Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
smartphone ontoegankelijk door fout in abonnement. echter voicemail noodzakelijk om te beluisteren maar niet bereikbaar. dit kan wel via proximus maar vanop ander toestel is er een voicemailcode nodig die ik evenzo niet kan opvragen. hoe kan ik aan mijn voicemailberichten vanop een ander toestel zonder enige bijkomende code?
Hoe kan je in hemelsnaam de daily travel passport definitief stopzetten het kost handen vol geld die optie.
Is het mogelijk om het limiet van 60€ over u gsm abonnement kosten te verlagen?? Zo ja wat is het minimum bedrag? mvr kassinger ingo
Beste, Ik stel vast dat mijn factuur deze maand voor de zoveelste keer werd verhoogd. Reeds voor de tweede keer werd een korting die ik eerder kreeg mij terug afgenomen. De vorige keer een korting op mijn gsm abonnementen, deze keer op de pack voor 5 euro per maand. Ik vind het niet aanvaardbaar dat u kortingen aanbiedt om klanten aan u te binden en deze dan later eenvoudig terug af te nemen. Ik stel eveneens vast dat de optie factuur betwisten op My Proximus verdwenen is en er geen e-mail adres van de klantendienst te vinden is. Ik zie hier een bewuste strategie in. Ik vermoed dat u met een dergelijke manier van omgaan met klanten vlug opnieuw klanten zal verliezen.
Betreft dossier 29717168 : ik kreeg bericht dat jullie aan ons probleem werken. Ik vind de wachttijd veel te lang. Omdat jullie een fout maken met de decoder moet ik sinds 12 juni reeds wachten op netflix. Mijn geduld is op. Hoe moeilijk kan een activatie zijn???????
Wij zijn net terug van Griekenland. Daar kreeg ik enkele dagen terug de melding dat mijn data limiet bereikt was. Proberen inloggen met de my Proximus app op de smartphone zelf zonder resultaat en zelfs na twee maal aanvragen van een nieuw paswoord via mijn paswoord vergeten. Nu thuisgekomen wil ik via PC 500 Mb bijvragen voor 5€ maar dit lukt ook niet. Ondertussen wel al bericht gekregen dat onze factuur met 7,45€ gestegen is. Ik heb foto's van de fouten die we kregen tijdens het aanvragen. Dank u wel Proximus om deze dienst mogelijk te maken maar wat als het niet werkt en wie zal dat betalen.
Ik ben klant bij jullie en vond het heel fijn dat proximus een leuke klantendag in petto had. Ik heb in totaal 6 ticketten aangekocht en 2 parkingticketten. Ik en 3 andere personen waaronder mijn zoontje waren vroeg vertrokken. Het was ons wel al opgevallen dat het een groot succes was en je over de koppen kon lopen. Mijn zoon zijn meter ook al jaren trouwe klant bij jullie sukkelt met haar gezondheid waardoor ze met een vriendin maar een halve dag zou komen. Ze kochten 2 tickets en ook een ticket voor de parking. Omstreeks 12.30u zijn ze toegekomen en konden ze de parking niet meer op daar deze allen al volstonden. Ze moesten dan maar naar Mechelen station rijden om zich daar te parkeren en met een bus te komen. Waar ze al absoluut niet blij mee waren. Uiteindelijk zijn ze dan toch maar tot daar gereden en bleek er ook geen plek te zijn. Waarop ze dan maar in Mechelen iets zijn gaan eten. Hun zin was ook weg wat ik kompleet begrijp. Blijkbaar hebben ze dit dan toch niet goed inge
Ik heb net een bevestiging van een wijziging ontvangen zonder voorafgaand telefonisch of online contact met mij of mijn man. De datum van mijn aanvraag staat begin deze week en is reeds actief. Is er soms nog iemand met dezelfde ervaring? Kan dit wettelijk zo maar? Ik heb hier een naar gevoel bij.
Hallo, ik ben mijn gsm gestolen, ben naar het proximus kantoor geweest, daar zeer goed geholpen en vervang gsm gekregen. waarvoor dank! maar ik moest nog eens bellen met mijn imei nummer van vorige gsm, heb dat doorgebeld naar de klantendienst en hebben dat geblokkeerd. Echter, sinds die telefoon is het vervangtoestel niet meer in gebruik, ook gratis nummer van proximus kan ik niet bellen.. mail gestuurd, maar nog geen respons, nogal druk weekend waarin ik echt wel bereikbaar moet zijn. Tips ?
Ik heb onlangs de naam van de beheerder van ons tuttimus abonnement laten veranderen, maar sindsdien kan ik niet op 'mijn producten'. Ik krijg telkens 'technisch probleem, gelieve enkele minuten later opnieuw te proberen'. Maar dit duurt al een 2tal weken. Is daar een oplossing voor? Tegelijk krijg ik een mail en sms dat de data van mijn abonnement verhoogt is van 2 naar 3 GB, alleen staat daar 'mobilus abonnement' terwijl we tuttimus zijn....maar ik kan dat dus niet controleren. Bedankt voor de hulp!
Ik heb al een hele tijd het pakket internet (onbeperkt downloaden)+ digitale tv + vaste lijn . Hoeveel profijt doe ik met overschakelen naar Familus per maand ? en er komt toch geen bedrag bij om over te schakelen ?
28/06/2017 Ga ik achter een iphone6s met men broer. We steken hem thuis 7uur in de lader niks te zien. Start niet op dus een defecte iphone dat ze verkocht hebben. Vandaag 29/06/2017 gaan wij terug met garantiebewijs gsm is totaal niet gebruikt enkel in iphone hoesje gestoken en nooit opgestart. We vragen vriendelikk voor een andere. Wat zeggen ze er zijn gebruikssporen deze kan niet omgeruild worden. Er zit een miniscuul krasje op en dat is zelfs niet van ons.? Proximus is geen goede service zeker niet in waaslandshopping. Ga ik nooit meer langs.
Beste, Na tiental keren contact gehad te hebben met jullie klantendienst, over deze vervelende situatie. Die maar niet opgelost geraakt. Ga ik nu toch een klachtmail sturen met de hele uitleg. Eind december ben ik van Telenet overgegaan naar jullie. Allemaal heel leuk > NIET DUS!!!! Wat een ELLENDE en MiSERIE heb uk door jullie! Jullie gingen Telenet opzeggen, NIET GEBEURD. Jullie gingen het openstaand bedrag in orde brengen, NIET DUS! Ondertussen moet ik het bedrag wel betalen aan een incassobureau! Leuk als je weet dat ik een alleenstaande moeder ben die maar miet zien rond te komen met een minimumloon. Ik kan er niet onderuit en zal het bedrag moeten betalen, waar haal ik het geld? Ik ben in deze situatie terecht gekomen door het vertrouwen dat ik in jullie gesteld heb. In afwachting op een snelle respons en OPLOSSING, hoop ik dat het rechtgezet wordt! Met vriendelijke groeten Rocio Mendoza
Op een van onze toestellen kunnen we geen data communicatie opzetten. Wel 3G symbool maar geen 4G en pdp identiteit niet geaccepteerd
Hoi,hoe kan ik de 60dagen opname bewaren veranderen? In de instellingen bij opnames wil ik dit veranderen maar dit kan ik niet. Heb geen toegang tot deze optie,kleur blijft grijs .
Beste, Ik heb reeds verschillende maanden gevraagd om mijn factuur per post toe te zenden en niet per email. Dit is blijkbaar een zeer moeilijke vraag want is tot nu toe nog niet gelukt. Betalingsherinneringen komen wel toe, hoe kan dit? Gelieve dit dringend te bekijken! Eigenlijk vind ik dat ik ondertussen wel recht heb op een vergoeding voor alle uren die ik al verloren heb met bellen, emailen en opvolgen van dit probleem ipv dat Belgacom mij extra kosten aanrekent voor een laattijdige betaling van een factuur die ik nog ineens niet ontvangen heb...
Ik heb op 30 mei ll 2 tickets voor TW Classics via mijn punten besteld. ot op vandaag niks ontvangen. En het concert is morgen. Op de website staat mijn bestelling al weken "klaar voor levering". Gaan jullie mijn punten terugplaatsen?
Beste voor camerabewaking op afstand te zien hadden wij een datakaart gekocht dit werkte perfect tot 2dagen geleden. Is er iets verandert met het netwerk door die virus aanvallen? Poorten geblokkeert ofzo?
ik heb momenteel geen verbinding met het netwerk. zegt geen service en vind manueel het netwerk niet
Beste, Tot enige dagen geleden kon je een P&G herlaadkaart van 5 euro bestellen met bizz club punten. Vandaag zie ik deze er niet meer tussen staan. Is deze nog beschikbaar of is er een kleiner bedrag dan 15 euro mogelijk? Mvg, Inge
Beste, Reeds er al een aantal keren contact is opgenomen geweest met jullie dienst telefonisch, maar dit nog steeds niet in orde is probeer ik het maar eens online. (Ik weet niet of op een termijn is op betwistingen) Maar ik ben mijn uiterst best aan het doen om dit zo snel mogelijk te regen vanuit mijn kant. Een tijdje geleden besloot ik om naar jullie winkel te Geel in de Nieuwstraat te gaan om mijn tariefplan aan te passen. In mijn ogen kon ik er toch wat goedkoper mee rondkomen, ik zat momenteel altijd rond de 180€ en wilde graag een beetje zakken. De verkoper vertelde mij dat dit zeker mogelijk was. Hierbovenop had hij ook nog een abonnement die goedkoper uitkwam met een IPhone inbegrepen (weliswaar met de nodige contractmaanden.) Hier ging ik dus mee akkoord en alles zou voor mij in orde zijn. Mijn betalingen gebeuren allemaal via domiciliëring omdat ik er wel volle vertrouwen in niet altijd thuis ben (wel steeds in België). Ik werd na een tijd gecontacteerd door een
Bij het opstarten van mijn decoder mis ik heel wat zenders. Zowat alle vlaamse, waalse, Franse zenders zijn nergens te vinden. Mij pakket Proximus 11 blijft wel nog beschikbaar. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Voor het wegvallen van de roaming kosten werd roaming geblokkeerd op mijn gsm door Proximus, op vraag van mijn werkgever. Sedert 15 juni is die kost weggevallen en werd gevraagd dit te deblokkeren. Dit zou direct in orde gebracht worden. Vandaag was ik in Frankrijk, maar helaas, geen data! Nochtans staat alles goed ingesteld op mijn gsm. Waar kan ik bevestiging bekomen dat mijn nummer effectief gedeblokkeerd is voor het buitenland?
Hi iedereen, Begin juli schaf ik mij mijn eerste Iphone aan en ga naar een winkel proximusdealer , waar ik vraag om mijn iphone in te stellen voor sms. De dealer vraagt mij of ik soms op internet wil ook. Ik zeg "ja" want ik wil in de mogelijkheid zijn om af en toe eens mijn mails te checken als ik geen PC meeheb. "Ik zal dat zo instellen , dat als je je mails kan ophalen" zegt de dealer. Hij vraagt ook mijn gegevens van mijn emailprovider en jawel, het werkt, mails komen binnen. Prima dus. Af en toe eens kijken naar mijn mails, af en toe eens een website kijken, deed ik vroeger ook zonder al te hoge rekeningen. Gedurende gans de maand juli niks gehoord of gezien , van proximus toch niet, en alles werkt prima. Tot ik op 1 augustus om 7h30 een sms krijg van "8169 Proximus info" met de melding dat mijn internet verbruik reeds 5h15 min bedraagt, en om te bellen naar 080022500 om een hoge factuur te vermijden. Ik proberen te bellen: "de wachttijd loopt hoog op ...er wordt aangeraden om
Mijn man is de pincode kwijt van zijn s8. De puk code hebben we. Maar de gsm vraagt enkel naar de pincode. Wat nu?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.