Slechte service
Ik wilde dood graag een abonnement aanvragen en heb dit via de telefoon gedaan de eerste keer kreeg ik geen mail en heb ik moeten terug bellen dan kreeg ik een mail, heb het bedrag betaald en kreeg dan een aantal dagen later een mail dat mijn bestelling geanulleert is geweest wegens een fout heb dan maar terug gebeld naar de klantenservice en ze hebben direct een nieuwe aangevraagd=>mailtje ontvangen en betaald weer krijg ik hetzelfde een mailtje van annulatie van mijn abonnement. Ik heb dan maar weer eens teruggebeld naar de klantenservice zetten ze me in wachten en bellen naar de e-shop .... dan wordt ik doorverbonden met de e-shop zeggen ze dat ik niet betaald heb. Rekeningnummer gecontroleerd en alles blijkt te kloppen, terug gebeld naar de klantenservice verbinden ze me weer door weten ze me dan te zeggen dat je via de telefoon geen abonnement kan aanvragen. Heb dus een 7tal mails gezonden en gekregen,5 keer gebeld en ondertussen 100euro van de rekening! dank je wel proximus dat je mij dat niet eerder kon zeggen dan had ik al lang kunnen kijken voor een alternatief!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.