Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Opgelet als dit nummer je belt. Ze beweren dat ze een probleem hebben vastgesteld met uw Windows en ze zouden je kunnen helpen, maar het zijn dus hackers. Google het nummer maar eens. Leg neer of zeg dat je een Apple hebt, dan staat de dame met haar mond vol tanden. 😈
Ik probeer een Plex server te installeren zodat hij beschikbaar is van buitenaf. Ik heb intern een router (ASUS RT-AC68U) die op de Proximus Router is geïnstalleerd. - Ik heb een port forwarding op de Proximus Router naar mijn ASUS (zie screenshot). Het IP adres is dat van de ASUS router. - De poort is dezelfde als die die in Plex handmatig wordt vastgelegd wordt vastgelegd (zie screenshot). Het interne IP adres is dit van de PC die Plex draait. - En er is een port forwarding in de ASUS Router naar dat vast IP adres (gebaseerd op MAC adres) van de PC die de Plex server draait (zie screenshot) Het geheel lijkt niet te werken. Hopelijk kan iemand me helpen ? Ik probeer dit nu uit omdat ik van plan ben een NAS te installeren, en waarbij dezelfde problematiek van dubbele Router forwarding moet opgelost worden. Hartelijk dank bij voorbaat !
Beste Proximus, beste leden Weet iemand of Viceland ook via Proximus te zien zal zijn, want deze start vanaf 1/3/2017 via de concurrentie Telenet...? Viceland zal te zien zijn op kanaal 21 (Vlaanderen) en kanaal 137 (Brussel) bij Telenet Ik ben eens benieuwd, want beter een zender rijker dan een zender armer... Timm1983
Hallo, heb Een nieuwe smartphone en hiervoor moest er een nieuwe simkaart worden aangeschaft. Een Nano kaart. Ik had eerst een Pay and Go kaart en ik kocht de smartphone met een mobilus S abonnement. Wel, ik kan niet bellen, wel telefoons ontvangen. Ik kan niet sms, wel sms ontvangen en mij. Mobile data werkt niet. Er werd reeds een nummer aangemaakt bij de helpdesk.maar enkel voor het niet kunnen versturen van sms.. Misschien werd mijn abonnement niet geactiveerd. Mij telefoon werkt goed mits een simkaart van iemand anders te gebruiken,...juist om te testen. Kunnen jullie mij helpen? Vertrek morgen op verlof, dus ik kan niet meer naar een winkel.. Met dank
Heb op My Proximus bij mijn producten NORTON staan maar bij het verder volgen kom ik op deze pagina
Ik geraak niet op de site waar de gegevens staan ivm de facturen. Eerst ingelogd dan kom ik uit op pagina met " ontdek my proximus " met eronder link naar raadpleeg uw factuur en verbruik online , maar verder geraak ik nooit . Wiet weet raad ?
Ik heb gisteren een samsung galaxy xcover 4 gekocht en nu wou ik die opstarten. Na mijn pincode in te geven vraagt die mijn tekenpatroon. Maar die heb ik nooit gehad. Hoe kan ik dit oplossen zodat de beveiliging ontgrendelt? Groetjes
Mijn ouders zitten een maand in Spanje maar ik kan ze sinds vrijdag niet meer bereiken. We hebben al meerdere keren contact opgenomen met jullie maar voorlopig is het nog niet opgelost. Ik maak me ongerust want hun gsm is het enige communicatiemiddel.
Ik heb gisteren een film gehuurd, maar heb hem niet uitgezien. Waar kan ik deze terugvinden? Ik heb gezocht of er een optie 'gehuurd' is, maar dit vind ik ook niet. Bedankt.
Is het misschien niet mogelijk om op de decoder weer te geven welke film dit is. dus een triller actie film komedie of drama enz. Want als daar 10 fims op staan dan lees je wel die inhoud maar ik houd wel graag rekening met wat voor film dit is want voor 12 en 16 jaar klopt vaak ook niet vind ik. Nu staat er enkel films en ik weet ook dat ik geen kook programma heb op genomen.
Geachte, Ik verwijs naar uw betalingsherinnering van 20/05/2017. Mijn klantnummer : 26894730 Factuur 172100926488 is betaald op 23/6/17 Wat betreft de overige 2 bedragen. Deze heb ik reeds geprotesteerd op 1/9/2016 (zie bijlage). Zou dit nu eindelijk eens opgelost kunnen raken aub? Beste groeten, Marcus Wieërs VLCEO bvba
Heel vreemd, bij mij staan op 104 arte Belgique en op 105 TV5 Monde FBS. Echter sinds gisteren heb ik twee kanalen met nummer 104 en 105, respectievelijk Viceland NL en FR. Iemand die ook dat probleem heeft? Herstart van de decoder leverde voorlopig niets op.
Omdat ik geen verbruik van gsm en internet meer kan volgen heb ik een vraag welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen graag voorstel aub
Hallo, Ik had graag online een gsm gekocht met abonnement, ik heb een reeds een pre paid kaart met account maar als ik wil betalen staat er dat ik niet online kan kopen omdat ik pre paid klant ben. Hoe kan je dan online kopen? mvg Freddy555
Hello, ik krijg sinds gisteren constant oproepen binnen waarbij ik een biep hoor als ik antwoord op mijn vaste lijn. Er was gisterenmorgend een incident, geen wifi, geen tv Ik heb dus via de myproximus mijn lijn laten testen , sindsdien krijg ik die bizarre oproepen binnen. Ik hoop dat deze niet gefactureerd worden als spam of dergelijke, ik dacht in eerste instantie dat het proximus is maar niet kunnen jullie dit nakijken? ik zou niet graag gehackt willen worden alvast bedankt
Wat betekent "Dataphone optie" bij mobiele abonnementen?
Dag, weet iemand wanneer de update naar android 7 nougat voor samsung galaxy A3 2017, van start gaat in België , wanneer of om de hoeveel tijd krijg je beveiliging updates ? momenteel is de recente deze van januari 2017, heb al handmatig naar updates laten zoeken maar deze vindt geen nieuwe het is mijn eerste Android toestel , dank bij voorbaat pol
In mn abonnement van 45 euro zit 3gb mobiele data. Ik heb 4 pakketjes van 500mb bijgekocht (5euro). Verder heb ik zo goed als geen sms'en verstuurd en bijna geen belminuten opgebruikt van mn pakket. Dus kan mn factuur maar rond de 70-80 euro bedragen. Toch een factuur gekregen van meer dan 200 euro???
Geachte(n) Ik zou graag een nieuwe 3310 willen kopen als backup en ook op regelmatige basis willen gebruiken, hiervoor zou ik een 2de sim willen hebben zodat beide gsm's kunnen werken en ik niet steeds de kaarten moet wisselen. Dit omdat ik een apple heb en deze ook door praktische redenen niet kan weg denken. Is dit mogelijk ? MVG
Hallo, Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn. Ik ben sinds vrijdag 26/5 aangekomen in Mallorca. Geen problemen ondervonden, Daily TravelPass (DTP) is automatisch geactiveerd, tot zondagavond, zondag is DTP ook nog geactiveerd geweest maar 's avonds had ik geen bereik meer, tot op vandaag nog steeds niks. Automatisch provider kiezen uitgezet en manueel proberen kiezen maar krijg steeds geen connectie, met de nodige frustraties tot gevolg, ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk vandaar dat ik ook DTP heb. Gelukkig werkt de WIFI van het hotel en kan ik waar nodig bellen via een messenger en/of Watsapp. Mijn vriend die mee is heeft Lyca en deze heeft perfecte connectie....
Kan het volume van TV (die aangesloten is aan decoder)geregeld worden via decoder?
Voetbalseizoen is nu afgesloten. Kan ik gedurende 2 maanden Belgisch voetbalabo omzetten naar Netflix en daarna terug naar voetbal?.Zit in mijn tuttimus abonnement.Anders betaal ik 2 maanden voetbal ,terwijl er geen voetbal is. Groetjes
Beste, Om onder andere een geheugenprobleem van mijn Samsung Galaxy S4 op te lossen, heb ik mijn GSM vorig weekend gereset naar de fabrieksinstellingen. Alle apps werden daarna automatisch terug gedownload, behalve de Proximus TV-app, die voordien perfect werkte op mijn S4. Wat mij verwondert is dat ik na de reset in de Play-store de Proximus TV-app niet meer vind; alle andere Proximus-apps wel, maar de TV-app staat er gewoon niet tussen! Via de app MyProximus kan men andere Proximus-apps toevoegen. Op die manier zie ik de TV-app wél in de Play store staan maar dan met de vermelding: “Je apparaat is niet compatibel met deze versie”. Na de reset van mijn GSM staat er Android 5.0.1 op. Wat er tevoren opstond, weet ik niet meer. Feit is dat mijn GSM Samsung S4 momenteel de Proximus TV-app niet kan downloaden, meer nog, hem zelfs niet vindt! Terwijl die goede app een week geleden nog perfect werkte op dezelfde telefoon! Welk zou de reden zijn en vooral, hoe kan het opgelost worden? Bedan
Ik heb een klacht ingediend omwille van mobiele data dat is aangerekend wat absoluut niet correct is. Komt er een Koen, zoals bij iedereen vragen om je gegevens. Heb er niets meer van gehoord. Ik weet niet wat het tegenwoordig is met proximus maar bij mijn fanmilie zal er niet snel iemand nog naar proximus gaan. En ik betaal mijn laatste factuur niet. Heb klscht ingediend, krijg geen respons. Dus moeten ze achteraf niet afkomen. Ik sta sterk in mijn schoenen en word desnoods gesteund doir mijn lidmaatschap bij test aankoop.
Sinds een week heb ik een Samsung Smart tv in huis. Ik ben er erg tevreden van en kijk geregeld naar youtube video's via de tv, lekker groot scherm ... Ik gebruik een b-box 2 router / modem voor tv en draadloos internet. Ik heb een internet start abonnement en vroeg me af of dat gaat voor een smart tv. Ik merk dat de youtube video's soms (niet altijd) wat traag bufferen en soms zelfs niet verder spelen, ik blijf dan zo'n rond draaiend cirkeltje in beeld krijgen. Alsof de upload / download snelheid niet toereikend is. Ik heb er verder geen verstand van, maar vroeg me af of een internet comfort / internet maxi abonnement heel veel verschil zou maken hierin? Of hebben die misschien (ook) niet voldoende snelheid voor een smart tv? Wat is een optimale upload / download snelheid voor een smart tv, zodat je youtube video's zonder problemen op je tv kunt bekijken? Ik had graag jullie kijk hierop gehad, alvorens ik een beslissing neem. Bij voorbaat hartelijk dank!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.