Skip to main content
Vraag

Levering Smartphone

  • April 13, 2018
  • 10 reacties
  • 540 Bekeken

Ik had op 07/04 een smartphone besteld op jullie e-shop. Ik heb een order bevestiging gekregen met daarin details dat de levering zou plaatsvinden op 09/04. Maar ik heb nog steeds niet ontvangen, zouden jullie eens kunnen kijken wat er mis is. Ik deel mijn ref nummer van bestelling liever niet openbaar dus als jullie dit nodig hebben start dan een privéconversatie.

MvG
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 13, 2018
Kan je ons via deze link de klantennummer en webshop-order referentie even doorgeven dan kunnen we dit even nakijken.

Oke dank u, ik heb via de link de gegevens doorgeven.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 14, 2018
Hallo, bij nazicht, wil ik bevestigen dat u geen Minimus pack bijbesteld heeft. Alvast onze excuses voor dit misverstand. Groeten, Aw

  • New user
  • October 17, 2019

Beste,

 

Ik heb op 15/10 een smartphone bij jullie besteld. Ik heb een order bevestiging gekregen maar nog steeds geen leveringsdatum, niks. Tegen wanneer wordt die dan normaal geleverd?

mvg

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 17, 2019

@nicembabazi 

goedemorgen, excuses voor het ongemak

kan je je profielgegevens zo volledig mogelijk invullen zodat we dit kunnen nakijken ?  bedankt

Groetjes,

Tina


  • New user
  • October 17, 2019

@nicembabazi

goedemorgen, excuses voor het ongemak

kan je je profielgegevens zo volledig mogelijk invullen zodat we dit kunnen nakijken ?  bedankt

Groetjes,

Tina

 

Ok. Ik heb het gedaan.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 17, 2019

Beste,

ik heb je order gevonden :-)

Momenteel zit het bij de screening dienst (om fraude te vermijden worden nieuwe klanten met promotoestellen eerst op identiteit gescreend)

Zij gaan je zo spoedig mogelijk informeren over de verderzetting.

Groeten,

Tina


  • New user
  • October 17, 2019

Beste,

ik heb je order gevonden :-)

Momenteel zit het bij de screening dienst (om fraude te vermijden worden nieuwe klanten met promotoestellen eerst op identiteit gescreend)

Zij gaan je zo spoedig mogelijk informeren over de verderzetting.

Groeten,

Tina

@tina.b  ok bedankt! En hoelang zal dit ongeveer duren? 

Mvg


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 17, 2019

@nicembabazi meestal maar een paar dagen, dus ik hoop dat ze snel het order verderzetten !!

groetjes !

Tina


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 18, 2019

@nicembabazi De bestelling werd niet goedgekeurd door de screening dienst. Het order werd geannuleerd. Groetjes, Antonella