Skip to main content
Vraag

Mijn Voordeel

  • October 10, 2019
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Proximuspunteningewisseld op 25 september voor een aankoopbon bij AS Adventure 2440000241283740 nr tot op heden niks ontvangen maar punten zijn wel verwijderd ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 11, 2019
Beste alain9600,

Kan je uw profielgegevens aanvullen.Dan kan ik het laten nakijken.

Groetjes,Joel

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 14, 2019
Dag @alain9600 , ik heb dossier 43338877 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 17, 2019

Hey Alain9600,

 

Ik heb dit even voor je nagekeken. De voucher werd per email verzonden op 28/9. Daar je aangeeft deze niet ontvangen te hebben heb ik deze zonet opnieuw verzonden. Houd je even zowel je inbox als SPAM folder in de gaten of je deze ontvangen hebt? Je zou de code eveneens in MyProximus moeten kunnen terug vinden bij de rubriek Mijn bestellingen.

 

Groetjes IngeDc