Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Het verbaast me dat Proximus er niet in slaagt om het doorspoelen en terugspoelen even precies stop te laten zetten als de concurrentie. Als ik op de pauzeknop of de play-knop druk nadat ik door- of terugspoelde, beland ik altijd te ver en nooit op de plek waar ik het wou. Ik moet dan resp. terug- of doorspoelen om op zoek te gaan naar de gewenste plaats en beland dan gegarandeerd weer te ver. Telkens als ik daarover bel, word ik met een kluitje in het riet gestuurd: "Daar wordt aan gewerkt" of "Dat is een bug" krijg ik het vaakst te horen. Ik moet dan zgn. geduld hebben, maar de eerste keer dat ik daarover belde is intussen wel al bijna drie jaar geleden..
Is er eigelijk een manier waaraan je kan zien of je een bepaalde opname al bekeken hebt? Ik neem verschillende series op, soms meer dan 10 opnamens en dan wil ze bekijken maar dan weet ik niet meer waar ik gebleven ben. Kan ik dan niet zien welke ik al gekeken heb? 😃
weet er iemand of dat er wijzigen zijn met de afstandbediening. ik kan niet meer een kanaal kiezen met de cijfers op de afstandbediening. ik moet langs een omweg namelijk via tv guide.
Sinds kort krijg ik geen contact meer tussen mijn tv en de Proximus tv app. In de app krijg ik steeds de melding dat er geen ander toestel op het WiFi- kanaal te vinden is.
Er is iets misgegaan met ons Tuttimus contract en niemand kan ons helpen. Op 9 december contract afgesloten maar nog steeds geen TV.....
Beste , vorige zaterdag samen met mijn echtgenote nieuwe smartphone's gekocht in Ieper die van mijn vrouw werkte direct , ik maandag afgehaald en werkt nog steeds niet , ik was bij Orange klant wat betreft mijn gsm anders al jaren klant bij Proximus met tv en internet , zitten nu alles samen in mijn pak maar mijn nieuwe smartphone op mijn nr werkt nog steeds niet , kunnen jullie die zo snel mogelijk activeren dat ik er gebruik kan van maken, ik bel nog steeds met oude gsm en bij Orange , dat is niet de bedoeling denk ik , straks 2 facturen ? Mijn mobiel nr is 0497743382 en mijn klantnr is 608909741 op naam van Marvin Soenen
Probleem is deze week begonnen en tv gaf aan dat er de modem geen verbinding had. Paar keer gebeld, vandaag een technieker geweest, heeft nieuwe modem geplaatst, maar rond 19 uur begon het opnieuw. Ik heb gebeld maar waarschijnlijk is iedereen met oudejaar bezig. Geen probleem voor mij, maar hoe kan ik dit nu doorgeven?
Hallo, Ik wil wifi hebben daar waar geen enkele punt is. Ik heb een toestel nodig die via sim kaart connectie maakt en dan een wifi punt wordt. Er is mij verteld dat ik dit beter bij Belgacom zelf aanschaf voor de compatibiliteit. Welk toestel moet ik aanschaffen ?
Ik heb thuis een Proximus PLC adapter Wi-Fi extender. Ik zou graag de instellingen van deze adapter wijzigen zoals de SSID, wachtwoord en MAC-filtering. Ik heb hiervoor devolo cockpit geïnstalleerd en via die software is er een mogelijkheid om de configuratie pagina te tonen (). Maar wanneer ik doorgestuurd wordt naar mijn browser vraagt hij een login (). Zou iemand weten wat de standaard login is van de PLC adapter? Of is er een andere software waarmee ik de configuratie pagina kan openen?
De laatste week valt mijn internet vaak uit. Ook bij opnames vallen er vaak korte fragmenten weg. Ik probeerde reeds verschillende malen mijn lijn te testen via de app, maar ofwel komt er niets op ofwel komt er een Franstalige pagina op 'mon compte'.
Beste, ik heb de mogelijkheid deze dienst te activeren op mijn lijn via myproximus; maar vind hier nergens duidelijke info over wat deze extra dienst net oplevert. Kunt u mij dit wat verduidelijken?
Dit klinkt misschien als een domme vraag of zo, maar als je uw mobiele gegevens oplegt op uw gsm en je gebruikt die even niet, gaat er dan ook van uw mobiel krediet af?
hallo proximus mijn telefoon is geblokkeerd kan niet bellen er is iets fout gegaan telefoon heb in mijn zak meerdere keren een nummer gebeld 112 en nu kan ik niet meer bellen die hebben mijn telefoon geblokkeerd. hoe krijg ik dat er weer af want heb de telefoon nodig voor mijn werk kan niet bellen en niet gebeld worden helaas wel dringend................alvast bedankt
Ik heb my proximus op de gsm geinstalleerd. En mijn dochter ook . Zei kan zien hoeveel er moet betaald zijn voor haar. Maar ik kan het mijne niet zien . Hoe komt dit ???
sinds enkele dagen krijg ik de melding dat ik nog maar enkele euros belkrediet heb. Ik heb nochtans 25jan 20euro herladen met payandgo en zoveel lijk ik niet gebeld te hebben. Ik zou graag mijn kredietverbruik bekijken maar ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb gratis smsen en nog 1.3gb tot 24feb. Daar kan het probleem niet zitten.
Bedankt Proximus voor te laten weten dat we nog tot april moeten wachten voor de gsm kan geleverd worden.zo als gezegd aan de telefoon wat er niet is kan niet geleverd worden,zo de groot succes hadden we niet verwacht,ja ik maar wij zijn de dupe van het succes!!!!!! Maar we krijgen al wel een factuur van tutimus,van graai Proximus gesproken. Deze mail vooral negeren en zeker niet reageren. Een Boze razende klant.
Hoe kan ik mijn punten vinden en omruilen
Ik heb al meer dan 60.000 punten gespaard, en vraag me nu eigenlijk af waarom ik deze punten niet meer kan inruilen (met eventuele bijbetaling) voor een gms of tablet. Kan dit eventueel met de "waardebonnen" die ik voor deze punten kan bekomen?
Beste PX, Sinds een 6-tal maanden heb ik ernstige bedenkingen bij uw roaming-kosten. Kort samengevat: - het verbruik op uw factuur is systematisch een meervoud van de teller vd iPhone (die ik elke facturatieperiode reset) - telkens als ik de grens overga, krijg ik na enkele uren bericht dat ik de 60 Euro heb overschreden, hoewel ik 600 MB in het abo heb (XL Europe) en hoewel alle background apps uitgeschakeld zijn - Zuid-Africa : 2x gedurende 1 a 2 min mobiele data gebruikt, en 60 Euro weg. Idem Zwitserland en Monaco. (ik veronderstel dat deze geen Europa zijn bij PX? Gek want bij Base wel) - ik heb zelfs roaming kosten gehad uit een land waar ik nooit ben geweest (Kosovo). Kan een SIM kaart gehackt worden? Klantendienst 6000 kan hier niets zinnig over zeggen, ik probeer het maandelijks. Mail naar enterprise.care.team@proximus.be werd nooit beantwoord. What can I do more? Dank, Timo
Beste, Ik probeer een prepaid simkaart aan te melden voor identificatie. De methode die ik gebruik is deze van de e-ID. Alles werkt. Het enige probleem wat ik heb, is dat welk emailadres ik ook invul, ik steeds de melding krijg dat de waarde niet correct is. Hoe kan dit probleem opgelost worden ? Alvast bedankt bij voorbaat. Met vriendelijke groeten, John
Al een paar dagen wordt het programma thuis niet meer opgenomen. Het staat nochtans wel geprogrammeerd als serie opname maar op het moment dat het programma begint neemt het niet op. Ik heb serie opname al geannuleerd en opnieuw ingesteld, decoder al op en af gezet, modem al op en af gezet, op het moment zelf proberen opnemen maar niets helpt. Wie kan mij helpen?
Beste, Volgens MyProximus zit ik nog maar aan de helft van mijn mobiele data ongeveer 55% maar dan moet ik wel nog eens 45 euro opleggen aan extra verbruik volgens MyProximus. Dit kan toch niet???
Na maanden van klachten indienen, naar de Proximus winkel gaan, papieren invullen,.. is mijn factuur nog steeds niet in orde. Het GSMnummer van mijn ex blijft maar op mijn factuur staan... Wat kan er nu nog meer gedaan worden? In de winkel zelf zeggen ze dat alles in orde is op hun pc, maar dat de facturatie het nog moet aanpassen.. Na zoveel maanden nog steeds niet kunnen aanpassen? Wel redelijk ambetant om steeds geld te moeten gaan vragen om zijn deel van de factuur te betalen.
Als gratis onbeperkte app staat er standaard FB ingesteld maar het lukt niet om deze te veranderen naar Instagram!! Zijn er nog mensen die deze error krijgen?
Ben overgeschakeld naar Tuttimus pack waarbij volgens alle info die ik vind de Proximus TV applicatie en standaard TV replay inbegrepen is in het pack. Mijn eerste factuur bevat echter een aanrekening van 4,95 euro voor Proximus TV applicatie en 3 euro voor TV replay. Heb geprobreed dit bedrag te betwisten via "mijn factuur online" maar na doorlopen van alle stappen , krijg ik bij het verzenden de melding : "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen" Heb dit reeds meerdere malen de laatste 2 weken geprobeerd Wat nu?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.