Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Verschillende jaren zijn wij klant bij Proximus (vroeger Belgacom). Enkele jaren geleden hebben wij onze gsm-abonnementen (Proximus Smart+ 15) bij in het pack van Internet en TV gezet. We kregen hierdoor enkele euro's korting per abonnement. Nu is er een tariefverhoging op deze abonnementen (16 euro). Maar er is een "nieuw" abonnement Mobilus S (15euro) dat volgens de tarieffiche exact hetzelfde is als de Smart+-abonnementen. Om juist te zijn krijg je bij de Mobilus nog extra onbeperkt surfvolume voor één app. Iedereen met enkel een Smart+-abonnement wordt automatisch overgezet naar een Mobilus-abonnement. Er verandert dus niets (jawel, één app met onbeperkt surfvolume). Maar voor de klanten met een pack wordt hun gsm-abonnement duurder. Gevolg het pack-voordeel is zo goed als weg. Het Mobilus S -abonnement met pack-voordeel is echter niet mogelijk. Met een naamswijziging kan Proximus de tarieven opvoeren en zo het vroegere voordeel bijna laten verdwijnen. De trouwe klanten met
Iemand ervaring met een HDMI capture device? Zou je programma's kunnen opnemen via HDMI met bijvoorbeeld een EzRecorder van AVerMedia? Op dit ogenblik gebruiken we een HDD-recorder met SCART aansluiting om filmen/nieuws te bewaren. Zou dit via HDMI ook werken? Gehuurde films zullen waarschijnlijk niet kunnen, dat gaat althans nu met onze HDD-recorder ook niet, maar met de andere programma's gaat dit wel.
hoe komt het dat ik men toestel niet mocht afgeven bij proximus veurne om hem dan naar brugge te sturen ze hebben daar gezegd aankoop via eschop moet ge bellen en dan gaat de gsm naar probleembedrijf dynafix goed bezig zeveraars mijn advies koop hier niks want je word opgelicht
Na jaren tevreden over Pay&Go, heb ik de laatste tijd toch mijn bedenkingen. Bv. deze week heb ik mijn toestel nauwelijks aangeraakt (niet gebeld, geen SMS, enkel wifi) en toch was plots mijn krediet op. Volgens mijn smartphone heb ik geen mobiele data verbruikt. Verontrust ben ik dan op MyProximus gaan zien, maar daar staat al dagen "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar." Wat nu? Hoe kan ik duidelijkheid krijgen? Wordt alles wel eerlijk aangerekend?
Blijkbaar is CAZ nu ook in HD beschikbaar op Proximus tv
Hallo, Zijn er nog mensen die niet kunnen aanmelden op 'My Proximus'? Ik wil mijn openstaande rekeningen bekijken, maar ik geraak er niet. Het probleem is enkel via Firefox, met de Edge browser lukt het wel. Ik heb Firefox al eens volledig verwijderd, opgekuist, browser geschiedenis al 5 keer geleegd, cookies verwijderd.. NIETS help.. Blijf elke keer dit scherm zien:
Hoe kan het dat ik een packet loss hoger heb dan 2% tussen iedere hop? Kan iemand dit verklaren of hier een oplossing voor bieden (ik ondervind latency bij het spelen van bepaalde spellen). Hieronder de pathping.
Beste, vorige vrijdag boden we een decoder aan bij een kiala punt om in te leveren (stopzetting abonnement). De mevrouw van de winkel nam de decoder niet aan zonder een ingevuld formulier dat we op de website moesten vinden. Weet iemand over welk formulier dit gaat? We kunnen het alvast niet vinden.... Met dank. Susy
Prox. 11 app ,bij het afspelen geen geluid op iPad versie 9.3.5
sinds 2 dagen kan ik geen Wifi verbindingen maken op mijn Samsung S5 Neo , er komen geen toegangen meer op. toestel 1 jaar oud. gekocht bij PX . zit niet in een pack .
Sedert een paar dagen kan ik geen verbinding maken via wifi , krijg niks te zien als ik wifi inschakelen , er staat geen netwerken vermeld . Samsung S5 Neo , reeds vanalles gedaan , resetten naar fabrieksinstellingen , modem gereset , stekker eruit , wat ik nog niet gedaan heb is Proximus buitengegooid , maar dat zal niet lang meer duren . 😠
Ik ben reeds 20 jaar klant bij proximus, graag had ik nu een iphone SE besteld met het abonnement. nu heb ik reeds al die jaren al een abonnement en als ik opteer voor het behouden van mijn nummer moet ik dan ook mijn klantnummer ingeven plus men telefoon nummer en mijn provider, maar bij provider kan ik proximus niet aanduiden want die staat er niet tussen... Hoe kan ik mijn bestelling dan afronden?
022354000 is dit een proximus nummer of gebruiken onderaannemers in naam van proximus dit nummer? Ik heb namelijk een geluidsopname over mijn contact daarmee. Ik zou dit graag als feedback aan jullie overmaken of aan de betrokkene.
Beste mevrouw ,heer Enkele dagen my internet wordt trager en trager. Kunnen jullie dat verbeter? Ik betaal elke maand 48.20 euro maar die kwaliteit van de internet is slecht. 😠 😠 😠
Bij het omschakelen van een (proximus) herlaadkaart naar een abonnement werd in de voorwaarden gesteld dat het krediet van de herlaadkaart zou worden afgetrokken van de 1e of 2e factuur van het abonnement . Ondertussen heb ik al een 3e factuur ontvangen en is er nog helemaal niets afgetrokken ...
Hello, Ik heb 160 karakters om een sms te schrijven. Dus als ik bv 30 karakters hebt getypt dan duidt mijn gsm aan hoeveel karakters ik gebruikt heb,30/160. Wanneer ik een smiley toevoeg dan verandert mijn sms in een mms en dan verandert het aantal karakters naar 70 ipv 160, dus het aantal karakters wordt dan: 33/70.Hoe komt dit? Wat betekent dit? Het zijn de standaard smiley's in de gsm, geen gedownloadde. Wanneer een sms langer is dan 160 karakters (alleen tekst), wordt dit automatisch omgevormd naar een mms, zonder verwittiging. Dit vind ik onterecht want ik verstuur helemaal geen foto's via smsen en een mms is duur en dus supplement op mijn abonnement terwijl ik ongelimiteerde smsen heb in mijn abonnement. Bedankt voor de verheldering!
Hallo, Kan iemand me vertellen of ik met mijn gewone Nokia GSM kan bellen binnen spanje? Moet ik een aanvraag doen om roaming te activeren of zo? Thanks, Milo.
Ik keek toevallig naar mijn verbruik deze maand en stel vast dat een oproep binnen mijn zone meer dan het dubbel kost van een oproep naar Nederland (74 cent tegen 29cent), is dit normaal? Totale duur: 0u00:45Aantal gesprekken: 1 Opgeroepen nr. Datum Beginuur Duur Bedrag %BTW 0522134** 01-02-17 10:06:00 00:00:45 0,74 21 Internationaal Totale duur: 0u00:41Aantal gesprekken: 1 Opgeroepen nr. Datum Beginuur Duur Bedrag %BTW 00311624535** 03-02-17 09:05:56 00:00:41 0,29 21
Ik heb een issue waar de 5GHZ op mijn modem niet wilt aanspringen, bij de SSID staat er NIL, het aanzetten lukt niet. Heb al reeds een reset uitgevoerd en heeft niets geholpen. Iemand anders dit al voor gehad?
Mijn klantennummer is 882419 Hallo, Ik begin toch gefrustreerd te geraken met de levering van de GSM. Eerst was me een Samsung S6 beloofd tijdens de aanvraag van tuttimus 1/2 November. De afspraak van de levering was kort daarna afgelast. Dan kreeg ik een vriendelijke telefoon van Linda van Proximus (op 27 December) Ik ging akkoord met de levering van een Huawei en de afspraak was gepland op 18 januari. Ik kreeg dit via brief bevestigd. Dit weekend kreeg ik een SMS dat de levering niet kan doorgaan. Ik heb dan gebeld met Dynalogic, en daar hebben ze geen weet van de levering van een GSM. Terug naar Linda gebeld, en zij zei me dat de registratie in het 'systeem' zat, en dat de levering voor 18 gepland was, maar dat het 'systeem' zijn eigen leven leidt. Dat het van dan af volledig automatisch was. Is het nu echt zo moeilijk om een GSM te leveren? Ik zie zelfs op het forum dat er er nog Samsungs worden verdeeld. Ik kan me niet inbeelden dat Proximus geen enkele 10talle
Ik heb een full control abonnement, maar daarnaast doe ik af en toe ook herladingen zodat ik ook in het buitenland kan bellen. De facturen van het full control abonnement kan ik makkelijk printen voor mijn boekhouding, maar de facturen van de herlaadbeurten niet. Waar vind ik deze?
Ik ga dit niet betalen dat is er over hoor want jullie willen geld maken van mij
Is met 26996766 is mijn klantennummer maar ik ga echt niet die 138 extra betalen voor internet gebruik dan zullen jullie iets verkeerd gedaan hebben
Beste Kan je eens even mijn faktuur nakijken want dit klopt toch niet denk ik. Ik zou maar 15,60 euro moeten betalen terwijl ik, denk ik toch veel meer moet betalen. Zou je dat eens na kunnen kijken om verrassingen te voorkomen a.u.b. Groetjes Fran
Ik heb reeds twee keer in de winkel gestaan. De medewerkers hebben me verteld dat ik mijn factuur online moet aankaarten door een klacht neer te leggen en zo een bedrag te betwisten. Het probleem nu is dat stap 3 van het stappenplan niet klopt (zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-bedrag-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html). Ik kan namelijk nergens 'een bedrag betwisten' selecteren in de optie-box. Graag verduidelijking hoe het wel kan. Met vriendelijke groeten, Shanna D'Hondt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.