Skip to main content

Tickets TW Classics

  • June 21, 2017
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Ik heb op 30 mei ll 2 tickets voor TW Classics via mijn punten besteld. ot op vandaag niks ontvangen.
En het concert is morgen. Op de website staat mijn bestelling al weken "klaar voor levering".
Gaan jullie mijn punten terugplaatsen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 22, 2017
Kan u even via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven, dan kijken we dit even verder na. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2017
606839930

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 23, 2017
nog altijd geen levering van de tickets. Wat nu?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 26, 2017
Het evenement is dus voorbij. Op de Bizz Club staan mijn tickets nog steeds klaar voor levering.
Ik had graag dat mijn gebruikte punten worden teruggeplaatst en mijn geld terugbetaald.
Hartelijk dank.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 30, 2017
Misschien uit beleefdheid toch iets antwoorden?