Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
op mijn decoder V5 mini heb ik niet meer de keuze om een film te huren in hd het keuzemenu waar je moet kiezen tussen sd en hd staat er niet meer tussen ook op mijn v5 decoder heb ik de keuze niet meer!!!
Hallo, Na heel wat gerompslomp zal ik mijn probleem dan maar voorschotelen op een forum. We zijn 2017, proximus mocht al lang gedacht hebben om support te verlenen via chatsessies. Mijn probleem: Momenteel ben ik in Australie, hier heb ik geen ontvangst met proximus. Ja, roaming staat aan en toch geen ontvangst. Door een probleem met men GSM zijn al men gegevens van Whatsapp verloren. Graag had ik deze opnieuw ingesteld, maar daarvoor moet ik een verificatie voltooien. SMS ontvangen is dus onmogelijk, de volgende optie is Whatsapp een voicemail laten inspreken. Helaas blijkt nu men voicemail niet bereikbaar te zijn. Graag had ik asap willen weten hoe dit komt. Men eerste bevinding zou de nieuwe identificatiewet zijn, men nummer is inmiddels geidentificeerd, ik heb momenteel niet de beschikbare middelen men nummer te bereiken vanuit Australie. De internationale hulplijn van Proximus kan ik ook niet bereiken want zonder internationale calls op mijn prepaid plan heb ik zelf niet
Ik heb nu een abonnement op het pack internet comfort + TV + vaste telefoon. Ik wil dit laten omzetten naar het pack intetnet + TV + mobile. Dus vaste telefoon opzeggen en gsm (die nu nog bij telenet zit) in de plaats. Als ik dit online wil aanpassen krijgnik de melding dat er 59 € activatiekosten aangerekend worden. Kan ik mijn abonnement wijzigen zonder die activatiekosten te betalen?
Wat met de bestellingen van 25 of 50 foto's ? Niet meer in aanbieding ?
Hallo, sinds enkele weken heb ik geregeld storingen op mijn tv en internet. Eerst is het begonnen met het uitvallen van de Tv. Door mijn decoder uit te zetten en weer aan te zetten na enige tijd was dit opgelost. Maar het bleef zich herhalen. Dan een tijdje later kon ik op mijn I-pad niet meer inloggen. Met mij I-Mac ging dat nog wel, behalve dat sommige functies niet werkten. Ik ben naar mijn Mac. Verdeler geweest met mijn I-pad in de hand. Maar op hun net werkte. Die perfect. Op vakantie geweest en daar werkte mijn I-pad perfect. Terug thuis met mijn I-pad alles ok. Maar mijn I-Mac doet nogaltijd vreemd, bank en yahoo bv. Krijg ik niet open. Bij yahoo krijg ik een melding over iets te veel doorverwijzingen heb gedaan. Sinds ik terug ben van vakantie merk ik ook dat mijn decoder geregeld uitvalt en dan weer automatisch opstart. Ik heb nu de test gedaan on line via mijn I-pad want via mijn I-Mac geraak ik ook niet op myproximus en die zegt dat de verbindingen goed zijn. Zou het kunne d
Beste, ons internet ervaren we in onze nieuwe woonst sinds 2 jaar als algemeen traag. Er zijn al verschillende techniekers langs gekomen en er valt niets meer te verbeteren aan de instellingen en toestellen. Sinds een paar weken is het (weer) opvallend zeer traag. We vermoeden eigenlijk dat het probleem zich eerder buiten ons huis bevind. Internet ging opnieuw iets beter na een vorige klacht en een technieker die het netwerk in een kast op de straat controleerde. Is het mogelijk na te gaan hoe het zit met ons (buiten)netwerk en of er aanpassingen/moderniseringen noodzakelijk zijn. In afwachting zou ik graag hebben dat onze snelheid opnieuw kan verhoogd worden. Vermits het een paar weken geleden drastisch omlaag ging denk ik dat dit ook weer omhoog kan. In bijlage een speedtest die ik net deed en voor zich spreekt: down 0.32, up 0.07 vriendelijke groet, Ben
Beste, Sinds 1week an ik niet Belgacom tv op de tablette downloaden altijd Van er is een fout als ik mij inlogd op my Proximus heeft iemand dee al gehad of moet ik naar klantendienst bellen
Wanneer ik internetradio luister, dan hapert na enkele minuten al de streaming. Soms wordt die onderbroken ofwel doet hij het helemaal niet meer. Heb dit probleem zowel als ik luister via website of via Tunein.
kan ik 4 waardebonnen van elk €10 tegelijkertijd aanbieden voor de aankoop van 1 item in een telefoonwinkel van Proximus ?
na consult van stephanie (bij mij thuis) beslis ik om toch niet in te gaan op haar aanbod. ik laat dit ook telefonisch weten en vraag alles te laten zoals het was.dit was geen probleem en proximus verzekerde mij dat proximus alles in orde zou maken. daarna kreeg ik een rekening die niet klopte. daarna heb ik proximus weer gecontacteerd omdat dit dus niet klopte, ze gingen weer alles in orde maken en idd ik kreeg een andere rekening opgestuurd. daarna hoor ik niets meer van hen. nu heb ik onlangs weer een nieuwe rekening gekregen en deze klopt weer niet. ik bel proximus weer op, vraag hoe dit kon gebeuren want mij werd de vorige keer verzekerd dat alles in orde was. na een beetje heen en weer gedoe vraag ik hoe dit kon gebeuren, waarop de vrouw aan de telefoon reageerde dat ze daar met mij niet over in discussie zou gaan. ze zei dat ze alles ging aanpassen maar als ik vraag wat ze gaat aanpassen, zei ze alweer dat ze alles ging aanpassen en dat ik wel papieren erover zou ontvangen. d
Via het werk was de optie aangeboden om het internet via split billing te betalen. Ik ben hierop ingegaan voor internet Maxi omdat dit in mijn oude pakket zat. Blijkt dat dit niet kan werken met mijn oude pakket. Ik krijg hiervoor een nieuw pakket door de strot geramd dat op de eerstvolgende factuur 10 euro duurder is en waar het gedeelte te betalen door de werkgever niet afgetrokken is. Als ik telefonisch contact zoek wordt het pakket aangepast (hoop ik toch) en krijg ik een ander nummer om te bellen voor de split billing. Dit heb ik na 20 min opgegeven. Hoe kan ik sneller op de juiste plaats geholpen worden.
Heeft het eigenlijk zin om voor proximus 11 (all foot) te blijven betalen tussen juni en september. De uitgezonden matchen interesseren me niet in die periode. Kan ik opzeggen en terug activeren zonder kosten?
Hallo, Na het bekomen van een nieuwe sim kaart krijg ik nu de melding Content Not Allowed bij het verzenden. Hoe kan dit worden opgelost?
Vraag aan gebruikers met ervaring met zowel Orange TV als Proximus TV. Welke provider geeft de beste kwaliteit? Welke heeft reëel de meeste HD-zenders? Dank, Peter
Ik kreeg namelijk zo net 2 emails na elkaar van 2x een bedrag van 14,92 gefactueerd worden op korte tijd ik kweet zelf niet wat het is en heb ook zeker en vast niks betaald en bij deze worden deze 2 bedragen ook niet betaal omdat ik niet weet van wat het is en hoe dit gebeurd https://gyazo.com/6afa13b649394b0dc666b45895181cd1
Onlangs heb ik een smartphone aangeschaft en ben ik van tariefplan veranderd: van Mobile Start bis naar Mobilus FullControll S. Sindsdien krijg ik volgende foutmeldingen in MyProximus: 1- onder Mijn krediet & verbruik: "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar." Hoe kan ik lopend verbruik checken op MyProximus? (lopend verbruik = resterende data en resterende belminuten) 2- onder Mijn Premium Club : "U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." Ik zou m'n Premium Club punten willen overdragen omdat ik een mail kreeg met de volgende mededeling: Je hebt onlangs een nieuw tariefplan gekozen. Hierdoor voldoe je niet langer aan de voorwaarden van Premium Club en wordt je lidmaatschap automatisch stopgezet. De lidmaatschaps-voorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be. Je oude punten blijven nog besch
Als ik aanlog by MyProximus heb ik verschillende tabbladen ter beschikking. Mijn Overzicht geeft de informatie weer...Ik heb 4530 Mijn Premium punten, echter de andere tabs zoals Mijn Premium als ik er op klik geeft gewoon niks weer, enkel het wacht icoontje dat eindeloos blijft draaien. Ik krijg mails binnen dat die punten vervallen, maar ik kan dus niet eens zien wat ik er mee kan doen, laat staan inruilen. En het probleem stelt zich ook op de andere tabs zoals Mijn Faktuur ....
Beste, sinds vanochtend verschijnt er steeds Error 40 op de display van de decoder. Ik heb alle mogelijke resetmiddeltjes al geprobeerd, maar krijg het ding niet terug aan de praat. Het is een V4 decoder. Misschien is hij gewoon aan vervanging toe? Of kan ik hem nog op een andere manier laten heropstarten?
Mijn dochter heeft voor haar communie een gsm met sim-kaart gekregen. De sim-kaart is een pay&go max van 15euro. Nu blijkt dat deze maar tot morgen geldig is terwijl zij niets verbruikt heeft van data, enkel een paar sms-jes verstuurd. Ze heeft ook enkel het internet van thuis gebruikt gezien de gsm in de (lagere) school toch niet mag op staan. Het komt erop neer dat er morgen 13 euro verloren gaat gezien er slechts voor 2euro belkrediet blijft op staan dat WEL tot volgend jaar geldig is. Kan deze 13 euro overgezet worden naar volgende maand of naar volgend jaar? Ik probeer zowel de klantendienst als 1911 te bereiken maar de oproep wordt steeds beëindigd langs de proximus-kant. Wat moet ik nu doen. 13 euro is wel veel geld voor een meisje van 12.
Beste, Ik wens een klacht in te dienen over mijn recentste factuur (nummer: 171501118794). Ik had 2 SMS'en gekregen dat ik 10 en 50€ over mijn abonnementsgeld zat. er werd geen enkele reden bijvermeld dat het zou gaan om buitenlands verbruik of data. gewoon dat er meer zou gefactureerd worden. Ik controleerde via de myproximusapp alles en zag dat alles nog OK was, ook qua data. Ik heb 3x gebeld naar jullie diensten om te vragen waar deze kost vandaan kwam en niemand kon het mij zeggen want alles stond nog binnen de marge's. ik moest de factuur afwachten en dan klacht indienen. dit ik vind ik absoluut niet kunnen, had ik geweten dat het over data ging, ging ik eenvoudigweg mijn data uitgeschakeld hebben. als een klant mij belt dat hij een probleem heeft met een product die ik lever, moet ik ook niet zeggen, eerst de factuur afwachten en dan pas klacht indienen. Welke service is dat ?! Nu krijg ik mijn factuur en zie ik dat er een serieus meerverbruik is qua data, terwijl
Zaterdag ben ik in Mechelen een proximuswinkel binnengestapt en heb mijn abonnement van mijn iphone laten veranderen naar dat van jullie. Tot nu toe kan ik niet bellen of gebeld worden. Kunt u me helpen aub mijn nr is [Edit Wim: nummer verwijderd omwille van de privacy, nummer zit in onze database]
Hallo, op mijn pc werkt e-mail juist, maar op mijne gsm (samsung galaxy S6) niet! krijg altijd verificatiefout bij uitgaande mail, nochtans zelfde instellingen gebruikt. Wie kan mij helpen?
Wifi uitval
Moet je voor elk e-mailadres een nieuwe e-mailbox aanmaken? Ben nieuw bij proximus!
sinds korte tijd sukkelen we met de afstand bediening van de decoder, het is moeilijk om door te spoelen en de pijltjes toets wil soms ook haperen, wat doe ik daarmee ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.