Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb mijn maandelijks surflimiet bereikt op mijn Mobilus S abonnement. Ik wil extra 500mb bijbestellen via myproximus zoals ook aangegeven in het sms-bericht van overschrijding datalimiet. Maar ik krijg altijd de volgende fout na het accepteren van de voorwaarden en het bevestigen van mijn bestelling. Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".
Hallo, Ik kon altijd zowel de 2.4 als de 5.0 gebruiken, maar sinds vandaag kan ik het 5.0 netwerk niet vinden in de lijst met beschikbare WiFi-netwerken, enkel de 2.4. Heb al gecheckt op de http://192.168.1.1/ pagina en de 5.0 is enabled. Ook heb ik al op het modem de Wifi even uit en terug aan gezet maar ook dat heeft niet geholpen. Wat kan ik nog doen? Alvast bedankt!
Data roaming werkt niet. Reeds geprobeerd dit te verhelpen door vliegtuigmodus aan en uit te schakelen maar dit helpt niet. Erik
Ik kan al weken niet inloggen in mijn Proximus account, dus kan ik o.a. de te betalen factuur voor deze maand niet nazien. Over 3 weken oproep gedaan, vandaag terug gebeld ... 25 minuten van het kastje naar de muur....Geen reactie. Ik mail dus.... Na een verzonden klacht via mail vandaag Di 25 juli om 16:47 kreeg ik een telefoon van bovenvermeld nummer op 16:51 voor 5 sec ZONDER ANTWOORD op mijn beleefde hallo met Jules. Klik,uit. Onverantwoord,onbeschoft, frustreerend! Wie belde mij op deze onbeschaamde manier? Ge denkt onmiddellijk aan van alles: dieven,oplichters Met wat surfen op het net kwam ik ....inderdaad bij Proximus terecht! Denk ik toch...Heb zelf nu nog mijn twijfels, zo respectloos!
Na 7 maanden niks anders dan problemen met Proximus willen we onze 'diensten' stopzetten. Ik kan echter nergens terugvinden wat de restwaarde van mijn toestel is. Op 19 december 2016 hebben wij ingetekend bij een Tuttimus pack (alé, normaal gezien toch, maar laat me daar even niet over uitwijden) met als 'cadeau' een Samsung Galaxy S6. Dus dit is de 8e maand dat ik het toestel heb. Kwestie dat ik gewoon weet waar ik voorsta, echt veel langer bij Proximus blijven zit er sowieso niet in. Kan er iemand mij doorgeven wat de restwaarde van de Samsung Galaxy S6 na 8 maanden is of doorgeven waar ik dit kan vinden? Bedankt! Dieuwertje van Eijndhoven
Ik krijg een aanrekening voor het bedrag van € 6,00 (klantnr. 19452355). Feit is dat ik al verschillende jaren geen klant meer ben bij Proximus. Wat nu?
Beste kan niet meer inloggen op mijn skynet voor emails te lezen en sturen?uitleg naar joannes.vdh@gmail.com groetjes joan
Kan iemand me uitleggen waarom een klacht indienen zo moeilijk is? Telefonisch word er niets aangenomen en een e mail adres mogen ze niet vrijgeven. Alles moet via de Proximus site. Die is helaas enkel gericht in de Verkoop en geld binnen harken, klacht indienen daar in tegen is een drama. Voor een organisatie die zo groot is mag je enige bereikbaarheid wel verwachten, maar niets is minder waar helaas. Dat word weer een gevalletje, contract uitdienen en overstappen naar andere provider, ik denk dat er inmiddels veel overgestapt zijn en er nog veel meer gaan volgen op deze manier. Wij kregen aanmaningskosten berekend terwijl ik nooit 1 bericht gekregen heb dat het te laat was. Vanwege gespreide wisselende betalingen voor geleverd werk komt het idd weleens voor dat ik een SMS krijg, betaal binnen 5 dagen, ohhh ja snel ff doen. Altijd word er keurig betaald en heb 2 dure abonnementen lopen bij Proximus A 65,- per maand en niet eens onbeperkt internet waar je bij andere providers voor de
Hallo, Vandaag 24/07/2017 belde ik naar Proximus om nummerherkenning op de vaste lijn in te voeren. De dame bood me bij deze een nieuw contract aan: familus en ik ging daarop in. Wat later zag ik dat mijn mobiel internet voor tablet was opgezegd. Bij een nieuw contact met uw dienst meldde men dat de vorige telefoniste mij had moeten verwittigen dat het contract verviel. Dit is niet gebeurd. Nu zou ik 50 Euro moeten betalen voor een nieuwe simkaart. Ik moet toch niet betalen voor een fout die jullie maakten? Klantvriendelijk ? Ik hoop een antwoord en een oplossing.
Beste, Ik heb de software op mijn computer opnieuw geïnstalleerd en wens nu Norton Internet Security te installeren. Op jullie internetpagina krijg ik volgend bericht: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Als ik op het forum kijk zie ik dat dit door een andere gebruiker reeds een maand geleden gemeld is. Wat doe ik? Bedankt, Marc
Ik heb op de een of andere manier 2 keer €15 euro verloren
Beste, Een 14 tal dagen geleden had ik naar de winkel van proximus geweest in Oudenaarde om een extra Bbox te bestellen voor ons Tv boven, er ging ons gebeld worden voor een afspraak te maken om deze te leveren aan huis. Ik was nog maar juist de winkel buiten en werd al gebeld , ik nam op na 2x rinkelen en de verbinding werd verbroken.Een uur later werd ik teruggebeld en terug hetzelfde, ik nam op na 2 rinkelen ik zei met André en er werd opgelegd, Nu 14 dagen verder en ik heb nog steeds geen bbox ontvangen voor mijn tv boven??? Ik contacteerde de klantendienst en die vertelden me dat ze mij gingen terugbellen, helaas tot op heden niks gehoord. graag dringend reactie
Bij het openen van Norton krijg ik gewoon de mededeling Norton Security binnenkort beschikbaar. Onderaan in groene letters Meer beveiliging! Wanneer is binnenkort? Gelukkig heb ik voorlopig nog Windows Defender,waar ik minder vetrouwen in heb en niet zo volledig is als Norton Security.
Als ik wil mijn emails bekijken, krijg ik enkel een scherm waar ik een mailbox kan aanduiden en de mogelijkheid om mijn paswoord aan te passen. Maar nergens zie ik hoe ik mijn mails kan bekijken. Is dit normaal? Hoe kan ik aan mijn mails geraken?
Had een opgenomen film bekeken, wil terug naar tv en scherm is zwart van één HD, VTM HD, Vijf Hd en caz. kreeg dan foutmelding dat er geen verbinding was, en paar seconden gaf hij aan dat verbinding ok was. Zo paar keer na mekaar maar zenders bleven zwart. Decoder uitgezet, zenders blijven zwart. O ja, en dit nog, als ik zap, springt hij gewoon 2 of 3 kanalen verder. Zelden stap voor stap.
Hoi, ik probeer al van donderdag de Proximus klantendienst digitaal te bereiken omdat m'n GSM stuk is, maar blijkbaar is e-mail niet meer van deze tijd. Ik heb dus sociale media geprobeerd, waarop ik net het antwoord kreeg "laat ons je klantennummer en GSM-nummer weten zodat we je kunnen opbellen." Nou, veel geluk daarmee, dat gaat toch niet als je GSM stuk is? Ik ben al dagen onbereikbaar! Ik wil gewoon een nieuwe GSM aankopen via contract en mijn oude (Proximus-)nummer behouden, dus als één van de Proximus-medewerkers me even wat verder helpen kan, zou ik erg tevreden zijn!
Hallo iedereen Is er iemand die weet of je in my proximus punten kan wegschenken aan een andere proximus klant? Grtz Pee
Op welke manier kan ik punten omzetten in belkrediet op mijn pay and go kaart ?
Na twee weken ben ik nog niet verder geholpen, ik weet nu al dat volgende maand mijn factuur ook al gaat fout zijn, daar moet ik volgende maand voor terugbellen. Mijn factuur van nu klopt nog steeds niet. In mei was er geen enkel probleem met onze factuur, in juni liep het ineens fout, een fout door Proximus dat ondertussen al verschillende fouten bleken te zijn. Ik heb mijn vriend overtuigd om van Telenet naar Proximus te gaan, omdat ik altijd bij Proximus had gezeten, we namen een Tuttimus abonnement in April van 99,95 euro, dit blijkt heel moeilijk te zijn want er loopt vanalles fout sinds juni. Vorige week donderdagavond dacht ik eindelijk dat alles opgelost zou zijn, de mevrouw begreep wat er nog fout liep, maar financiële dienst kon dit alleen oplossen. Wou me doorverbinden maar helaas enkel tijdens kantooruren. Vrijdag feestdag, dan weekend dus vandaag gebeld naar klantendienst om me door te verbinden naar financiële dienst. Ik kreeg iemand aan de lijn dat me niet wou doorve
Geachte , Op 1 junbi heb ik via My Proximus Premium Club 1000 punten uitgewisseld voor 120 minuten beltijd naar vaste nummers . Deze werden afgetrokken van mijn puntentotaal als besteld vermeld maar nooit geactiveerd : 120 belminuten vanaf een vaste lijn Aantal: 1 Besteldatum 01/06/2017 Status: De bestelling wordt verwerkt Leveringsinfo: De belminuten worden binnen de 15 minuten geactiveerd. Mijn GSM NR is verbonden met de Premium Club . Mijn Proximus Klantnummer is : 1897049 Kunt U eventueel deze bestelling nog activeren ? Bedankt bij voorbaat Daniel
hallo, heb hier zonet een herinnering SMS gekregen dat ik een bedrag nog niet betaald heb, maar op mijn rekeninguittreksel staat dit wel, ik zie hier nu wel dat er een verkeerd (ingetypt) 5cijfer staat als laatste reeks bij de mededeling, zou dit de reden zijn dat Proximus als niet betaald bedrag beziet? waar kan ik dat melden, ergens in een winkel? want op het algemeen nummer bij factuur en mijn gsm nummer is het een standaard stem, en niemand persoonlijk aan de lijn. mvg
Al bijna 2 maanden probeer ik aanpassingen te doen in mijn Tuttimus pakket en al bijna 2 maanden krijg ik dezelfde melding. "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Het begint stilaan irritant te worden. En nee, het veelvuldig vernieuwen van de pagina werkt voor geen meter. Grtz
Beste, Dit probleem heb ik al véél langer maar maar heb nu pas mijn weg gevonden naar het Forum. Onlangs, bij een aflevering van Telefacts die nog maar 3 dagen beschikbaar zou zijn, gekozen om de opname langer te bewaren. Meteen daarna heb ik nog maar twee opties nl. "Opname verwijderen" en "Opnameopties van de series". Links op mijn tablet zie ik "beschikbaarheid 24/05/2020". Waarom gebeurt dit keer op keer zo en hoe kan ik die opnames toch nog bekijken? Alvast bedankt voor de hulp🤞
in my proximus krijg ik telkens een technisch defect
Chrisheidi5 4 dagen geleden Geachte Heer, Mevrouw Ik kreeg van u nog 2 te betalen facturen voor klantnr: 613496242 dit gaat over adres : Nonnevijverstraat 1/1 2830 Willebroek. Op dit adres woon ik niet meer sinds begin maand Mei 2017. Dit heb ik ook zo aan Proximus doorgegeven dat ik wegens een echtscheiding terug bij men ouders introk. Waarop u het abonnement zou hebben afgesloten en mij een factuur heeft toegestuurd voor een 1 maalig bedrag doordat ik men Tuttimus abonnement opzegde met het pakket samsung s6. Tevens heb ik de decoder terug naar u teruggestuurd via de instructies via mail die Proximus me had toegestuurd. Nu merk ik dat ik op 11/06 een factuur te betalen kreeg voor het bovenstaande aansluitadres . Factuur : 157,05 e waarop ik u een mailtje zond met de vraag hoe dit kwam daar ik er niet meer woonde en... Doch tot hiertoe hierop geen antwoord! Nu een maand later weer een openstaande factuur van 129,50 e van 11/07 voor bovenstaand adres. Nu
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.