Skip to main content
Antwoord

Enquête: lijnnummer klopt niet

  • April 7, 2017
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Janine_05
Ik ben per 1 april verhuisd en heb Proximus tv en internet meeverhuisd naar ons nieuw adres. Ik ontvang zojuist een e-mail van Proximus ivm een tevredenheidsenquête ivm de installatie. Punt is dat in die enquête een heel ander lijnnummer staat dan het onze. Dat klopt toch niet? Is dat nog het lijnnummer van de vorige huurder? Ik heb de enquête niet ingevuld, want het betreft ons lijnnummer niet. Hoe zit dit?

Ik heb zojuist een privébericht naar het Proximus Team gestuurd met de betreffende lijnnummers. Kan iemand dat bericht eens bekijken?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Janine_05,

Antwoord reeds verstuurd via privébericht.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • April 7, 2017
Dag Janine_05,

Antwoord reeds verstuurd via privébericht.

Groetjes,

Antonella