Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik probeer al een tijdje een poort (poort 25565) open te zetten via de modeminstelling door gebruik te maken van de instellingen die je kan vinden via 192.168.1.1. Ik zou de poort willen openzetten om een game server (minecraft) te hosten om samen met mijn vrienden te kunnen spelen zonder een dergelijke VPN te gebruiken zoals 'Hamachi' (die tevens ook niet werkt om een of andere reden). Ik heb poort 25565 opengezet (zie screenshot), maar volgens online 'port checkers' is poort 25565 nog steeds gesloten. Mijn vrienden kunnen ook niet verbinden met de server. Ik heb de stappen op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html nauw gevolgd maar toch werkt het niet. Zie ik iets kleins over het hoofd? Dank bij voorbaat.
Geen YouTube meer? Komaan Proximus. Bied het gewoon terug aan aub. Dit is handig voor oudere mensen en kinderen.
Vorige week bleek uit mijn vraag op dit forum dat mijn (aangekochte) decoder V4 niet meer kan ingewisseld worden en dat ik geen opvolger meer kan aankopen; alleen huren.Nu houd ik me - hobbygewijs - nogal wat bezig met computers; dus heb ik de decoder intussen uiteen gegooid en de HDD eruit gehaald. Ik weet dat er met zekerheid gesteld wordt dat deze schijven niet voor computers te gebruiken zijn, maar is er op dit forum niemand die mij het tegendeel kan bewijzen?…Ik heb ‘m als externe schijf inmiddels aan mijn PC gehangen. Via computerbeheer / schijfbeheer / herkent de PC wel ‘een’ schijf, maar dat is ook alles (niet leesbaar/formateerbaar enz.
Sinds een paar weken krijg ik bepaalde emails niet meer binnen alhoewel ze vroeger al jaren probleemloos toekwamen.De laatste weken komt bvb de nieuwbrief van tweakers.net ofwel helemaal niet toe (+/- 80%) ofwel staat die in de spam (+/- 20%), amper nog in de inbox.Ik heb ook een extra gmailadres (voor google dingen) een autoforward naar mijn skynet, en daar had ik vroeger ook geen problemen. Maar nu merk ik dat bepaalde mails die wel in gmail staan (en dus ook geforward zijn), maar nooit bij skynet toekomen.Ongeveer een maand geleden was dat ook het geval, en is na een paar dagen automagisch opgelost geweest. Het probleem is nu echter weer van toepassing.
Beste, Al enige tijd problemen met instabiele ping soms tv storing en netflix dat soms niet laad op smart tv. De smart tv was aangesloten op de derde ethernet poort en nu geeft deze geen connectie meer. Alles al herstart gereset een decoder vervangen. Kan mijn bbox3 vervangen worden?
Beste Ik krijg de laatste tijd op regelmatige basis korte freezes bij het tv-kijken. De freezes duren een tweetal seconden, maar komen regelmatig (om de paar minuten) terug. Waaraan kan dit liggen?
Ik ervaar regelmatig schokkerig beeld Px TV op mijn laptop...de app op de smartphone werkt feilloos. mvg.
Via de afstandsbediening van proximus kan gebruikt worden om zowel de decoder als tv mee te bedienen (=universeel).Bestaat ook de mogelijkheid om hiermee mijn playstation mee te bedienen zodat ik via deze afstandsbediening mijn blu-rays kan afspelen? Alvast bedankt, Koen
Beste, ik heb net een smarthpone bestelt met het nummer R4WEBSHOP005883326. Ik wilde die traceren maar er komt op te staan dat het link niet meer werkt of dat mijn bestelling geanuleerd werd. Is dat zo? mvg
Als ik een opname wil afspelen, krijg ik eerst een tijdje een zwart scherm en daarna de melding dat er een serverfout is dus ik kan geen enkele opname bekijken, het is een v5 decoder
Geachte, Gelieve eveneens mijn myproximus account te verwijderen mvg,
Ik had op 07/04 een smartphone besteld op jullie e-shop. Ik heb een order bevestiging gekregen met daarin details dat de levering zou plaatsvinden op 09/04. Maar ik heb nog steeds niet ontvangen, zouden jullie eens kunnen kijken wat er mis is. Ik deel mijn ref nummer van bestelling liever niet openbaar dus als jullie dit nodig hebben start dan een privéconversatie. MvG
hoe lang duur het voor dat je jouw bestelling krijgt van proximus. gaat namelijk om de iphone 11 pro. die heb ik namelijk aangevraagd en ook betaald ik kreeg daarna een orderbevestiging maar tijdens het aanvragen online was de verzend datum gesteld op de volgende dag. mijn vraag is wanneer krijg ik mijn mobiel en in de myproximus app kan je jouw bestelling niet terug vinden. ik belde naar de klantenservice van proximus en steeds zeg ieder steed weer iets anders over me bestelling dan zie ze het niet. wat ik niet snap als je niet hebt betaald kan je toch onmogelijk een orderbevestiging krijgen
Sinds deze morgend krijg ik een melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is, die heb ik al heel lang. Heb de klantenservice gebeld en zij zag geen probleem waarom. Had een factuur niet op tijd betaald maar dat is ondertussen al in orde. Nu moet ik terug naar winkel om het te laten heractiveren? En hoe zit het dan met mijn abonnement, is die dan terug actief en hoe lang duurt het eer ik mijn gsm terug kan gebruiken? Met vriendelijke groeten, Farah
Hallo Ik ben op 4 oktober overgestapt van Mobile Vikings naar Proximus. Voor die overstap wou ik graag een prepaid willen nemen. De winkelbediende van de proximus shop zei me toen dat hij niet meteen naar een prepaid kon overzetten maar eerst een mobilus S abonnement moest aanmaken. Dit was zo omdat ik mijn nummer wou behouden. Van zodra mijn netwerk wegviel kon ik de nieuwe simkaart activeren en moest ik terug langskomen voor de downgrade naar een prepaid.Tot daar geen probleem.Op 11 Oktober kom ik terug de winkel binnen en wordt mijn abbonement opgezegd zodat de overschakeling kan gebeuren naar de prepaid. Voor deze dienst moest ik =/- 14 EUR betalen. Dit vond ik al vreemd want de collega ervoor had geen melding gemaakt van kosten voor overstap...Daarna vertelde hij mij dat ik waarschijnlijk nog een afrekeningsfactuur ging krijgen van Proximus voor de verbruikte data/bel/sms. Nu krijg ik op 15 oktober via de post een afrekeningsfactuur van 16.52 EUR (= duurder dan een volle maand bed
Op 25 april deze mail gekregen (enkele fragmenten uit de mail): Dag, Goed nieuws! In de komende weken ontvang je - helemaal gratis - een nieuwe, krachtigere decoder waarmee je tv-ervaring nog toffer wordt: een verbeterde look, nog sneller en intuïtiever navigeren, ... Met je oude decoder, zou je op korte termijn immers niet meer van een optimale tv-ervaring kunnen genieten. Tijdens de maanden mei en juni bezorgt bpost de nieuwe decoder bij jou thuis. Ben je afwezig? Dan laat de bezorger een briefje achter en kan je je decoder in een postpunt vlakbij afhalen. ........... We zijn nu al een flink stuk in juli. Nog altijd niets gezien. Iemand ervaring mee?
Sinds kort en zonder instellingen te veranderen krijg ik de boodschap. De server ondersteunt geen beveiligde verbindingen voor mijn skynet account. Hoe kan ik dit verhelpen?
Bij gebruik van de app met mijn Android gsm en Android tablet luk ik er niet in om de replay+ functie te gebruiken. Als ik het programma wel doorspoelen tot bv na het reclame blok door de schuiver te slepen naar rechts springt deze terug naar het moment voor de reclame en dan begint deze opnieuw te laden en te spelen bij het begin van het reclame blok. Ook bij het bekijken van recente opnames heb ik dit probleem. Ronny
Sinds deze morgen is mijn nummer geblokkeerd na het overzetten van Proximus Bizz naar Pay & Go.Heb al alles geprobeerd.Online krijg ik melding Fout nummer Geld op PAy & go gezet. NA bellen krijg ik melding om nummer te regsitreren Gebeld en raden ze aan om naar shop te gaan In shop zeggen ze dat mijn nummer nog altijd gelinkt is aan business account. Maar krijg wel via code #120# dat er geld staat op mijn nummer Oek geprobeerd via IDENT … … , maar na versturen sms foutcode 50
Proximuspunteningewisseld op 25 september voor een aankoopbon bij AS Adventure 2440000241283740 nr tot op heden niks ontvangen maar punten zijn wel verwijderd ?
In het verleden was ik klant bij Proximus. Na enkele jaren te zijn aangesloten bij een andere provider ben ik sinds gisteren terug aangesloten bij Proximus met een pack (internet-tv-gsm) Bij het aanmelden in de MyProximus app merk ik echter dat mijn oud klantennummer nog gekoppeld staat aan mijn e-mail adres. Met als gevolg dat ik volgens de app geen producten heb... Een nieuw account aanmaken lukt niet want dan krijg ik de melding dat het e-mail adres reeds in gebruik is.
Wij zijn reeds 25 jaar klant en in het verleden kregen we soms een telefoontje dat we korting kregen omdat Proximus blij met ons was als vaste trouwe klant die altijd op tijd betaalde en bij Proximus bleef de afgelopen jaren.Vandaag maar eens gebeld of ze niet meer blij met ons waren, omdat we nooit meer worden gebeld, maar de dame aan de telefoon had er geen oren naar en zei dat ik maar een klacht moest indienen.Nu zijn we aan het kijken of we de overstap naar Telenet gaan maken (hebben de TV al) want dat kan ons 25 euro per maand schelen heb ik uitgereknd, voor dezelfde diensten als Proximus. Nu betaal ik apart voor de TV en dan heb ik alles in 1. Proximus maakt het toch niet uit of je een trouwe klant bent blijkbaar. Zouden ze opnieuw moeten invoeren die beloning aan trouwe klanten.
Beste hetzelfde probleem doet zich hier voor. Via de app lijkt mijn account niet gekoppeld en ook via laptop ben ik ingelogd op de pickx link maar krijg ik geen programma’s te zien. Graag feedback bedankg
Momenteel heeft men bij Proximus mijn mailbox geblokkeerd. Ik bel naar de support op het 0800 nummer , en leg uit dat dit al meerdere malen is gebeurd de voorbije maanden. Ik heb ook al meerdere malen Malwarebytes / Kaspersky op mijn PC laten draaien, die uiteraard nooit iets hebben kunnen vinden, onder meer omdat ik een goed (en betalend) Internet protectie software geïnstalleerd heb op al onze PC's. De service persoon bevestigt dat inderdaad mijn mailbox reeds 10x werd geblokkeerd over de laatste weken. Waarop ik aanhaal dat volgens mij een van mijn e-mail aliassen gehackt zou kunnen zijn, vermits ik regelmatig e-mails krijg, die bevestigen dat een bepaalde e-mail niet kon verzonden worden naar een bepaald e-mail adres dat mij volslagen onbekend is. Ook heb ik al e-mails ontvangen waarvan ik niet de geadresseerde ben. Heb inmiddels ook gelezen dat Proximus de floating IP-adressen recycleert, en als je dan een IP toegewezen krijgt die al blacklisted staat, ben je natuurlijk gezie
Sinds enkele maanden heb ik een nieuwe Samsung A50 waarin mijn simkaart en nummer van mijn vorige phone is mee overgenomen. In het verleden had ik ook geen toegang tot mobiele data in het buitenland en nu heb ik met de nieuwe smartphone hetzelfde probleem. Roaming staat aan en ik heb een abonnement met 10 GB data, maar er komt geen data binnen. Is het mogelijk dat er een of andere beperking op roaming ingesteld staat voor mijn simkaart? Het vervelende is dat dergelijk probleem zich voordoet die weinige malen per jaar dat je in het buitenland bent en je hoopt dat je mobiele data werkt. Vriendelijke groeten, Dirk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.