Sinds enige tijd is het onmogelijk om via de tv naar Netflix te kijken. Netflix slaat na een paar minuten af en moet dus constant opnieuw inloggen.
Via de laptop is er geen probleem.
Antwoord
Netflix
Beste antwoord door Marleen
Aangezien u blijkbaar vroeger wel zonder problemen naar Netflix kon kijken op uw TV zou ik alvast eens beginnen met het resetten van de decoder en als dat niet voldoende is van de decoder en het modem. De te volgen procedure vindt u hier:
www.proximus.be./support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Op hoop van zegen.
Meer informatie en antwoorden op vragen over Netflix op Proximus TV vindt u ook hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/wanagogo-netflix-tv-replay/netflix/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
www.proximus.be./support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Op hoop van zegen.
Meer informatie en antwoorden op vragen over Netflix op Proximus TV vindt u ook hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/wanagogo-netflix-tv-replay/netflix/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
