Skip to main content

Onbereikbaar

  • February 17, 2017
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

Klantnr 609202508
Overschakeling naar bizz all in.
Sim van vorige provider vervalt > Nieuwe sim erin van proximus > al een aantal uur totaal onbereikbaar.... > Hoe lassen we dit snel op aub?mvg BB
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 17, 2017
Beste bbzd,

De omschakeling van uw volledig pack is voorzien voor 20/2/17.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2017
Dank voor het antwoord

Er is mij verzekerd dat ik niet of nauwelijks onbereikbaar zou zijn bij de overschakeling.
Kan er niets gedaan worden dat er tenminste 1 gsm werkt.Momenteel is het hele bedrijf onbereikbaar = onvoorstelbaar in'17

mvg

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 20, 2017
Dag bbzd,

Beide gsm nummers staan sinds vandaag actief.

Groetjes,

Antonella

  • Apprentice
  • February 26, 2017
Internal Server Error
Weet er iemand wat ik moet doen of wat dit betekend???


The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, you@example.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache/2.2.31 (Unix) mod_ssl/2.2.31 OpenSSL/1.0.2h Server at el0452.bc Port 8449