Skip to main content

Mij in zak zetten en 137 euro bij tellen op mijn factuur

  • January 29, 2017
  • 8 reacties
  • 361 Bekeken

Ik ga dit niet betalen dat is er over hoor want jullie willen geld maken van mij
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 30, 2017
ja, je bent niet de enige hoor, klacht indienen en dan hopen dat het in orde komt,wacht ook al 12 dagen op antwoord,
dat is hun manier van werken

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 30, 2017
Hallo Wim!

Waarmee kan ik u helpen?

Mvg,

Wouter

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 31, 2017
Hallo Wim!

Wij kunnen geen lopend verbruik nazien van onze klanten wegens privacyredenen.

Zodra u de factuur ontvangen heeft, kunt u ons contacteren en doen wij het nodige.

Mvg,

Wouter

  • Apprentice
  • January 31, 2017
ONTERECHT HOGE FACTUUR.
Ik kreeg een volledig onterechte factuur, omdat ik buiten mijn bundel gegaan zou zijn.
Dat is niet waar.
Als je belt met de klantenservice (noemen ze dat service???) wordt je gewoon opgehangen en daarna wordt je iedere keer in de wacht gehouden. Je komt er niet meer doorheen. Service???

Ik heb een mobiel internet abonnement van 5 GB. (mobiel internet M)
Toen ik 4,24 GB gebruikt had stond er al dat ik voor 32,95 euro buiten de bundel was gegaan.
Toen ik 4,52 GB gebruikt had stond er 61,59 euro buiten de bundel.
Bij 4,54 GB stond er al 64,02 buiten de bundel.
En dat alles terwijl ik nog steeds BINNEN mijn bundel bleef.

Als je je lopende verbruik wil bekijken staat daar al 4 maanden: wegens een TECHNISCHE PROBLEEM is het momenteel (al maanden) niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Ik heb nu een factuur gekregen van 93.96 euro, terwijl ik een abonnement heb van 25 euro en daar niet buiten ben geweest.

Ik eis nu een volledig gedetailleerde rekening te zien.

Ik wil gewoon een factuur van 25 euro krijgen!

En ik wil mijn lopende verbruik kunnen inzien. Dat word overal geschreven, maar de praktijk is dus anders.


  • Apprentice
  • January 31, 2017
Ik heb identiek hetzelfde probleem, maar dan zonder dat ik de factuur heb ontvangen. MyProximus zegt helemaal hetzelfde dat ik extra moet betalen terwijl ik niet eens buiten mijn bundel ben gegaan...

  • Apprentice
  • February 1, 2017
Ik eis eerst een volledig gespecificeerde rekening.
Aan de hand daarvan ga ik verder. En erg ver als het moet.
Als ik al die klachten lees.........

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 1, 2017
Dag Mybirds1001,

Je bijlages zijn niet zichtbaar voor mij. Stuur je daarom even je klantgegevens door? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 3, 2017
Hallo Dylan!

Zodra u uw factuur heeft ontvangen mag u contact opnemen met onze diensten en wij zullen het nodige voor u nakijken.

Mvg,

Wouter