Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
niet verkrijgbaar online , maar is die al in de PXM winkels , normaal zou het toch moeten .
Beste, Ik slaag er niet in om foto's uit de proximuscloud te verwijderen. Ik kan foto's selecteren en individueel aanduiden dat ik die wil verwijderen, maar als ik de optie selecteer om naar de prullenmand te verplaatsen, gebeurt er niets, enkel annuleren staat onderlijnd. Dank bij voorbaat, Mvg
We hebben in ons gezin 5 gsm abonnementen. Die zitten allemaal samen in een Tuttimus pack. Nu wil ik bij alle vijf smart-wifi activeren. Ik zet mijn mobiel (3G/4G) op maar hij blijft zeggen dat ik mijn mobiel moet opzetten om me te identificeren. Bij twee gsm's heeft hij het geactiveerd, bij de andere drie doet hij dit niet. Bij wie gaat dit wel?
Gisteren de energieverslindende Facebook van mijn gsm gehaald, resultaat, nog 90 percent ipv 50percent zo een 24u later. Te gek dat Facebook zichzelf blijft opstarten zelfs als je mobiele gegevens en wifi beide afstaan! Nu log ik in via een browser. Maar Facebook is mijn gratis app. De andere op de lijst gebruik ik niet of hoogstens 1 keer per maand. Waarom Google Maps niet een mogelijkheid maken als favourite app? Als dit niet kan.... Ik las ergens dat eigenlijk niet de app gratis is, maar het domein waar de app je naartoe brengt. Zijn de servers www.facebook.com en/of m.facebook.com dus eigenlijk gratis? Of een alternatief? Mvg
Wat is de stand van zaken met de 'roll-out' van dat laatste model TV decoder - V5? Wij hebben nog steeds een oud model. Groet, Peter.
We zijn al een hele tijd aan het proberen iemand te bereiken ivm de home control app. Onze iPhone gaf het bericht dat de app ons toestel vertraagt. Bleek dat de app al sinds begin 2015 niet meer werd bijgewerkt. Nu na de laatste ios update krijg ik de melding dat de app niet meer gaat gebruikt kunnen worden in toekomstige versies van ios. We betalen wel elke maand voor home control maar blijkbaar is er dan geen enkele ondersteuning meer. Kan iemand ons laten weten hoe we contact kunnen nemen met iemand die hiervan op de hoogte is bij Proximus. Via telefoon en meermaals langs te gaan in de Proximus winkel lukt het niet om een antwoord te krijgen.
Aan wie mijn topic heeft ge blokeerd Hoe kan ik een antwoord geven op een mail die ik ontvang van andere klanten? Dit is namelijk een optie die jullie zelf hebben ingevoerd dat klanten kunnen zien wanneer er een nieuwe mail is; Maar jullie vinden het leuker mails te verwijderen die anderen niet kunnen lezen omdat die niet in jullie kraam past. Ik stuur nu een fax want dat kan zo niet blijven duren en voor de toekomstige en klanten die hier nog zijn word het dan misschien in de toekomst toch beter; Dat dacht ik ook eerst, Maar tegenover vroeger is dit wel een grote vergissing.is geweest. Maar ik weet het nu wel dat ik hier nu weg ben.
Stap aanstaande vrijdag 2 juni 2017 over van Telenet naar proximus moet ik zelf de opzeg doen bij Telenet of regelt Proximus dit?
Is het nu in feite normaal op een onschuldige vraag nog maar een topic te blokeren, Ik stuur nu een fax naar Proximus en u kan uw 136€ ergens anders gaan zoeken. Want ik denk dat er geen andere zot rondloopt die zoveel geld uitgeeft en zo met zijn voeten laat spelen op een forum.
Die teller werkt weer niet en ik denk al minstens 2 dagen niet of word dit expres aan bepaalde personen toegekend? Daarom aan andere klanten kan men eens zien of de teller nog werkt en onnodig wordt tegen ge werkt. Want sinds de laattste dagen verwondert mij hier niets meer. Ik heb het hier de laatste weken goed gevonden maar de laatste dagen zijn nu al 360° gedraaid en er zal veel mogen gebeuren.
Mijn nieuwe pay and go kaart is geblokkeerd omdat ik me niet geidentificeerd heb. Op de website kan ik me echter niet identificeren omdat het nummer niet correct zou zijn. Bij de aanschaf moest ik 15€ betalen voor de prepaid kaart en nog eens een herlaadbeurt van 15€ om de kaart te activeren. Momenteel heb ik dus een budget van 30€ opgeladen, wat ik dreig the verliezen omdat morgen (29/05) de kaart definitief verwijderd zal worden wegens niet-registratie. Weet iemand een oplossing?
Is er weer een zender verdwenen? want ik maak iets vreemd mee vroeger had ik de kinder paketten maar sinds ik deze heb weg gedaan heb ik nu de rest van mijn zenders kunnen her nummeren; Ik had gezien hoe ze ongeveer stonden via de zendergids en er stond nog één verkeerd tussen de muziek zenders namelijk Kadet op 161; Dan ben ik naar zenders verwisselen gegaan en 161 gegaan om deze met die andere kinderzenders op zijn plaats te zetten. Maar daar was helemaal niets te vinden op 161 Ik heb twee nrs 161mezo live HD Kadet die niet bestaat Wat doen we er aan proximos aan dubbele nummers.? Ik heb het al gevonden Kadet is ook 161 dus beide zenders hebben als nr 161. Mischien als ik die zender verwijder zal het wel lukken hoop ik.
Hoe kan ik een logische datastructuur opbouwen in mijn hoekje van de cloud? Een structuur met zelf ingevoerde mappen en submappen waarin ik een deel van mijn bestanden kan onderbrengen die ik wil delen met een aantal anderen. Geluidbestanden, tekstverwerker bestanden, powerpoints, video fragmenten… Een structuur die ik zelf onder controle heb en kan uitbouwen naar de meest praktische vorm. (Helemaal bij de tijd zou het zijn als ik er html bestanden in zou kunnen plaatsen die benaderd worden via een index.html bestand)
wie krijg ook die nepmails ? (ik doe die niet open) , krijg ze zelfs op mijn gmail en outlook accounts ! medewerkers wat weten jullie hiervan ?
hoe kan ik de daily travel pass deactiveren
proximus tv app is niet beschikbaar op play store wel andere app's van proximus waar en hoe prowimus tv downloaden voor smartphone ?
Hoe vermijd ik het SMS-je van Proximus als ik de grens over ga?
beste , hoe kan een afsprrak verplaatst worden via myproximus. Geen afspraak zichtbaar bij het volgen van de link of bij aanmelden op myproximus . Al - tig keren gebeld naar 080022500 en 08002800 maar telkens een medewerker die blijkbaar niet op de hoogte is en niet kan verderhelpen . Ramp ! Al meerdere uren zoet om eindelijk eens een afspraak te regelen die past .
Onlangs werd door mij een nieuwe vennootschap opgericht. Noodgedwongen wordt dan in de publicatie in het Staatsblad ook een rekeningnummer vermeld. Nu werd dit rekeningnummer blijkbaar gebruikt door derden om diverse domiciliëringen aan te vragen en de factuur wordt doodleuk naar mij gestuurd. Mijn bank verwittigde Proximus dat het oplichting betreft en kon gelukkig de betaling terug draaien. Gisteren weer het zelfde verhaal maar nu al standaard door mijn bank geweigerd. In totaal toch al meer dan 3000 euro. Wanneer ik bel naar Proximus en ondanks het doorgeven van alle gegevens geen enkele medewerking behalve dat ik naar een Proximusshop zou moeten gaan. Het is niet aan mij om dit op te lossen maar zijzelf. Ik ben ervan overtuigd dat dit tientallen keren gebeurt en het gebrek aan medewerking en de onverschilligheid is verbijsterend. Men kan deze domiciliëringen online aangaan, dat men er dan ook voor zorgt dat ze online, mits voorlegging van de nodige gegevens, ook online stopzet.
Waarom branden deze lampjes op de modem regelmatig rood? Is reeds nieuwe modem ...
Hallo , ik heb mij een GPS tracker aangeschaft. Ik heb hiervoor nog een Pay and GO sim. Heb gelezen dat je dit moet doen via een smartphone. Probleem : het kaartje is een Micro sim maar ik heb geen toestel meer dat met een micro sim werkt , alleen nano sim. Hoe los ik dit op ?
Hallo, Sedert de laatste update kan ik geen 2 programma's tegelijk meer opnemen. Zelfs niet te zien in de lijst. Gisteren 4 films/series geprogrammeerd... maar 1 zichtbaar in de lijst. Dus de series die ik volg mag ik dan ook vergeten? pfff. Die problemen met het opnemen slepen nu al zo'n lange tijd aan, mag wel eens ophouden nu!
De laatste tijd word ik overspoeld met spam. De mails vermelden onderaan in het bericht telkens een fysiek adres in India of Philippines. Graag zou ik deze mails al naar de spam map verhuizen via de proximus server. Probleem is dat ik blijkbaar via MyProximus niet kan filteren op een trefwoord (vb adres) dat voorkomt in de mail zelf. De mails komen telkens van een ander emailadres en hebben ook altijd een ander onderwerp. Hierop filteren is dus geen optie. Ik lees mijn mails voornamelijk via een Ipad of Iphone en de iOS mail applicatie biedt geen mogelijkheid om filters in te stellen. Hoe kan ik deze vervelende overload aan mails toch blokkeren?
Ik beschik over een oudere laptop die ik niet veel meer gebruik en een nieuwe + een smartphone. ik ontvangen mails op mijn nieuwe laptop en op mijn smartphone. Als ik op mijn oude laptop mijn mails ontvang ( ongeveer om de maand) verdwijnen alle mails uit de inbox van mijn nieuwe laptop en van mijn smartphone. Kan dit aan de instellingen van mijn mailbox liggen. Zo ja, hoe moet ik hem instellen? Dank
Op 24/4 heb ik contact opgenomen telefonisch met de klantendienst wat betreft mijn laatste factuur. Daar wordt een bedrag aangerekend waar ik totaal gee herkomst of weet van heb. Ik vraag uitleg, uiteraard weet met geen antwoord en wordt een dossier aangemaakt 42357215, na een maand zonder antwoord bel ik terug, ik krijg als antwoord: ik maak een nieuw dossier aan met het vorige is voorlopig niks gedaan terug dossiernummer 29325614 Momenteel na terug een maand niks nieuws onder de zon Maar wal telken een mooie brief in de bus met de mededeling dat de klacht ten spoedigste wordt behandeld maar dat wel HET VERSCHULDIGDE BEDRAG MOET BETAALD worden. Ik vraag mij af wanneer er antwoordt komt. Als ex weknemer heb ik hier en daar wel nog wat contacten om hoger op te gaan maar daar maak ik liever geen gebruik van. Tenzij het blijft duren. En kom aub met geen excuses af, heb ik reeds vele maal gehoord en lost niks op.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.