Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, We zijn onlangs overgestapt naar Proximus, wegens het aanbod Tuttimus. De mogelijkheid van een Pay&Go-kaart voor mijn (11j) dochter leek ons wel geschikt om ook aan te schaffen omdat abo-kosten nog te hoog zouden zijn voor haar. Momenteel moet het internet thuis en TV nog worden overgeschakeld en maken we dus nog gebruik van de Telenet-Wifi. Ik heb onze MyProximus - instellingen in orde gebracht of wilde deze in orde brengen ivm de wifi die overmorgen zal worden geactiveerd. Klopt het nu dat mijn dochter niet eens op onze Proximus-wifi zal kunnen inloggen omdat ze enkel een Pay&Go kaart heeft (dan behalve tegen betaling)? Zo zijn wij verplicht om toch een abonnement te nemen of een maandelijks bedrag te betalen zodat ze wat thuis of bij haar oma kan surfen? Eigenlijk is dat data-verbruik toch voor de Tuttimus-abonnent. Ik kan ze wel mee op de Telenet-wifi zetten (ook hotspot) dmv mijn inloggegevens, gaat dit dan niet bij Proximus??? De volgende vraag dient zic
Bij WLM kan je berichtenregels aanmaken zodat de mails bij de juiste personen terecht komen, (mappen-> berichtregels) Zou willen overschakelen naar Mail van Windows 10, echter daar vind ik geen enkele instelling voor berichtenregels, als ik 2 accounts toevoeg vb. mijn echtgenote en dochter, komen de berichten allemaal in hetzelfde postvak in, bij windows live mail worden deze gescheiden via e-mail regels naar de betreffende personen. Graag advies? mvg.
Voor de laatste paar weken telkens als iemand onze 2de pc aansteekt of uit slaapstand haalt, valt het internet uit voor 30 seconden. Waarom gebeurt dit?
Beste onlangs heb ik geprobeerd op ProximusTV te bekijken via de site (proximustv.be) maar dit werkte niet. Hiervoor moest ik Microsoft Silverlight installeren. Na dit gedaan te hebben werkt dit nog steeds niet. Is hier een andere oplossing voor? Met vriendelijke groeten Thijs Kunnen
betreft opsturen met BPOST een 2de decorder en wifi bridge. aanvraag 24-1 vandaag 9/2 en nog steeds NIET geleverd
Heeft iemand ook al gemerkt horizontale lijnen op het scherm bij Vier in SD Weet iemand wat het is? Ik heb geen HD dus ik kan niet naar deze versie gaan die lijnen zijn echt vervelend. Die lijnen zijn niet op Vijf en Zes.
Ik heb hier een BBOX 3 router en zou de poorten moeten openzetten voor in en uitgaande com. Het gaat om de poorten : port10000-11000 en port 2720x. Waar kan ik dit ergens doen?
Het is verschillende keren dat ik geen maandelijks factuur krijg van mijn tv, internet en telefonie maar een tijd later wel een aanmaning met extra kosten. Ik heb deze elke keer betaald omdat ik dacht dat dit wel aan mij lag maar nu heb ik er extra op gelet en al weer een hele tijd geen factuur. Ik ben dit wel beu! Kan hier een oplossing voor komen?
Situatie: Na jaren Bizz klant te zijn (met een ISDN-lijn voor de deuropener, niet voor extra lijnen) wilden we in december '16 overstappen op Bizz-All-in. Op 29/12/16 gebeld met Proximus om over te stappen naar Bizz-All-in. Vermeld dat we geen nieuwe telefoon wilden (was een korting van 17 €/maand gedurende 12 maanden), een abo van 3gb (ipv 8gb) voor GSM+ een extra abo van 3gb voor GSM, Zou in totaal 88€ zijn, dit werd telefonisch bevestigd...(maar heb toch maar enkele schermprints genomen....) Alles was incl. installatie, decoder,......... Bij Proximus kon men mij niet zeggen wanneer de omschakeling zou gebeuren, zou in januari '17 zijn. De omschakeling van ISDN naar analoog gebeurde op 19/1/17. De factuur van januari '17 was al betaald. Nu: Gisteren (7/2/17) krijgen we een factuur en een creditnota van Proximus. Creditnota van de periode 20.01.17 t.e.m. 31.01.17)??? Factuur van 295.64 € !!!!!!?????? De creditnota ging over annulatie van het vorig bussinespack . (period
Beste, wij hebben tot tweemaal toe onze abonnementen verlengt. Bij de tweede verlenging was er een actie die na verlenging een gratis ( 1 euro) gsm opstuurde naar het verlengde abonnement. Mijn dochter en ik hebben dus recht op 2 gsm's maar in praktijk hebben wij er maar 1 ontvangen. We hebben al vele stappen ondernemen om deze gsm toch te ontvangen maar tevergeefs. Door deze "goede " service zijn wij veranderd van provider. Nu kreeg ik overlaatst een rekening binnen met een saldo van €83 wegens contractbreuk. Het komt er dus op neer dat wij die gsm moeten terug betalen, maar als wij die moeten terugbetalen dan mogen jullie ook wel is die gsm opsturen. Peggy Copermans
vanaf de 31/03/2017 gaat BFM TV uit het aanbob van proximus tv
Hallo Ik schaf binnekort een vaste PC aan in mijn slaapkamer op de bovenverdieping. (gaming) Als ik echter mijn downloadsnelheid (+- 3MB/s ---> traag) vergelijk met die van mijn vrienden (10/13 mb/s --> 4x zo snel..) wil ik hier iets aan doen. Is het mogelijk om een tweede router van proximus op mijn kamer te plaatsen zodat ik uit die router een internet kabel in mijn pc kan steken voor een veel beter signaal? Zo niet, kunnen jullie bij proximus een internet kabel van de router beneden doortrekken naar mijn PC boven? Alvast bedankt
Ik lees hier zoveel verhalen van mensen die een vraag/probleem/ klacht hebben en die telkens hetzelfde meemaken: namelijk TELKENS een andere medewerker waarbij je telkens opnieuw het verhaal opnieuw moet doen. Niet enkel verkwisten jullie ONZE tijd en geld maar ook die van jullie! Jullie moeten dringend jullie medewerkers responsabiliseren. Als het is om generieke antwoorden te krijgen, spaar dan jullie ressources want dat kunnen mensen ook op de site lezen. De bedoeling van een helpdesk is om mensen te HELPEN dus probleemoplossend te denken en EFFICIENT werken anders worden al die call agents voor niks betaald. Daar zit structureel iets ENORM verkeerd!
Hallo allemaal Klopt het dat ik op de Franse versie van het forum van Proximus een nieuw account moet aanmaken? Dat kan niet met mijn huidige account van hier of toch. Dit omdat er daar ook veel te lezen valt maar dan over de Franse zenders... Timm1983
beste, ik heb een huawei p9 lite, als ik pokemon go opstart via 4G wilt deze niet laden, als ik het opstart via wifi load deze wel? dus het ligt aan proximus 4G server waarom ik pokemon go niet wilt laden via 4G? ik heb mobilus 35
op 25 november waren alle facturen betaald waar ik ook tevens een sms van heb ontvangen. nu staat er plotseling een factuur open van 249.99euro waarin ze terug gaan van september, oktober en november gedeeltelijk aanrekenen. ik heb reeds contact gehad met de klantendienst en hebben mij 89.38 euro van 14 november teruggeboekt, wat ook effectief op de rekening is verschenen. nu kan ik totaal niet meer aan uit wat ik wel moet betalen en wat reeds is betaald. ook heb ik de weg gevolgd om online een factuur te betwisten maar stoot altijd tegen een muur van u kan die nu niet doen, dit is het antwoord dat ik steeds krijg: Beste klant Momenteel kunt u geen betwisting indienen via het web. U kunt ons gratis bellen op 0800 22 800 (enkel tijdens de kantooruren). de klantendienst vertelde mij ook dat ik een BizzPackInternet+Telefonie had omdat ik zelfstandige zou zijn maar ik ben gewoon particulier zonder btw nummer ofzo.... de problemen zijn begonnen toen ik een extra dienst a
Hallo momenteel ben ik enkel voor mobiel klant bij proximus en voor de rest bij telenet waar ik zonder problemen op 4 tv's een digibox/digicorder heb. Is dit met proximus ook op een of andere manier mogelijk? Blijkbaar kan ik omwille van signaalstertke maar 2 decoders in huis zetten. Hoe kan ik dit dan oplossen voor de andere 2 tv's?
Na vele pogingen om het een en ander opgelost te krijgen geen My proxymus in te stellen ?? geen mail via proxymus in te stellen Zou aan mijn mail progamma liggen Facturen niet per gmail account binnen krijgen resultaat div herinerings kosten gehad zelfs afgesloten Klanten dienst die er spontaan de verbinding verbreekt tijdens het gesprek Nu na div chagrijnige avonden :@:@ toch maar besloten om weer over te stappen naar Telenet :D:D
Onlangs had Ik een GSM-nummer van proximus maar ik kan het niet koppelen aan MyProximus account waar ik ook een internetverbinding heb. Telkens als ik probeer, krijg ik die fout "Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten.".
ik vraag mij af waarom de packs bij de providers zoveel moeten verschillen. Als ik met Tuttimus 5 gsm nrs neem betaal ik in het totaal 88.95 met 1 gsm abo in + 4 x 14€ gsm abo = 144.95 € en ok je hebt dan wel 2 gb data maar wij komen per gsm met 1 gb toe, waarom niet de keuze 1 gb per gsm aan 10 € je kan ook bij Tuttimus de data net verplaatsen naar andere gsm in pack die bv. meer gebruik heeft. En een pack gratis in het pack, maar dat is goedkoper dan gsm abo, goed gezien. Bij Wigo betaal je 120 € voor 5x all in gsm + telefonie ieder 1 gb data, maar ik kan wel iedereen een abo geven, dat is geen 144.95 €, en op elk toestel kan ik tv kijken alle zender waarom bij proximus niet? ok is 10 of 25 € more of play more bij telenet voor extra zenders maar er is meer aanbod en 10€ heb je voor ieders wat, bij Tuttimus 9.95 heb je alleen maar kids of entertainment enz. en dat is de reden dat ik aan het twijfelen ben om over te schakelen naar telenet vooral voor de gsm mee in de prijs
Beste Als ik 1 maand gratis Netflix kijk, moet ik de maand daarna dan al direct betalen of ontvang ik dan nog een mail of ik nu effectief Netflix wil? mvg Ulrike Smet
zijn er nog mensen waarbij hun verbruik van het mobiel internet niet meer aanpast ? zowel via app als via website myproximus. laatste update dateert van 2/2/2017 0:00. algemeen probleem ?
ik ben meer dan 20 jaar klant geweest bij Belgacom/Proximus maar ben paar jaar terug om praktische redenen overgestapt naar ander Telecom bedrijf. Ik wordt regelmatig opgebeld door de klantendienst met allerlei voorstellen. Verleden week en vandaag ook nog ,echter konden /wilden ze me alleen in het frans aanspreken. Op mijn verzoek om een nederlands te spreken ( ik woon al mijn leven lang in Antwerpen) kreeg ik antwoord dat ze dat niet konden en werd plots ingehaakt.Is in het verleden ook al gebeurd! Heb toen de klantendienst daarover een mail gestuurd en ze verontschuldigden zich daarvoor en zouden dit in toekomst niet meer doen.Blijkbaar hardleers! Hoe kun je nu klanten werven als je de taal niet kan/wil spreken??Zijn er nog personen in dit geval ?????
kan ik nog een gsm abbonnement krijgen zonder mobiele data, dus enkel bellen en sms nergens te vinden op de site
Beste, Dit is nu al de zoveelste keer dat mijn zendernummering na enige tijd gewoon weer volledig vanzelf veranderd word, gisterenavond stelde ik dit vast op mijn decorder boven en heb ik deze opnieuw naar mijn voorkeur ingesteld (30min werk trouwens) en kom ik vandaag tot de vaststelling dat de decoder er beneden ook weer last van heeft, dus deze communiceren ook niet met elkaar blijkbaar! Graag een dringende oplossing voor dit irritant probleem, U verstaat dat ik betere dingen te doen heb dat éémaal per maan mijn zendernummering opnieuw in te stellen. Mvg, Dainy
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.