Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wie weet raad ? Wanneer ik via de tv app in mijn bibliotheek kijk met opnames heb ik momenteel 16 items terwijl er op de televisie 31 opgenomen items worden weergegeven. Dit is dus vrij lastig want de helft van de opnames kunnen dus niet worden bekenen via de app. Hoe kan ik dit oplossen ?
Beste, Wij zijn op 18 January overgestapt naar jullie. Met de belofte van de Samsung tv. Maar wij hebben nog steeds niets gehoord van de leverings datum. Wanneer zou deze geleverd worden? Mvg
Ik ben per 1 april verhuisd en heb Proximus tv en internet meeverhuisd naar ons nieuw adres. Ik ontvang zojuist een e-mail van Proximus ivm een tevredenheidsenquête ivm de installatie. Punt is dat in die enquête een heel ander lijnnummer staat dan het onze. Dat klopt toch niet? Is dat nog het lijnnummer van de vorige huurder? Ik heb de enquête niet ingevuld, want het betreft ons lijnnummer niet. Hoe zit dit? Ik heb zojuist een privébericht naar het Proximus Team gestuurd met de betreffende lijnnummers. Kan iemand dat bericht eens bekijken?
Bij installatie werd het wachtwoord gegeven voor de 2,4GHz frequentie en niet voor 5GHz. De snelheid van mijn wifi verbinding fluctueert heel erg de afgelopen 2 weken en ben naast het aanpassen van het kanaal van de bbox ook naar andere opties aan het kijken zoals de andere frequentie proberen. Hoe krijg ik hier het pw voor te pakken? Thanks an
Decoder neemt andere zenders op dan geprogrameerd, of neemt helemaal niet op. Geprogrameerde programma's dikwijls niet terug te vinden in overzicht. Afstandsbediening werkt niet naar behoren
Vandaag de factuur bekeken en 1e blad geprint Ik heb wel een vraag ivm 'Diensten geleverd door derden' Daar staat op het laatste blad bij : een raar telefoonnummer - dat correct geschreven ons eigen telefoonnummer is ! . En dat kost 2 € ? Welke dienst is dat dan ? mvg, B
Vandaag nieuwe klant geworden. Deze avond de Proximus tv app gedownload. Maar ik kan me niet inloggen. Hij herkend mijn inloggevens niet. Wie kan mij helpen
Hallo, ik heb sedert enkele maanden problemen met Myproximus, 3x bellen naar de klantendienst helpt niet dus probeer ik even via deze weg. conreet, ik kan niks van producten en/of diensten zien op myproximus. druk ik op "products" dan krijg ik volgende melding: "Oops! A technical problem has occurred. Please come back in a few minutes to see the different products." mybills lukt maar ik zie niks van gegevens my usage: "Oops! A technical problem has occurred. Please come back in a few minutes to see the different usages." voor de duidelijkheid, op de app kan ik alles van het nummer 67 wel perfect zien, maar zoals gemeld op de website niks. klantnummer is: 610221275 Graag jullie oplossing
Hallo, Ik heb al reeds een abonnement bij proximus. Ik heb de galaxy s8 met abonnement besteld. Klopt het dat de prijs die ik moet betalen goedkoper is? hoeveel zal deze dan bedragen? Kan mijn nummer behouden worden, dus mijn huidig abonnement upgraden naar het nieuwe? of gaat dit niet en moet ik mijn huidig abonnement opzeggen? Alvast bedankt voor de moeite, Groeten, Ismael
Volgens het tariefplan FOR CMS-GSM-088 zijn binnenkomende gesprekken in buitenland gratis. Daarom hebben we ons laten opbellen en zelf geen oproepen vanuit buitenland gedaan. Nu worden wel uitgaande gesprekken in het buitenland aangerekend die dan nog wel op hetzelfde tijdstip als de binnenkomende gesprekken zouden gebeurd zijn. (rekening houdend met een tijdverschil van + 6 u ). Bv uitgaand gesprek van 31 maart 18:27 (buitenland) voor 4:40 minuten = binnenkomend gesprek 31 maart 12:27 (in België) voor 4:38. Online factuur voor gsm betwisten kan niet. Klantendienst gebeld, maar die begrijpt niet dat er hier wellicht technisch iets verkeerd gelopen is. Je kunt niet terzelfdertijd opgebeld worden en bellen. Ik zou zelf contact moeten nemen met buitenlandse operator!
Beste, Ik ben onlangs verhuisd. Heb Proximus tv en internet mee verhuisd. Alles in orde gemaakt via technieker. Alles prima. Nu zie ik vandaag bij de eservices van MyProximus dat het busnummer ontbreekt bij mijn nieuw officieel adres (adres klant) en ik kan het blijkbaar niet wijzigen. Ik krijg steeds een "technical error" melding. Ook het facturatieadres heeft dit busnummer niet erbij vermeld staan. En verder zie ik bij installatieadres nog altijd mijn vorig adres staan? Ofwel het adres waar mijn vaste lijn is geïnstalleerd (mijn lijnnummer, want ik heb geen vaste telefonie meer). Hier moet nu toch mijn nieuw adres staan? Zou een Proximus medewerker hier eens naar kunnen kijken en de nodige wijzigingen doorvoeren? Is er misschien een technisch probleem bij MyProximus of is mijn installatieadres (van mijn lijnnummer) daadwerkelijk nog niet aangepast? Bij voorbaat hartelijk dank om hier eens naar te kijken.
Koop op 15/3/17 gsm Y5IIWhite omdat deze voorradig was (had eerst andermodel gekozen maar deze was niet voorradig )en binnen de 3 werkdagen zou geleverd worden. Op 28/03/17 heb ik nog steeds niets ontvangen. Dus ik stuur maal en krijg het volgende antwoord als hij voorradig zal deze geleverd worden! Als ik op het web gezien is deze nog steeds voorradig! Onder tussen is de verjaardag waar deze gsm voor zien was voorbij. Het grappige is dat ik vandaag de vraag krijg om even mijn mening in te vullen wat ik van de gsm vind. Verkopen kunnen ze wel maar leveren blijkbaar niet
Ik wil een smartphone aankopen met proximus waardebonnen die ik via playandgold.be heb gewonnen. Ik zou graag de huawei Y5II White en een micro SD kaart van 16 GB willen aankopen. Ik heb echter een gewone simkaart en geen micro simkaart. Moet ik hiervoor dan nog apart langs de winkel ? Ik loop namelijk op krukken waardoor het niet zo eenvoudig is. Vriendelijke groeten, Robert Swann
Testing the script
Na een vruchteloze poging via 080022800 om de verbinding tussen bb0x-3 en wifi bridge te herstellen zou ik vandaag een nieuwe bbox-3 via Bpost ontvangen. Ik heb deze echter niet nodig want een andere Proximus medewerker(Guillermo, heel competent!) heeft mij begeleid tijdens een chatsessie en het probleem opgelost. Wat moet ik doen als deze bbox-3 wordt geleverd?
Op 10.11.16 bedroeg mijn factuur 78€, tot 06.01.17. Januari 79€ Februari 81€, Maart 82€ April 83€ Dit voor enkele abonnement op proximus tv - internet en vaste lijn. Met de vaste lijn wordt blijkbaar ook nooit gebeld. Gaan we iedere maand zomaar een paar euro's meer gaan rekenen. Dit is op de duur niet meer te betalen iedere maand.
Geachte, Op 1/04/2016 ben ik van Leuven naar Aalst gaan wonen. Ik had een proximus abo voor TV, internet en telefoon. Ik wou ook verder in Aalst met Proximus doch de installateur Proximus zei toen, op 30/03/2016, dat het een dure grap zou worden omdat er kabels dienden getrokken te worden, Telenet was er wel beschikbaar en hij zei dan ook dat ik best bij Telenet zou gaan. Ik heb toen de dag erop mijn modem en decoder naar het proximuscenter in Leuven gebracht (vanuit Aalst!), kreeg toen ook een document mee dat ik dat binnengebracht had en dat mijn lidmaatschap bij proximus hierdoor ten einde was. Maar ..... nadien kreeg ik facturen aan de lopende band voor ... installatie proximus op mijn nieuwe adres in Aalst ... terwijl ik geen aansluiting Proximus meer had (enkel nog GSM !!). Ik dus terug met mijn auto van Aalst naar Leuven en nog eens gaan reclameren ... ze zeiden toen alweer van 'dat klopt idd niet' we geven het nogmaals door. Nu , op heden, krijg ik een aanmaning dat ik achte
Geachte ik heb op 13 december2016 mijn abonnement wijziging bevestiegd en ik werd tuttimus-familius abonnement vanaf 13 december die ik heb een overeenkomst via email ontvangen.(inhoud van onze overeenkomst staat onderaan) ik heb een tv toestel gekozen maar heb nog niet kunnen ontvangen. en dan heb ik meer dan tiental keer met uw medewerker contact genomen en heb alles gecheckt. normal gezien moet ik 81 euro betalen per maand voor mijn pakket maar laatste 2 facturen 120 en 112 euro. ik zal echt gek worden. Mijn pakket bevat onderaande regels maar hoe kan dat worden ?. Vandaag heb ik naar uw medewerker gebeld en heeft zo gezegd dat uw abonnement niet inorde! schok! omdat uw tv toestel nog niet erbij is... ik ben gedurende 4 of 5 jaar klant van proxiumus en ben niet tevreden over dienst van proxiumus. Ik heb echt heel veel tijd verloren en mijn psicologisch problemen zijn begonnen. Kunt u controleren over mijn alles. Overeenkomst en facturen en telefoon gesproken...Wat is het prob
Is er een kans dat het golfkanaal in het sportpakket komt? Telenet heeft deze al dus ik denk dat Proximus dit ook moet kunnen aanbieden..
Beste Hoe moet je een binnengekomen factuur betwisten
Ik zou graag mijn vast toestel vervangen door een draadloos enig probleem waar mijn telefoon aansluiting binnen komt beschik ik niet over een stopcontact om basis station of lader aan te sluiten.Ik heb al eens de handleiding gelezen van een draadloze tel waarin staat dat je basisstation centraal in huis kan plaatsen maar wat dan met de telefoon aansluiting aangezien bij mij alle aansluitingen en stopcontacten langs dezelfde kant liggen behalve dan de telefoon.daarom is destijds beslist alles draadloos te installeren( kwestie van kap en breekwerk te vermijden om kabels weg te werken).Is er iemand die hier één of meerdere oplossingen voor heeft,alvast bedankt.
Al heel de dag problemen met het internet in pulderbos hoelang kan dit nog duren????
Hi Proximus, Wanneer krijg ik de code om the gratis 3 maanden Netflix te activeren. Ben Tuttimus klant geworden op 21/03/2017. Mvg, Antonio
Vandaag is de nieuwe simkaart (pay &go 10€) toegekomen per post. Graag hadden we nummerbehoud van het vorig nummer gehad( base) maar dit werd nergens online aangeven! Kunnen we alsnog met deze nieuwe simkaart het oud nummer behouden en hoe kan dit gebeuren? Mvg, David
De firma voor de keuring van de lift is al 6 keer langs geweest en nog steeds is er geen telefoonsignaal. De liftfirma vraagt nu om samen met iemand van proximus aanwezig te zijn op de werf. Ik kan van proximus geen nummer krijgen van een technieker, geen naam. Ze kunnen iemand sturen tussen 1 en 5 en de mensen van de lift moeten dan maar wachten. Ondertussen ben ik al 40 minuten naar het wachtmuziekje aan het luisteren. Proximus wil zelf wel bellen naar de mensen van de lift. Ik als bouwheer en mijn man als architect van het gebouw willen dit zelf regelen, maar blijkbaar mag dit niet
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.