Beste,
Ik wens een klacht in te dienen over mijn recentste factuur (nummer: 171501118794). Ik had 2 SMS'en gekregen dat ik 10 en 50€ over mijn abonnementsgeld zat. er werd geen enkele reden bijvermeld dat het zou gaan om buitenlands verbruik of data. gewoon dat er meer zou gefactureerd worden.
Ik controleerde via de myproximusapp alles en zag dat alles nog OK was, ook qua data.
Ik heb 3x gebeld naar jullie diensten om te vragen waar deze kost vandaan kwam en niemand kon het mij zeggen want alles stond nog binnen de marge's. ik moest de factuur afwachten en dan klacht indienen. dit ik vind ik absoluut niet kunnen, had ik geweten dat het over data ging, ging ik eenvoudigweg mijn data uitgeschakeld hebben.
als een klant mij belt dat hij een probleem heeft met een product die ik lever, moet ik ook niet zeggen, eerst de factuur afwachten en dan pas klacht indienen. Welke service is dat ?!
Nu krijg ik mijn factuur en zie ik dat er een serieus meerverbruik is qua data, terwijl dit via de app NIET zichtbaar was noch volgens jullie diensten, dus er is iets verkeerd met de registratie van de data.
ik protesteer dan ook het meerverbruik van deze factuur.
Toen ik belde naar jullie diensten vanmorgen heb ik 45 minuten aan de lijn gehangen met 3 mensen om te weten waar ik uberhaupt klacht kan indienen, nu hoop ik dat het op deze manier misschien bij de juiste dienst raakt.
Ik ben al jaren tevreden proximus klant maar deze meerfactuur, de service en vragen die niet betantwoord werden vind ik beneden alle peil.
Beleefde groeten,
Mathico
Meerverbruik data aangerekend, niet te zien was in APP of in Myproximus, noch via klantendienst
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.