Na een vruchteloze poging via 080022800 om de verbinding tussen bb0x-3 en wifi bridge te herstellen zou ik vandaag een nieuwe bbox-3 via Bpost ontvangen.
Ik heb deze echter niet nodig want een andere Proximus medewerker(Guillermo, heel competent!) heeft mij begeleid tijdens een chatsessie en het probleem opgelost.
Wat moet ik doen als deze bbox-3 wordt geleverd?
Antwoord
Bbox-3 ter vervanging van 'zogenaamd defect' apparaat
Beste antwoord door Argenteus
Hallo Martin, ik heb pas sinds 19/01/2017, na de omschakeling van ADSL naar VDSL(eindelijk!) een mini bbox-3 en een wifi bridge. Hoe erken ik of dit een Sagemcom of Technicolor is?
Het call center heeft me net teruggebeld: ik mag het pakket weigeren.
Het call center heeft me net teruggebeld: ik mag het pakket weigeren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
