Skip to main content
Vraag

Lange wachttijden

  • January 10, 2017
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Ik hang nu al een half uur te wachten om iemand te spreken ivm een klacht over mijn factuur.
Dit is toch niet meer normaal?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 11, 2017
Dag Fieke,

Excuses voor de lange wachttijd, ben je intussen geholpen?

Je kunt anders je vraag ook stellen (via een privébericht) met je klantgegevens.

Groetjes,

HeidiE

  • Apprentice
  • February 23, 2017
hier momenteel 27 minuten, hoop dat het geen 45 minuten langer duurt want dan kan sluit de dienst wss?

  • Apprentice
  • February 23, 2017
het spijtige is dat ik intern ben doorverwezen via de facturatiedienst naar de technische dienst. Nu zitten op we op 40 minuten en geef ik op. zal zelf opnieuw nog eens proberen in te bellen

  • Apprentice
  • February 23, 2017
spijtig heeft het opnieuw inbellen geen soelaas gebracht.
nu al terug 10 minuten aan de telefoon,
ik zal niet nog een kwartier wachten tot de klantendienst stopt.
maandag opnieuw een avondje muziek door te telefoon horen ...

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 24, 2017
Dag b.d.,

Is het effectief een technische probleem? Stuur je wat meer uitleg door aub?

Groetjes,

Antonella