Skip to main content
Antwoord

Netflix code waar blijft die ?

  • March 5, 2017
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Op 8 februari overgeschakeld naar tuttimus, zeer klantvriendelijke dame aan de telefoon, alles genoteerd en bevestigingsbrieven ontvangen maar nu op 5 maart nog steeds géén Netflix-code, binnen de 10 dagen ?? nu reeds 28 dagen NADA! Het is niet de eerste maal dat Proximus-marketingteam serieus in de mist gaat, mooi op papier maar uitvoering NOPPES! Hallo! ik ben reeds 35 jaar trouwe klant RTT-Belgacom-Proximus, zonder klanten als mij stonden jullie er niet. Ik ben boos ?
Graag de Netflix-code. Klantnr 213156

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Gunther_010,

De brief met de Netflix code werd reeds op 10/02/2017 via de post verstuurd.

Ik heb je nu een e-mail verstuurd met in bijlage de brief.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 6, 2017
Dag Gunther_010,

De brief met de Netflix code werd reeds op 10/02/2017 via de post verstuurd.

Ik heb je nu een e-mail verstuurd met in bijlage de brief.

Groetjes,

Antonella