Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
van begin dit jaar luk het mij niet meer om in te loggen op proximus cloud,of wel krijg ik fout melding 2055,of een melding adres niet te vinden is,daar erop cloud bijna 4000 fotos staan zou ik die zeker niet kwijt willen in december nog verhoog van 10GB naar 100 GB,die worden wel aangerekend,kan iemand mij helpen
Ik heb een aantal programmas gisteren opgenomen. Als ik ze bekijk, blijkt dat het opgenomen programma het programma is die 1 uur eerder begon. Bvb de Oscar samenvatting op Zes. Begint om 20h30. Als ik de opname bekijk, dan krijg ik de volledige episode van Party of Five dat rond 19h30 begon. Het gevolg is dat, zelfs met het extra 30 minuten, het einde van de Oscar programma ontbreekt. Dit fenomeen geldt voor alle programmas dat ik gisteren heb opgenomen : Question of sport op BBC1, Mastermind op BBC2, On n'est pas des pigeons op RTBF1 .... Ik heb ook opgemerkt dat er een nieuwe software versie geinstalleerd werd : NTE mini 6.32.1.76. Ik heb de decoder terug opgestart zonder succes. Graag een vlugge oplossing a.u.b. Ik heb ook de modem terug opgestart zonder succes.
Sinds de laatste update van tv overal kan ik niet deftig tv kijken Na een paar minuten krijg ik zwart scherm en foutmelding Wanneer ik alles opnieuw start, kan ik weer ff zien en begint het probleem opnieuw Vind ik niet leuk
Ik kreeg al een aantal mails dat ik punten kreeg voor mijn Premium club. Als ik echter op de link klik staat er: "U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." Ik begrijp niet goed waarom. Dit onderdeel staat ook niet meer in MyProximus. Wat is het nut van deze punten als ik er niets mee kan doen? Hoe kan ik er wel nog aan?
Bij de laatste factuur via mail ontvang ik de factuur niet meer als bijlage. Toch zou ik die graag opslaan in een aparte map die ik gebruik. Ik hoop dat dit nog mogelijk is en hoor graag hoe dit kan.
Is het normaal bij proximus dat de opnames te laat beginnen opnemen? Bij telenet kan je instellen 10min voor 10min na kan dat hier ook?
Wij hebben een abo op 11 Sports.. De wedstrijd Genk - Club Brugge van vandaag opgenomen en deze stopt gewoon 17min te vroeg?!?!?
Ik heb pas een Wifi-bridge gekocht, wanneer ik de WPS knop van de b-box3 indruk en dan hierna de WPS knop van de Wifi-bridge knippert deze nog even en wordt dan groen. Na een paar seconden gaat het lichtje van de WPS knop uit. Volgens de handleiding gaat dan het lichtje van de Wifi branden maar dit gebeurt niet (ook niet na een paar minuten te wachten). Op de achterkant staat de schakelaar op auto. De Wifi-bridge staat vlakbij de b-box3 dus aan de verbinding kan het niet liggen. Ik ben al terug naar de proximus winkel geweest en daar heb ik een nieuwe Wifi-bridge meegekregen maar deze heeft hetzelfde probleem.
Op 8 februari overgeschakeld naar tuttimus, zeer klantvriendelijke dame aan de telefoon, alles genoteerd en bevestigingsbrieven ontvangen maar nu op 5 maart nog steeds géén Netflix-code, binnen de 10 dagen ?? nu reeds 28 dagen NADA! Het is niet de eerste maal dat Proximus-marketingteam serieus in de mist gaat, mooi op papier maar uitvoering NOPPES! Hallo! ik ben reeds 35 jaar trouwe klant RTT-Belgacom-Proximus, zonder klanten als mij stonden jullie er niet. Ik ben boos ? Graag de Netflix-code. Klantnr 213156
Beste Op de website las ik net dat ik de NETFLIX PROMO CODE terug in mijn brief kan vinden, maar dat is mij niet gelukt. Zou ik die code nog eens kunnen opvragen, of kan ik hem ergens op MyProximus vinden? Alvast bedankt Andrey
Sinds vorige week hebben wij een 2de decoder geïnstalleerd en sindsdien hebben we steeds problemen als er een 2de opname moet starten. We krijgen dan steeds de melding dat we naar het programma moeten kijken want dat anders de opname stopt. Dit was hiervoor niet het geval. Weet iemand hiervoor een oplossing?
Iemand een idee of het zou lukken om met de Proximus tv-app (ex-TV Overal) live tv te kijken vanaf een Scarlet-datanetwerk? Of wordt dit ook geblokkeerd, zoals het geval is voor Orange/Telenet en Base? Verschil is natuurlijk dat Scarlet een dochter van Belgacom/Proximus is en hetzelfde netwerk gebruikt. Voor alle duidelijkheid, er is wel degelijk een actief abonnement op Proximus tv, Scarlet gaat enkel over het mobiele gedeelte.
Tijdens de problemen eerder deze week was ik programma aan het opnemen en het blijft nu maar altijd verder opnemen, ik kan de opname niet stoppen of verwijderen. Al reset uitgevoerd maar niets helpt graag hulp aub
Ik ben al weken aan het telefoneren met Proximus met het steeds terugkomend probleem dat mijn opnames niet behoorlijk functioneren. Blijkbaar zitten ze met een bug die ze zelf niet krijgen opgelost. Hier volgt geen compensatie en dien ik toch de volle pot te betalen. Graag wil ik weg bij Proximus aangezien ze niet kunnen aanbieden wat in het contract staat. Dit kan ik doen maar aangezien ik een contract van 2 jaar heb met een gratis tv dien ik de tv te betalen aan Proximus. Ik word gestraft omdat Proximus zelf niet kan geven wat ze beloven. Dat je klanten op deze manier gebonden houd aan een slechte service bewijst dat Proximus niet inzit met de problemen. Ze geven toe dat er een probleem is maar toch wordt je verplicht te betalen. Dit is schandalig en aangezien Proximus ons zo behandeld zal ik dit verhaal ook waar ik kan kenbaar maken. Geen enkele klant verdient zulke oplichtpraktijken!
Hoe zit het met de levering van mijn samsung s6!!!!? Al sinds jaar en dag klant bij jullie met men gsm. Voor tv en internet zatten we bij telenet, we hebben begin december de keuze gemaakt alles bij jullie te steken met een tuttimus pack. Begin hier helaas wat spijt van te krijgen! Installatie is gebeurt. Maar telkens ikzelf dien te bellen om te vragen hoe het zit met de levering, die eerst ging doorgaan 30 december (dag verlof aan verloren), krijg ik loze beloftes dat jullie contact gaan opnemen etc. Klantenservice durf ik dit niet noemen. Als jullie acties kunnen inrichten verwacht ik tenminste een degelijke organisatie voor zo'n bedrijf. Ondertussen ook weer een mail gekregen waarin staat dat ik levering van gecombineerd aanbod weiger?! En bevestiging van aanvraag voor installatie terwijl ik nu proximus tv zit te kijken? ! Hopelijk komt alles snel in orde!!!! Mvg Pieterjan
Hallo, Vorige vrijdag(10/03) werden volgende programma's maar gedeeltelijk opgenomen doordat het voorafgaand programma veel te lang duurde : op NPO1 the night manager en op NPO2 2 voor 12. Op zaterdag werden ook op NPO2 SCOTT&BAILEY en op NPO3 Beck maar half opgenomen. Dit is zeer frusterend want een herhaling is niet voorzien en op NPO app kan in België niet gekeken worden. Graag een reactie. Mercikes
Hallo, Enige weken terug had ik problemen met video op Skype. Sedertdien zijn die opgelost maar ik wilde eens weten hoe het verder is gegaan op het forum. Waren er nog mensen met hetzelfde probleem en/of in hoeverre zijn ze dan opgelost met dezelfde toepassing als ik deed? Groeten
Ik heb een binnenhuis bewakingscamera (merk ETIGER), deze kan via WiFi verbinding beelden doorsturen naar mijn iPhone. Probleem: de B-Box 3 kent aan de camera geen IP-adres toe. blijkbaar zou dit te maken hebben met de settings van de b-box3. Weet iemand wat en hoe er aan de modem aangepast moet worden?
wanneer gaat dat eens in orde komen mee da kut gsm abonnement niet te doen zijn jullie aan maar maar zagen over die factuur van in juli echt ke die 423.67 € betaalt bende achterlijke echt het hangt mijn klote uit nu ik meen het wa moet ik jullie nog sturen als bewijs dat dit betaalt is gvd echt jullie mogen ulder stront netwerk en ik sluit den boel af ok alles tv Internet telefoon alles ok en ik hoop dat dit niet Word verwijdert ok want elke keer opnieuw plaats ik er wat op op jullie (forum) jullie durven het nog zo te noemen echt dada blo's steekt jullie abonnement in jullie ...... doei smeerlappen ?????
Toevallig ontdekt dat MMS rechtstreeks naar een oud emailadres gaan dat ik niet meer gebruik. Kan met mijn Huawei wel mms versturen maar krijg er geen binnen blijkbaar. En wilde nu op de website via Myprox dat oud emailadres wijzigen naar mijn nieuwe. Maar vind het nergens. Gebruik mijn nieuwe email zelfs voor inloggen, maar toch gebruiken ze nog mijn oude
Sinds enige tijd is het onmogelijk om via de tv naar Netflix te kijken. Netflix slaat na een paar minuten af en moet dus constant opnieuw inloggen. Via de laptop is er geen probleem.
Sinds enige tijd is Arte vervangen door Arte Belgique, waardoor ik soms interessante programma's niet meer kan zien. In plaats daarvan krijg ik praatprogramma's van de RTBF voorgeschoteld met vaak een hoog babbelgehalte en weinig inhoud. Mijn vraag is dan ook wat de meerwaarde is van deze verandering. Is het niet mogelijk dat kijker kan kiezen tussen het echte Arte en de Belgisch/Waalse variant van deze zender? En waarom wordt Arte überhaupt alleen maar in het Frans aangeboden, en niet in het Duits?
Ik kreeg eergisteren de nieuwe software binnen toen ik mijn decoder uit- en aan zette. Hier mijn directe bevindingen: blauwe balk gaat nu veel sneller weg, de [back]-knop is eigenlijk niet meer nodig. Doorspoelen gaat iets sneller, of is het een gedacht van mij? Als ik in een serieopname een herhaling heb staan in mijn opnames, dan kan ik die wel wissen, maar hij blijft staan met "kijken". Dus daar moet ik de [back]-knop dan wel weer gebruiken om eruit te geraken, maar de opname is dan wel gewist. Gisteren had ik wel iets vreemds aan de hand. Verschillende opnames waren exact een uur te vroeg gestart: Masterchef Australia op Vitay rond 17u Het Nieuws van VTM om 19u Blokken op één om 18u30 Eén tegen 100 op NPO1 om 21u30 Zorro op Caz om 17u20 A-Team op Caz na Zorro (Zorro stond hier ipv A-Team) Corsica op één om 13u50 Ligt dit nu aan de nieuwe Software of aan mijn decoder? Ik heb voor de zekerheid mijn decoder terug uit- en aan gezet, in de hoop dat dit niet meer voorvalt. E
Plotseling kunnen we vanaf de twee proximus mailadressen geen e-mails meer verzenden. De FAQ handleiding te vinden op de proximus website ik al 100 keer geprobeerd en de accounts terug gewist en terug toegevoegd, maar blijf de volgende foutmelding krijgen: Ik heb even alle belangrijke printscreens toegevoegd. Want hier word ik zot van. Belangrijk nog zoals aan de lay out te zien, het betreft een Mac computer, met apple mail.
Sëdert een vijftal weken hb ik problemen met opname series. Bij de planning staan ze er tussen, conflicten zijn er niet. Desndanks nemen ze niet op soms wel, soms niet. Ik heb digibox reeds meerdere keren herstart. De series (thuis en home and away) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Enkele dagen beter, daarna weer niets meer. Gek wordt ik er van! Ik snap dat dit wel eenmaal kan gebeuren, maar toch niet om de haverklap. Ik mis de helft van mijn serie, maar moet wel betalen!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.