Beste PX,
Sinds een 6-tal maanden heb ik ernstige bedenkingen bij uw roaming-kosten. Kort samengevat:
- het verbruik op uw factuur is systematisch een meervoud van de teller vd iPhone (die ik elke facturatieperiode reset)
- telkens als ik de grens overga, krijg ik na enkele uren bericht dat ik de 60 Euro heb overschreden, hoewel ik 600 MB in het abo heb (XL Europe) en hoewel alle background apps uitgeschakeld zijn
- Zuid-Africa : 2x gedurende 1 a 2 min mobiele data gebruikt, en 60 Euro weg. Idem Zwitserland en Monaco. (ik veronderstel dat deze geen Europa zijn bij PX? Gek want bij Base wel)
- ik heb zelfs roaming kosten gehad uit een land waar ik nooit ben geweest (Kosovo). Kan een SIM kaart gehackt worden?
Klantendienst 6000 kan hier niets zinnig over zeggen, ik probeer het maandelijks. Mail naar enterprise.care.team@proximus.be werd nooit beantwoord.
What can I do more?
Dank,
Timo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.