Skip to main content
Antwoord

Tuttimus contract

  • February 21, 2017
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Er is iets misgegaan met ons Tuttimus contract en niemand kan ons helpen. Op 9 december contract afgesloten maar nog steeds geen TV.....

Beste antwoord door HeidiE

Vreemd, want ik zie dat Tina ondertussen je privébericht in behandeling heeft... Grt, HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 21, 2017
Dag Forro,

Kun je mij via een privébericht klantgegevens bezorgen voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2017
En toen werd het stil.......

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2017
Vreemd, want ik zie dat Tina ondertussen je privébericht in behandeling heeft... Grt, HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2017
Oke heb het gevonden ondertussen. Bedankt!