Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
1°) het terugspoelen van een live programma blijkt niet meer mogelijk. 2°) na het pauzeren van een live programma geeft het verderkijken een abominabel resultaat. Programma speelt met horten en stoten en is werkelijk niet meer te volgen. (zie bijgevoegd filmpje ) Heb dit al gemeld aan de 0800 22 800. Ze gingen dit nazien en mij terug contacteren. Zonder resultaat weliswaar. Heeft nog iemand deze problemen?
Bijkomend probleem sinds verhuis. Privé telefoonlijn (vast toestel) werd dus wel geïnstalleerd (door vriendelijke installateur). Echter, sinds installatie, is maandelijks factuur (voor hetzelfde product) met factor vier verhoogd. Hallo Proximus?
Ben recent verhuisd. Prof bizz pack (vast + internet) geraakt maar niet geïnstalleerd. Lijnen liggen er al enkele maanden maar bij de interne (BAM) planningsdienst geraakt mijn finale bestelling er maar niet door. Werd vorige week out of the blue gebeld voor afspraak diezelfde dag. Is telefonisch verplaatst naar 03/03 maar heb verder (weer) geen enkele bevestiging ontvangen. Dit is intussen al poging nummer 7. Op hoop van zegen maar? Wie moet dit bevestigen of hoe verloopt de procedure juist?
beste betreft : tv overal (ttz http://www.proximustv.be) ik heb het werkende gekregen met firefox 50,1.0 (failt op andere browsers) nu heb ik onderstaand probleem, als ik via tv gids naar een programma ga uit het verleden, bv enkele uren geleden, dan opent er zich wel een window, maar het programma begint niet te spelen bv het journaal van 19 uur : http://www.proximustv.be/nl/UID50208/een-hd/2016122811627/het-journaal?origin=grid in het midden van het scherm staat er een figuurtje met afbeelding van het programma dat live bezig is, als ik daar op klik begint live te spelen, wat ik niet wil - op geen enkele manier krijg ik het programma dat ik wil zien aan de praat. alternatief, als ik naar mijn opnames ga en een programma selecteer dan krijg ik zo eenzelfde scherm, maar dan begint het programma na een tijd wel vanzelf te lopen, bv stadion van gisteren : http://www.proximustv.be/nl/UID50297/vtm-hd/201612273697/stadion?origin=npvr&recordId=146297118 besluit : her
ik krijg volgende melding: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, you@example.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Apache/2.2.31 (Unix) mod_ssl/2.2.31 OpenSSL/1.0.2h Server at el0452.bc Port 8449
Klantnr 609202508 Overschakeling naar bizz all in. Sim van vorige provider vervalt > Nieuwe sim erin van proximus > al een aantal uur totaal onbereikbaar.... > Hoe lassen we dit snel op aub?mvg BB
Ik probeer via webdav op mijn synolgy te raken. Heb via bbox 3 poorten 5000-5006 geopend. Ook router en webdav op synology zijn ingesteld. als ik via een online tool kijk of mijn poorten open zijn zie ik enkel dat 5000 en 5001 open zijn. Iemand die mij kan helpen? 5005 moet ook open geraken!!
als er geen reactie meer komt op het oorspronkelijke bericht, dan maar een nieuw met een aanvulling van 16 DAGEN wachten op ..... NIETS : Na ettelijke telefoontjes met de helpdesk en het invullen van een klachtenformulier, een poging langs deze weg : op 19/1 hebben we een gsm-abonnement voor mijn zoon laten toevoegen aan onze tuttimus. Het nummer moest overgenomen worden van een andere provider. Direct bevestiging gekregen dat er een simkaart zou opgestuurd worden alsook de bijhorende smartphone. 1 week later de smartphone ontvangen maar geen simkaart. Na telefonisch contact met de helpdesk het advies gekregen om naar de telefoonwinkel te gaan om daar een simkaart te halen, die zouden ook het nodige doen om die actief te zetten. In de telefoonwinkel stelt men vast dat de aanvraag bij de andere provider nog niet is gebeurd, maar volgens hen hebben ze het in orde gebracht en zou het de volgende maandag waarschijnlijk in orde zijn (30/1). Uiteindelijk begin februari nog steeds geen serv
Na ettelijke telefoontjes met de helpdesk en het invullen van een klachtenformulier, een poging langs deze weg : op 19/1 hebben we een gsm-abonnement voor mijn zoon laten toevoegen aan onze tuttimus. Het nummer moest overgenomen worden van een andere provider. Direct bevestiging gekregen dat er een simkaart zou opgestuurd worden alsook de bijhorende smartphone. 1 week later de smartphone ontvangen maar geen simkaart. Na telefonisch contact met de helpdesk het advies gekregen om naar de telefoonwinkel te gaan om daar een simkaart te halen, die zouden ook het nodige doen om die actief te zetten. In de telefoonwinkel stelt men vast dat de aanvraag bij de andere provider nog niet is gebeurd, maar volgens hen hebben ze het in orde gebracht en zou het de volgende maandag waarschijnlijk in orde zijn (30/1). Uiteindelijk begin februari nog steeds geen service. Na nogmaals contact met de helpdesk zelf ook een mail gestuurd naar Scarlet om te vragen of ze aub dat nummer wilden vrijgeven. Vorige
Dominique-ske heeft een tijdje geleden met grote tamtam aangekondigd dat glasvezel voor "alle" gezinnen beschikbaar komt. Hier zitten we nog altijd met een ouderwetse adsl lijn met een snelheid van 3,3 /0,384 Mbps. Regelmatig proberen we aan de boom te schudden of er iets is gepland, maar er beweegt niets. Intussen betalen we toch ook volle pot voor een auto op één wiel zeg maar. Er is geen enkele garage in dit land die dat verkocht krijgt. Ik weet het een slechte vergelijking, maar Proximus komt er mee weg. Weet er hier iemand of ik ergens de planning kan vinden van de vectoring VDSL2 uitrol ?
Reeds enkele uren storing in Geluwe. Men zal ons sms sturen indien opgelost. Voorlopig geen enkele uitleg mbt probleem .... Kan iemand ons verder helpen aub?
Beste, Sinds enkele dagen valt de ProximusTV app uit terwijl ik via internet naar televisie aan het kijken ben. Ik heb geen problemen om in te loggen of een zender te kiezen, maar telkens krijg ik na een paar minuten de melding dat er een fout is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Heel vervelend. Ik heb al geprobeerd om via een andere browser te kijken, maar dit verandert niks. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!
Elke keer als ik probeer te port forwarden dan mislukt het. Ik heb al naar verschillende forum posts gekeken en andere tutorials maar tot nu toe heeft nog niks gewerkt. Als ik een nieuwe poort wil aanmaken, dan gebeurt er niks.
Ik kan niet meer zappen ik kan enkel het hoofd menu nog openen en tv gids. Ik heb de digbox en de modem al ge reset ma dit hielp ook niet. Kan iemand me helpen?
Geregistreerd op myproximus, app proximustv gedownload. Daar ingelogd krijg ik de melding dat proximustv niet actief is via myproximus. Raar want op myproximus zie ik hem actief staan
Ik was op zoek om opnames op mijn decoder te programmeren wanneer ik niet thuis ben. Op mijn iPad had ik nog de oude TV Overal app geïnstalleerd en via deze app werkt dit perfect. Ik wilde die ook op mijn iPhone installeren maar die bestaat blijkbaar niet meer. Dus installeerde ik maar Proximus TV. Wanneer ik daar mijn account gegevens ingeef werkt de zaak niet. Blijkbaar moet ik een abonnement nemen van circa 4,75 EURO per maand. Nu vraag ik mij af waarom: via de oude app werkt het zonder abonnement en via de nieuwe app moet ik betalen. Niet logisch toch?
Net een mail ontvangen dat ze mijn bizzclub account gaan deactiveren indien ik geen punten omruil, maar ik kan geeneens aanmelden op de dienst! Wat kan ik doen? Ik krijg steeds de melding : U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing Mvg
Bij het wissen van een serie opnames via de Proximus app op mijn tablet, zijn plots bijna al mijn opnames gewist. Waarschijnlijk staat op dit forum hierover wel al het een en ander te lezen, maar als slechtziende is het onbegonnen werk op hier naar op zoek te gaan.
Beste, Ik wil toch eens schriftelijk reageren op de betaaltermijn welke proximus de laatste maanden (vanaf maart 2016) hanteert. Ik ben eens nagegaan in onze facturen/aanrekeningen die ik nog kon vinden (ben namelijk al trouwe klant vanaf 1981); Tot eind 2015 begin 2016 diende onze factuur telkens begin van de maand volgend op de factuurdatum te worden betaald (vb. voor de periode 1/1/2015 - 31/1/2015 fact. 14/1/15 betaaldatum 2/2/2015) - wat ook zo telkens werd uitgevoerd. Vanaf maart 2016 kwam hier verandering in. De factuur diende voor de lopende periode te worden betaald voor einde van de (lopende) maand - (vb. periode 1/3/16 - 31/3/16 betalen 29/3/16). Deze betaaltermijn werd zo aangehouden tot juni 2016 en werd toen vervroegd naar (rond) de 23-24ste van de maand tot nu. Ik betaalde/betaal ook steeds zoals voorheen, ik zag/zie ook geen reden waarom ik een stuk vooraf zou moeten betalen. In juni 2016 heb ik telefonisch contact gehad met de klantendienst (na een herinnerin
Ik slaag er niet in mijn Volume Pack Unlimited op te zeggen voor mijn internet abonnement. Ik heb al enkele keren telefonisch contact gehad en ze verwijzen mij altijd door naar het opzeg formulier. Ik leg dan uit dat ik niet mijn volledig internet wens op te zeggen maar slechts het Volume Pack Unlimited. Geen probleem, zo gezegd zo gedaan. Ik heb ondertussen dit formulier al 3x ingevuld en al meerdere malen mensen aan de lijn gehad de laatste 2 maanden. Heeft iemand soortgelijke ervaringen en is er iemand in geslaagd om verder te geraken dan het punt waar ze je voor de nde keer naar een formulier sturen waar geen gehoor aan wordt gegeven? Bedankt alvast
Ik hang nu al een half uur te wachten om iemand te spreken ivm een klacht over mijn factuur. Dit is toch niet meer normaal?
Beste Proximus, Ik ben welgeteld sinds september 2016 klant bij jullie. Ik heb jullie diensten gekozen omdat mijn ouders al jaren klant zijn en nog nooit problemen hebben gehad. De eerste factuur die ik van jullie had ontvangen, was incorrect. De bedoeling was een goedkoper pack te kunnen krijgen, maar omdat mijn contract reeds in mei was gestart, kon ik van deze actie géén gebruik maken. Kortom, om de factuur goedkoper te maken, heb ik de vaste lijn geschrapt want deze gebruik ik toch niet. Sindsdien is iedere factuur incorrect. Jullie rekenen me telkens de vaste lijn aan, terwijl ik deze al maanden geleden heb geschrapt. Iedere maand heb ik jullie klantendienst gebeld, die me telkens een creditnota toekende. Maar helaas is daarmee mijn probleem niet opgelost. Na navraag bij een Proximus-kantoor is de vaste lijn in jullie systeem geschrapt, maar ligt het probleem bij jullie facturatiedienst die de vaste lijn maar blijft aanrekenen. Op dinsdag 21/02/17 heb ik een aangetekende br
Proximus Smart+ biedt me elke maand 120 belminuten gratis. Meer en meer zijn bedrijven zoals Engie, AXA, EANDIS... enkel te bereiken via betalende nummers 078XXX en dien ik dus toch te betalen om te telefoneren met hun. Wie de centen hiervoor krijgt is mij niet duidelijk maar Ik pleit ervoor dat ook deze nummers in het gratis pakket opgenomen worden, omdat dit een truc is om de consumenten geld uit zijn beugel te halen.
Hallo, Bij overschakeling op Tuttimus werd me ook verteld dat er met de lerarenkaart een extra korting kan bekomen worden. Ik vind echter nergens terug hoe ik dit kan ingeven...
Geen internet en digitale tv in regio Ravels, is er een probleem gemeld met de storm dat heden bezig is mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.