Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Ik heb de proximus TV app op een android toestel werkende, maar op mijn IPad krijg ik de app niet gestart. Na het ingeven van het 'toestelnaam' krijg ik SYSTEM ERROR te zien. Is er een probleem met de Proximus TV app voor IOS? Mvg Julien Libbrecht
Mijn verhaal is zo hallucinant en overdreven pijnlijk dat het niet geloofwaardig gaat overkomen. Even een korte schtes: op 2 november vorig jaar heb ik een Business abo genomen; ik had alles al bij Proximus maar nu zou mijn gsm-abo (dat ik bij Base heb) daar gewoon bij in opgenomen worden. Ik kreeg een sim-kaart mee en binnen de 2 dagen zou alles in orde zijn. Dat bleek echter niet waar. Sindsdien heb ik een 40-tal telefoons gedaan met de Proximus 'service'-lijn, telkens met iemand anders aan de lijn en altijd weer opnieuw moest ik mijn hele verhaal doen. Nooit heeft iemand iets kunnen oplossen. Wel excuses en kortingen en telkens de belofte dat het binnen de kortste keren zou opgelost zijn. Niets uiteraard... Ook nog enkele officiële klachten gedaan, zelfs geen antwoord op gehad. Ik heb nog een account manager van Proximus proberen in te schakelen, alles tevergeefs. Dat heeft mij in totaal ongeveer 25 uren gekost. Ik ben dit alles kotsbeu en ga met alles overstappen naar Orange (he
Beste, Nav van een probleem bij een wijziging van 1 mobiel abonnement uit een oudere pack werden alle kortingen uit dit pack verwijderd met als resultaat een heel hoge factuur. Deze wijziging was in samenspraak met een proximus shop waar men de berekening maakte en het behoud van bestaande pack als voordeligst zag. 2 weken geleden hiervoor naar proximus shop geweest en ongeveer 1 uur met klantendienst aan de lijn geweest. Besluit was dat als men 1 iets wijzigt aan een oud pack, het ganse pack vervalt en de verkopers in de shop waren hiervan ook niet op de hoogte. Enige opties waren: een klacht indienen voor deze factuur en omschakelen naar een Tuttimus abonnement. Om dat we nog enig vertrouwen hebben, hebben we in de shop het abonnement laten omschakelen maar zitten nog met 2 vagen: 1. Waar op de site kan je een klacht online indienen ? op Support site staat "Bel ons, email ons of kom langs" met keuze om te zoeken in vragen/antwoorden of direct contact opnemen. Bij deze laatst
Nieuwe decoder V5
De gay pass is leeg en vertoont geen clips?
Zowel op mijn iphone als ipad krijg ik system error na invoegen van naam toestel (nummers, cijfers, combinatie helpen niet)
Hoe lang nog eer ze wakker worden bij PX ? Waar blijven ze met hun 1080p signaal ??? Dit is nogthans NU al mogelijk ! !!! Slechte wil of onkunde of anders wat netwerk nog niet in orde ???
Hallo, Ongeveer een jaar geleden heb ik een group aangemaakt bij groups.io (is vergelijkbaar met yahoo groups) Dat werkte al die tijd goed en nu ook nog behalve voor mensen die bij skynet/proximus zitten. Sinds 2 weken gaat het mis. Als je een mail stuurt naar de groep bij groups.io komt die nooit aan. Vanaf mijn gmail is er echter geen probleem. Ook voor de andere leden van de groep die bij andere providers zitten is er geen probleem. het duurt telkens 3 tot 4 dagen voor er een foutmelding komt over de verzonden mail. Nl. deze Reporting-MTA: dns; mailrelay114.isp.belgacom.be Final-Recipient: rfc822;FM-BNL@groups.io Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'timeout' (delivery attempts: 0) Ook een bericht naar support@groups.io komt terug. Daarom heb ik via mijn gmail account naar hen gemaild en ik kreeg het volgende antwoord. I believe the problem is that skynet.be is caching our DNS MX rec
Beste, Ik heb verschillende GSMnr's in mijn beheer. Nu in myProximus zie ik maar 1 nr. Heb me net beheerder gemaakt, en nu zie ik dat aan mijn klantnr inderdaad 3 nr's hangen. Als ik nu vervolgens probeer om facturen te raadplegen, of de producten van de 2 overige nr's te bekijken krijg ik steeds melding dat ik geen rechten heb om deze toepassing te gebruiken. Hoe kan ik mezelf deze rechten dan wel geven? Mvg, Nico
Hallo sinds vandaag is mijn abonnement Full Control S €15 geactiveerd. Helaas lijkt het precies niet mogelijk om via dit abonnement de optie iMessage op de iPhone te activeren? Ik had reeds als tip gelezen om een klein bedrag op te laden daar Apple enkele kosten aanrekent om de optie te activeren (activatie verloopt via Brits nummer). Echter, na het opladen van €5 lukt het niet om de dienst van Apple te activeren. Iemand enig idee wat ik kan doen? Bedankt!
Mobiele gegevens worden niet correct geregistreerd en de kosten lopen plots hoog op! De beloofde 150mbits/sec is een werkelijke 0,5mbits/sec! Wat 1000x trager is dan beloofd. Ook valt het internet non-stop uit. Bellen met Proximus????? Nu reeds 40 min in wacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nog steeds... aan het wachten. 10min wachttijd? Yeah right! Toch maar veranderen van provider? De kosten zullen worden verhoogd voor meer data? En wat met de service? Benieuwd of ik via deze weg wel een reactie krijg. Ik hang nu de "gratis telefoonlijn" alvast op na 42min. En toch, met vriendelijke groet.
Email adres Jaspers.jan@skynet.be verwijderen
Helaas, ben ik paswoord voor mijn email account fd837210@skynet.be vergeten. Wie kan me vertellen waar of wat ik moet doen om dit ge-reset te krijgen.
Ik ben naar een Proximus store in Waaslandcenter geweest (Sint-Niklaas). Alles laten omzetten van Telenet naar Proximus, ik dacht de deal van mijn leven te hebben afgesloten, minstens werd het me zo voorgesteld. Tot ... het moment dat ik mijn printer met geen macht krijg aangesloten op het netwerk en dit blijkbaar 'mijn' probleem is en... tot ik plots bij 'My Proximus' zie, dat ik een privé-account heb (wat klopt, want al 2 facturen ten persoonlijke titel gekregen, hoewel ik van in het begin heb gezegd dat ik een bedrijf heb). Ik heb hiervoor al gebeld, maar ... Niets hoor. Kan dit ??
Ik probeerde al verschillende keren de Proximus TV app te gebruiken, maar krijg steeds dezelfde melding: 'De accountgegevens die je hebt ingegeven laten het niet toe om de applicatie te gebruiken.' Ik nam al eens contact op en er werd mij toen gezegd dat ik na een dagje wachten er wel op zou kunnen. Nu twee weken later en werkt nog steeds niet. Kan dit opgelost worden a.u.b.?
Schandalig..... Proximus verplicht mij, zonder vooraf VERZOEK, 2 Euro p/mnd extra te gaan betalen voor die 1 GB die ik niet nodig heb. Het ergste is .... JE KAN NIET WEIGEREN, alleen je abonnement opzeggen als je het er niet mee eens bent. Dus zo gaat Proximus de verloren Roaming-kosten terugverdienen ! Schandalig.
Wat is de betekenis van fon+ en voor wat dient het, is het interessant dit te gebruiken? mvg
Hallo, Op mijn smartphone en laptop in ' Beveiliging en aanmelding' zie ik telkens locaties waar ik zou aangemeld zijn. Momenteel zou ik in Lessines zijn. Een uur geleden in Ostende. Daar snap ik niets van. De locatie vanwaar ik ben is nooit juist. Zelfs als ik slaap zou ik ergens zijn aangemeld lol. Kan er mij aub iemand uitleggen wat dit allemaal wil zeggen? Grt;
Hallo, heb een fnac waarde bon, maar als ik online bestel meld die dat dat nummer niet herkend wordt. Kunnen die niet online gebruikt worden? Dank Jonathan
Goedemorgen, Ik heb vorige week een oude SIM kaart (Proximus) over proberen te zetten naar een nieuwe SIM kaart. Een van onze medewerkers heeft de nieuwe SIM kaart opgehaald bij een van de Proximus winkels, maar kon deze zelf niet overzetten. Daarom heb ik eerst gebeld naar jullie klantenservice nummer, alleen ik kom door jullie uitgebreide keuzemenu helaas na 10 minuten niet terecht bij een medewerker.. Daarna heb ik een bericht gestuurd op Facebook en helaas na 5 dagen nog steeds geen reactie.. Dus ik probeer het nu maar op deze manier. Kan iemand mij helpen de oude SIM kaart over te zetten naar de nieuwe SIM kaart? Met vriendelijke groet, Niraay
Beste, reeds nam ik telefonisch contact met jullie op i.v.m. een factuur die meer dan 6 keer hoger was dan normaal. Dit zou aan mijn verbruik liggen, ookal deed ik niets anders dan andere maanden. Mevrouw heeft mij aangeraden via deze weg contact met jullie op te nemen zodat dat jullie hier iets aan kunnen doen. Dit is de eerste keer dat ik zo'n hoge factuur krijg en ik ben hier niet mee gediend. Alvast bedankt, Dorien
wij hebben reeds een abonnement met 2 digicorders en all in . nu ben ik onlangs gestart als zelfstandige en lijkt het me voordeliger om alles in een bizz all in te stoppen. Moet ik dan eerst onze huidige abonnement stoppen en alles binnendragen of hoe gaat dit in zen werk ?
Beste, een tweetal weken geleden heb ik mijn huidig abonnement bij proximus opgezegd. Dit heb ik gedaan om een abonnement bij een andere operator te nemen. Graag had ik mijn nummer behouden bij mijn nieuwe operator, maar ik kreeg van hun het volgende bericht: We kregen een foutmelding bij je nummeroverdracht doordat je simkaart niet meer actief is. Werkt je simkaart niet meer? Vraag aan je huidige operator om je simkaart te heractiveren. Zelfs als je simkaart wel werkt, kan het zijn dat je huidige operator je simkaart als 'niet actief' weergeeft. Dit maakt het voor ons onmogelijk om een nummeroverdracht te doen. Dit gebeurt vaak indien je operator op de hoogte is van je vertrek (bijvoorbeeld als je je contract via brief of e-mail opzegt). Doorgaans is het mogelijk om hen telefonisch de heractivatie van je nummer te vragen. Indien ik telefonisch contact met jullie klantendienst opneem, krijg ik altijd het antwoord dat ik best naar een winkel ga en kunnen ze me niet verder
Beste, Als ik mijn oki USB printer (geen netwerk printer) op de USB poort van de Modem aansluit wordt deze zichtbaar in de modem. In de details is er echter geen IP adress of dergelijke terug te vinden. Hoe kan ik deze printer in windows toevoegen?
Probleem gemeld door Pieter_053 Geachte heer, mevrouw Gelieve hieronder mijn bestelling te vinden tel 050825557 In bijlage vindt u mijn bevestiging te vinden Dit komt helemaal niet overeen 1 Er was beloofd 5 Gb en onbeperkt bellen voor 25 euro Ik krijg 3Gb en 300 minuten bellen Mobilus M 2. Er was een korting voorzien van 25 euro gedurende 6 maanden Het was een Tuttimus pakket ipv een familus Ik heb dag op dag een maand moeten wachten om een proximus GSM pay en go kaart over te zetten en nu blijkt er van mijn bestelling niets te kloppen Ik dring er dan ook op aan alles dringend aan te passen en ditmaal zonder technische storingen of wachttijden en mij dus 5 Gb en de onbeperkte gesprekken te bezorgen en mij 6 maanden 74 euro te facturen; Het betreft hier een bevestigde bestelling die niet werd opgezegd door Proximus en zeker niet door mij, dus deze moet uitgevoerd worden Ik heb al verschillende keren moeten bellen met de klantendienst en indien dit nu
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.