Skip to main content
Vraag

Premium Club - punten

  • January 25, 2017
  • 2 reacties
  • 282 Bekeken

Beste,

Ik ben onlangs overgeschakeld van een proximus abonnement naar proximus pay & go.
Tegelijk heb ik bij proximus premium club mijn punten ingeruild voor een pay & go herlaadcode.
In eerste instantie heb ik een mail ontvangen met een herlaadcode (op 4/1/17 om 17:46). Kort daarna heb ik een mail ontvangen van de annulering van deze bestelling (op 4/1/17 om 17:47).

Spijtig genoeg kan ik mijn punten nu niet meer inruilen bij MyProximus. De functie Premium club is blijkbaar niet meer beschikbaar ?

Kunnen jullie mij helpen?

lidnummer: 2440000242931990

Alvast bedankt!

Sven Wallaert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 28, 2017
Beste,

Kunnen jullie mijn vraag beantwoorden?

Bedankt!

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 31, 2017
Hallo Sven!

Kan u mij eventueel via een privébericht het betrokken oproepnummer meegeven, omdat ik aan de hand van de gegevens die u mij meegaf ik u klantenbestand niet kan terugvinden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Mvg,

Wouter