor is ons lopend verbruik zwaar overschreden! Weten jullie of er enige compensatie kan verwacht worden van proximus hiervoor? Een netwerk dat 6 dagen platligt is toch alles behalve normaal?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.