Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, volgende week komt er bij mij een technicus-lasser langs om de kabel van proximus te herstellen nadat eerst een technieker langs was geweest om mijn pack te installeren, maar hier niet in geslaagd was. Ik heb zowel aan de eerste technieker als telefonisch via de helpdesk gevraagd wat mij deze tussenkomst zal kosten. Niemand kan hier een antwoord op te bieden. Als ik dan vraag of het gratis is, antwoord men 'jaja', maar men durft dit niet op mail zetten. Daarom graag de bevestiging dat deze tussenkomst volledig gratis is. Wie kan mij dit bevestigen? Bedankt
Door punten in te wisselen voor gratis belminuten kreeg ik meerdere sms'jes met een validatiecode. Moet ik hierna nog iets bevestigen of iets aanklikken om de minuten te starten ?
Krijg steeds melding bij facebook "GEEN INTERNETVERBINDING" valt continu uit bij mij thuis. Zijn er kabelwerkzaamheden aan de gang in de buurt van Sint Erasmusstraat, Kroonstraat Borgerhout. Met vriendelijke groet, bob sweere
Welk modern bedrijf heeft op zijn website geen duidelijke link met e-mail ons? Waarom moet ik mijn frustratie kwijt via Twitter of een praatbarak? Hier is mijn verhaal: ik wil me identificeren voor een Pay&Go kaart van een ander persoon. Het systeem wil niet communiceren met mijn Apple PC. Dan maar €1 betalen. Het systeem wil mijn adres niet aanvaarden. Ik ben al 35 jaar klant! De rekeningen komen wel steeds op het juiste adres. Dan gebeld. Door alle menu's gelopen maar nergens mijn probleem. Iemand eindelijk gesproken. Kan niks doen. Moet naar winkel. Winkel in Bornem is gesloten. Maar 21.000 inwoners. Dan naar Boom waar het personeel zit te klagen over te veel verkochte Apple7's. Na 4u gelegitimeerd. In 2017?!
Al enkele weken krijg ik op verschillende sites/apps van mijn Iphone volgende melding (zie bijlage). Zowel mijn ouders op hun nieuwe Ipad, als mijn vriend op zijn gsm krijgen exact dezelfde melding. Wat kan ik hier aan doen? Wegklikken is onmogelijk. De site sluiten en opnieuw opstarten is ook geen optie want dan komt de melding ook terug.
Hoe komt het dat ik geen teletekst meer kan ontvangen op de Nederlandse zenders NPO1/2/3? Graag een ernstig antwoord a.u.b. MVG Marc Billen
Ik heb op eurosport vaak ge hoort over de eurosport player. Is dit voor op je televisie of op je pc en welke sporten kan je daar allemaal op zien, Want niet alle sporten zie je op tv.
Hallo dinds deze week heb ik geen volte icoon op mijn scherm van S7 edge.... is er een probleem?
Bij nazicht gezien dat er uiteindelijk wel een reactie was op mijn vorige topic, privébericht werd verstuurd hieromtrent.
Ik ben in het buitenland . Ik heb een abonnement waarop 2 nummers staan ; 0478383492 en 0475702279. De Iphone met nummer 0475702279 is gestolen. Ik heb geen Puk Code of wat ook bij mij maar ik wil deze simkaart onmiddellijk blokkeren .
Mijn echtgenote haar telefoon is gestolen in het buitenland. Ik probeer hier de sim kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk (die tot middernacht bereikbaar zou zijn) is niet te bereiken. Ik hoop dat daar in Peru nu niemand Intl aan het bellen is en dat wij er moeten voor opdraaien. Groeten Stefan
Beste, Ik heb zaterdag (29/04/2017) mijn bestelling geplaatst. Enkel heb ik deze vrij snel nodig. Namelijk voor 8/05/2017. Lukt het u om deze te leveren voor deze tijd aangezien ik vele berichten lees waarbij jullie met jullie levering traag zijn? (Het is maar een vraag voor geruststelling 🙂 )
ben onlangs overgeschakeld naar tuttimus pack van 99,95 euro per maand met daarbij nog drie gsm waarvan 1 met mobilus (s) en 2 full control abonnmenten. als ik dit bekijk in de folder zie ik daar dat de full control abonnementen die in het pack samengevoegd worden ook 120 minuten bellen, onbeperkt sms'en en 2 gb internet maar ik zie dat niet verschijnen op de my proximus app van mijn beide kinderen
1 laptop is verbonden met onze bbox3 maar heeft toch geen internetvebinding terwijl onze andere laptop wel op het internet kan
Ik beheer, als syndicus, verschillende gebouwen, allemaal met een eigen klantnummer. Voor elk gebouw kan ik een my proximus account aanmaken, alleen dan moet ik telkens een ander e-mail adres opgeven. Vermits ik niet beschik over een oneindig aantal e-mail adressen is het dus onmogelijk om voor elk gebouw een my proximus aan te maken. Bij bv. electriciteitsleveranciers kan ik wel alle gebouwen onder één login plaatsen, dan moet dit bij Proximus toch ook mogelijk zijn. Hoe wordt dit opgelost ? Met dank voor Uw antwoord
Ik heb vrijdag meerdere gratis 150 gig pakketten bijbesteld. Normaal activeren ze praktisch onmiddelijk maar na 30 min zat ik nog altijd op smallband. Met geluk kwam er een chat box pop up waarin ik verhelpt werd met 50 gig en een vermelding dat het maximaal 24 uur kan duren. Vervolgens zijn we al zondag en mijn 50 gig is bijna terug op, we zitten met meerdere gezinsleden veel op het internet. Ook zijn de 150g pakketten nog niet geregistreerd. Waar kan ik deze chat box terug vinden om te vermijden dat ik vandaag niet terug op smallband zit?
In de loop van vorige week heb ik besloten een Samsung S8+ te kopen, dus keek ik even snel op de website van Proximus en zag dat deze worden aangeboden via een abonnement. Zo gezegd zo gedaan, heb ik beslist om naar de winkel te gaan om de S8+ te bestellen. Eenmaal in het Proximus-center wees men mij erop dat het niet mogelijk was om de S8+ te bestellen daar, enkel de S8 was mogelijk. De S8+ was wel te bestellen via de webshop, maar het zou onmogelijk zijn om je eigen nummer te behouden via deze weg. Dus heb ik het toch via deze weg gedaan, echter zonder nummer behoud (ik heb reeds een ander topic hierover gestart). Gisteren was het dan zo ver, ik had 2 dagen voordien telefoon gekregen dat men op zaterdag 29/04 tussen 17u en 22u mijn toestel zou komen leveren. Gisteren zat ik dus te wachten op de koerier, welke mij rond 18u30 een bericht had gestuurd dat hij tussen de 15 en 60 minuten bij mij thuis zou zijn. Aangezien ik om 20u30 nog steeds niemand gezien had, besloot ik de k
Na bericht dat er aantal punten zouden vervallen, koos ik voor een aankoopbon 10 Euro. Bij de keuze is niet te ziendat deze niet bruikbaar is voor herlading van een pay & go. Nu zit ik met een waardebon van 10 Euro waar ik niets mee kan aanvangen. kan deze omgeruild worden voor andere aankoopbon of terug omgezet worden in punten ?. Proximus zou hier veel duidelijker kunnen in zijn ! Een mail versturen om vragen te stellen lukt ook al niet meer, Een klacht neerleggen lukt ook niet, Maar ja zo heeft proximus het virtuele gedacht dat alle klanten tevreden zijn. NIET DUS.
Hallo is er iemand die mij kan helpen zodat ik de playstation van mijn zoontje kan aansluiten op de modem. Er komt telkens een time-out voor het ophalen van het IP-adres, zowel met WIFI als met ethernetkabel. Graag de instellingen. Alvast bedankt Leo
In Bali activeerde ik daily passport,sindsdien wordt het automatisch geactiveerd als ik in het buitenland ben en 1 sms doe,het deactiveren is heel moeilijk,hoe moet dit?ik ben bij de opties en dan kan ik niets wijzigen...
Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een nieuwe gsm gekregen maar kan deze niet gebruiken omdat haar simkaart te groot is. Wij dus als Proximus klant naar de proximuswinkel in waaslandshopping center. Simkaart knippen doen ze niet en nieuwe simkaart krijgen we niet mee want abonnement staat op mijn man zijn naam. Zowel ik zelf als mijn dochter hebben ons paspoort mee. Ik kan alle nummers opsommen die onder dit abonnement staan plus mijn adres bewijzen idem als dat waar adres abonnement opstaat. Er is geen wijziging in abonnement het gaat enkel om vernieuwing kaartje. Wij hebben volmacht nodig van mijn man. Mijn man dient hiervoor naar de winkel te komen of kopij van zijn paspoort met volmacht schrijven. De tranen vloeide bij mijn dochter. Wat voor een service is dit. Al meer dan 10 jaar klant. Razend ben ik. Als ik dus morgen een defect heb aan mijn simkaart krijg ik ook geen nieuwe als mijn man niet mee is. Alle rekeningen worden betaald via een gemeenschappelijke rekening. Thuisge
beste ik was enkele jaren geleden belgacom klant en had een skynet mail adres (fa310265@skynet.be). Ik gebruik dit emailadres nog steeds voor mijn apple-ID. Nu probeerde ik in te loggen op skynet om mijn mails te zien, maar staat er dat dit adres geblokkeerd is. Hoe kan ik hier toch binnengeraken? Ik werd via telefoon van de lijn gegooid... Vriendelijke groeten
Ik heb nu een abonnement Proximus Smart +15 van €15, maar omdat alles in een pack zit, krijgen we €5 korting. Als ik nu een nieuwe gsm wil aankopen met abonnement bv Smartphone Samsung Galaxy A5 2017 Peach €429,99 nu voor € 169 Abonnement Mobilus S €15/maand DataPhone optie € 5 /maand Eenmalige kost Details van de eenmalige kost: Samsung Galaxy A5 2017 Peach: € 169 € 169 Maandelijkse kosten Maandelijkse kosten gedurende 24 maanden: € 20 /maand Maandelijkse kosten vanaf de 25e maand: € 15 /maand Krijg ik die korting van €5 dan ook nog in dat pack? Met vriendelijke groeten
De laatste tijd krijg ik veel mails voor aanbiedingen van alledaagse producten. De afzender adres heeft typisch een formaat @xxxx.yyyy.zzzz Bestaat er mogelijkheid om dit patroon in de geblokkeerde domeinen te configureren?
Blijkbaar is Ketnet/vrt+ vanaf nu in HD in het aanbod opgenomen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.