Skip to main content
Vraag

Verandering abonnement

  • May 15, 2017
  • 8 reacties
  • 281 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Omdat ik geen verbruik van gsm en internet meer kan volgen heb ik een vraag
welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen
graag voorstel aub
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • May 15, 2017
kan dit je eventueel verder helpen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 15, 2017
kan dit je eventueel verder helpen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html


Ik kan met dit geen internetverbruik zien, bedankt maar geen oplossing

Martin
  • May 15, 2017
inderdaad dit is enkel voor gsm beltegoed en mobiel (internettten via mobiel netwerk) data tegoed.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 15, 2017
inderdaad dit is enkel voor gsm beltegoed en mobiel (internettten via mobiel netwerk) data tegoed.

jammer maar geen oplossing voor mij
toch bedankt

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 16, 2017
Omdat ik geen verbruik van gsm en internet meer kan volgen heb ik een vraag
welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen
graag voorstel aub

Das nu toch nog straffer , kan niemand mij helpen voor nieuw abonnement...............

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 2, 2017
NIEUW PACK AANGEGAAN EN ALLE VOORDELEN ALS TROUWE KLANT KWIJT.....................

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • June 2, 2017
Dag Kieken, kan je ons wat meer uitleg bezorgen, wil het graag met je bekijken, heeft betrekking tot de cloud? Groetjes, Nicky

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 3, 2017
Dag Kieken, kan je ons wat meer uitleg bezorgen, wil het graag met je bekijken, heeft betrekking tot de cloud? Groetjes, Nicky

Daar is alles mee begonnen zie
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/verbruik-op-myproximus-37689
nadien kon ik niet anders dan nieuw pack kiezen en verloor al mijn voordelen die ik had bij oude pack