Skip to main content

Factuur krijgen zonder klant te zijn?

  • July 24, 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Ik krijg een aanrekening voor het bedrag van € 6,00 (klantnr. 19452355).
Feit is dat ik al verschillende jaren geen klant meer ben bij Proximus.
Wat nu?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 25, 2017
Dag Wilfried R.,

Ondertussen is dossier 30223649 hiervoor opgemaakt, de bevoegde dienst zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 25, 2017
Ik heb gisteren nog met uw helpdesk kunnen bellen. Er is een vergissing gebeurd : zo heeft de behulpzame dame van de helpdesk me laten weten dat ik sinds 2011 geen klant meer ben bij Proximus; dat er sinds 2013 verschillende facturen naar een onbekend emailadres werden gestuurd (in het totaal € 165,00). De mevrouw heeft mijn dossier doorgegeven naar de facturatiedienst, om al deze facturen te laten annuleren