Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Reeds een ganse dag geen bereik in OLV-Lombeek. Het bereik is hier al niet super, maar vandaag de ganse dag "geen service" op de Iphone. Via Messenger, na zeer lang wachten, soms wat reacties van Proximus. Dat mijn SIM-kaart defect is. Deze net gaan vervangen, blijkt er met de SIM-kaart niks aan de hand te zijn. Bereik blijft nul. Met Iphone is ook alles OK. Aangezien hier een bedrijf is, graag dringend actie en zorg er nu eens voor dat hier wel voldoende bereik is. We leven in 2017, niet meer in de jaren negentig.... . Dank.
Zodra ik eender welk programma heb geprogrameerd voor opname verdwijnt kanaal 8 uit de lijst. Schept wel problemen als ik voor die dag nog een opname wens te programeren. Hoelang 't wegblijft moet ik nog uitvissen. ;o)
Tegenwoordig geen factuur meer via email, moet via MyProximus! Maar steeds opnieuw: Oeps! Omwille van technische redenen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Vorige maand 5 dagen moeten wachten voor ik dit kon nakijken en met de correctheid van Proximus in facturen kan je dat maar beter doen. Is er een mogelijkheid om de facturen gewoon terug via mail te krijgen? Ben dit grondig beu.
Ik heb me ingeschreven via de myproximus app op wanegogo voor mobiel te gebruiken op tablet. Ik lees dat de eerste maand gratis is en erna 12.10 euro kost. Omdat er paar zaken niet klopte heb ik gebeld met de klantendienst en daar gevraagd waarom ze me 5.95 aanrekenen voor wanegogo, de mevrouw ik aan de lijn had wist me te vertellen dat de Info in de app niet meer klopt en je geen gratis maand krijgt en je maar 5.95 betalen Moet en geen 12 euro. Nu is mijn vraag klopt deze info? Ik kan nog altijd niet op de app van wanegogo deze onderzoeken de zaak. Maar is de prijs van wanegogo voor mobiel 5.95 euro ? Wie weet er meer van? Alvast bedankt.
Sinds enkele maanden zijn wij overgeschakeld van bboc 2 naar bbox 3. Nu worden de signalen draadloos verstuurd, zowel voor TV als voor internet. Vroeger was dit via de stroom en kon ik door een repeater ( versterker )in het contact te steken overal wifi hebben. Zowel binnen als buiten. Kan iemand mij zeggen hoe ik dr wifi van mijn bbox 3 kan verterken zodat ik overal internet kan hebben? Waarvoor dank.
Bestaat er zoiets als een familie abonnement waarbij meerdere gsm nummers op 1 abonnement toegevoegd kunnen worden? Ik heb al gezocht op de site maar vind hier niks van terug. Alvast bedankt grtjs lico
De klantendienst aan de telefoon verwijst mij naar het klachtenformulier op de site. Klachtenformulier - klik op "Snel aan de slag ? Hier vind je een antwoord op je vraag" - klik op "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer" + telnr invullen - klik op "Ik heb een vraag over mijn factuur" - klik op "Een klacht indienen" (wachten) "Onze online toepassingen bieden heel wat mogelijkheden om u meteen mee verder te helpen." ... maar geen klachtenformulier, en de FAQ stuurt mij terug naar de klantendienst. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_bill_dispute/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-bedrag-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html Wat nu ? gr ff
Een aantal weken geleden hebben we onze eerste "labo" test gedaan toen we jullie input vroegen over onze support pagina. Tijdens deze test hebben jullie onze ontwikkelaars heel wat extra werk bezorgd (waar ze nog niet goed van zijn ?). Het is dan ook logisch dat we hiermee verder willen gaan. Daarom hebben we besloten van dit onder te verdelen onder een nieuw subforum met als naam "Het Proximus Labo". Onze ontwikkelaars - die nog steeds actief zullen zijn op dit gedeelte van het forum - gaan vanaf nu door het leven als professoren ? . Dit zal een plaats zijn waar we jullie hulp gaan inschakelen bij het testen/ontwikkelen van nieuwe apps, modem, decoders, ... maar evenzeer bij het herbekijken van bestaande websites en procedures. Hou jullie dus maar klaar, de komende weken zullen jullie heel wat beweging zien in het labo.
beste, ik wil bijkomende mobiele data aankopen maar zowel gisteren als vandaag is dit onmogelijk,... zie printscreen hieronder hoe op te lossen? ik wou hier een mail voor sturen maar kan geen mailadres vinden, staat wel vermeld op de support van mail ons maar er staat geen mailadres,...
Ik begrijp dat het niet kan door de uitzendrechten, maar waarom kan het wel met de app van Tv Vlaanderen ???
Ben nu in Oostenrijk en heb probleem met data roaming. Krijg steeds foutmelding pdp Gisteren bericht gehad van maximaal gebruik van data in buitenland. Heb abonnement via werkgever Graag snel hulp aub. Kan moeilijk professionele mails beantwoorden
Sinds verleden week woensdag bel ik naar de klantendienst. Mijn abonnement zou in orde zijn binnen de 24 uur. Datzelfde liedje hoor ik nu al sinds woensdag. Vandaag krijg ik een neerbuigend ventje aan de lijn bij jullie. Is dat service ?
Dikke ellende nadat ik maanden geleden alles heb binnen gedaan zoals beschreven en via een Kiala punt krijg ik een factuur van 248 euro voor de modem en andere zaken. Bijgevolg moet ik via een forum of telefoon nummer contact opnemen of moet ik zelfs nog langs een van de winkels gaan en dit allemaal om Proximus zijn onkunde op te lossen. Ben blij dat ik er weg ben heeft altijd een probleem geweest met afhandeling van facturen. Ik heb zo maanden betaald voor een sportpack waarvan ik gezegd had dit niet te moeten hebben.
Beste, Vanaf heden betalen we geen roamingkosten meer met onze mobiele apparaten in heel Europa. Portugal hoort hier ook bij ,maar wat ik me afvroeg is of je op Madeira (een eiland dat bij Portugal hoort maar wel zo'n duizend kilometer verder in zee ligt ) ook kan genieten van dit voordeel ? Vriendelijke groeten Robby;
Ik heb een probleem. Ik heb 2 servers thuis draaien enerzijds een windows server en anderzijds een linux server. De windows server heeft port 80 al gekregen, maar nu zoek ik dus een manier om die ook open te zetten voor de linux server die een ander IP heeft. De servers zijn beide voor minecraft, websites en een teamspeak server/musicbot voor chatprogramma Discord. Is dit op één of andere manier mogelijk, zo ja hoe?
Beste, Ondanks herhaalde vragen om data roaming in te schakelen in het buitenland en herhaalde bevestiging dat dit in orde is, krijg ik nu de melding dat" PDP identiteit niet geaccepteerd" wordt. Ik wil roaming gebruiken in Zwitserland. Ik heb een Bizz Smart XL Europe packet. Wat moet er gedaan worden om dit op te lossen? Bedankt
Hallo ik heb mobilus L maar we zijn overgegaan naar proximus tv en zou dus 2 gb bij krijgen dus 10 gb maar op my proximus is dat nog ni aangepast ?? Mvg bart
Ik ben verbaast dat de resterende belminuten van mijn Smart+15 abonnement van vorige maand, niet zijn overgedragen naar deze maand. Vroeger had ik een abonnement Comfort 15 voor mijn smartphone en elke maand werden éénmalig de resterende minuten inbegrepen in het volume overgedragen naar de nieuwe maand. Hoe komt het dat dit nu niet is gebeurd ? Bedankt voor antwoord, Groetjes, Greetje
ik zou graag mijn bizz club punten inruilen, jammer genoeg krijg ik steeds het volgende scherm als ik dit probeer te doen (u hebt geen toegang tot deze pagina) hoe zou dit komen ?
Sedert enige tijd kan ik in de klantenzone mijn facturen niet meer raadplegen. Melding "technisch probleem". Dit staat er al meerdere maanden. Graag een oplossing hiervoor gezien ik recht een probleem heb gehad met mijn factuur en ik dan maar een duplicaat per post moest aanvragen (duurt tot 10 werkdagen...) Gr. Dieter
Hey, Ik werk in Nederland, ik kreeg deze ochtend enkele sms'en op mijn telefoon en daarop stond dat ik voor het bellen niets meer aangereken zou krijgen. Echter voor de data kreeg ik nog een sms dat ik 6,1 cent/mb zou betalen. Want via de website Proximus.be/roaming staat dat alles inbegrepen is zoals in het pack. Beschouwt mijn gsm Nederland nu nog als roaming? Moet ik dan mijn roaming aanzetten om hiervan gebruik te maken?
Waarom lijkt het dat ik bij proximus men gsm internet dubbel word aangerekend
Sommig buitenlandse soaps,zoals Sturm der Liebe, kunnen aan dubbele snelheid bekeken worden. Maar het probleem is dat dan het geluid, maar vooral de ondertiteling niet leesbaar is. Mijn vraag is : hoe kijk je op dubbele snelheid en kun je toch de ondertitels lezen (hoe doe je die balk weg)
Is er support voor Skynetblogs? Een e-mailadres want per telefoon is dat te moeilijk blijkbaar. Ik heb een blog sinds 2011 en ben er al meer dan een half jaar mee aan het sukkelen om er op te geraken.Waarom werd mijn toegang zomaar afgesloten zonder verwittiging? Ik vind dat zoiets niet aanvaardbaar is, dat je niet meer aan je intellectuele eigendom aan kan. Enkele maanden terug al trachtte ik support te contacteren maar zonder succes.
Wat is de duur van activatie norton.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.