Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
op 04 Jul 2017 heb ik alles binnen gegeven (modem, b-box,..)in de Proximus winkel in Wijnegem , mijn GSM abonnement omgezet in een pre-payed en laten uitschrijven van al de diensten (abonnement GSM, internet en tv) daar ik vertrok naar het buitenland. In July 2017 heb ik het laatste factuur betaald. DACHT IK. Tot mijn verbazing krijg ik weer een factuur voor internet-tv voor de maand augustus dit jaar en verrekeningen van bellen in Juli DIE IK AL HAD BETAALD. Ik heb op het internet gezocht voor een Tf-nummer buiten de gratis 0800 of die voor de GSM problemen maar heb GEEN gevonden voor de gewone algemene klantendienst. 1. welk is die telefoonnummer 2. ik ga niet betalen voor wat ik niet heb gebruikt
Maandagnamiddag 14/8/2017 ging ik rond 17u15 langs in de proximusshop gelegen in de Diestsetraat in Leuven. Er waren op dat moment 3 proximusmedewerkers aanwezig... één was bezig met een klant, de 2de had net gedaan met een klant en zei me dat ze eerst haar pauze ging nemen waarop ze een beetje buiten aan de deur ging staan en daarna naar de keuken trok. De 3de zat op de pc te tokkelen en heeft mij zeker 10min laten staan zonder EEN woord te zeggen en is dan ook naar de keuken getrokken! Daar stond ik dan want de enige medewerkster die wel in de shop was was nog steeds met een klant bezig. Na een dikke 10 min daar te staan wachten ben ik dan maar vertrokken. Dat noemen ze dan klantvriendelijkheid !!! Zelf heb ik meer dan 15 jaar in een winkel gewerkt maar zo een houding tegenover een klant heb ik nooit gezien. Vandaag heb ik dan maar telefonisch contact opgenomen met Proximus om mijn probleem uit te leggen en ze hebben een reset van mijn account gedaan...ben benieuwd of het nu opgelost
Twee maand klant en twee maal op rij teveel aangerekend gekregen, men rekent sms'en aan terwijl we unlimited hebben...! En dan verrekend men dat pas de volgende maand, wat een service, blijkbaar foute keuze gemaakt met Proximus
Geachte, Groot is onze verbazing dat wij tot op heden, nog steeds facturen krijgen van uw diensten die sinds 25 april 2017 zijn opgezegd. Het aantal keren dat wij hiervoor reeds hebben gebeld is niet meer bij te houden, het aantal uitstapjes naar de zogenaamde Proximus- winkels valt niet meer op te tellen. Moest dit alles ook maar iets aan de situatie veranderen, altijd en overal word ons verteld dat de zaak zal worden opgelost. Helaas….. het blijft ons verbazen dat er om de zoveel tijd opnieuw een nieuwe factuur gestuurd word, opnieuw word er gedreigd met afsluiten van onze diensten (wat reeds in april is gebeurd trouwens). Telkens weer word er van ons uit gereageerd. Maar tot op heden zonder gevolg blijkbaar. U begrijpt zeker en vast dat het voor ons moeilijk te verstaan is dat er iedere maand nog abonnementskosten worden aangerekend voor een abonnement dat niet meer bestaat. Zou u ons eens duidelijk kunnen uitleggen wat we nog kunnen doen om dit “euvel” opgelost te krijgen???
Vandaag afrekening ontvangen en 4 maal 8 euro via Proximus M-pay aangerekend. Betaling in opdracht van Sharazoo. Totaal niet gekend. Wat moet er gebeuren om aanrekening te annuleren?
Ik heb reeds 2 keer een overname aangevraagd van het telecomcontract. Gisteren 1 uur gebeld met de klantendienst en men zou mij een mail sturen waarop ik diende te antwoorden. Mail nog steeds niet ontvangen. Kan ik een mail adres krijgen waar ik de ingevulde documenten naartoe kan sturen, via post ontvangen ze kennelijk de documenten niet! Dringend aub aanvraag dateert van 22/05/2017!
momenteel in Spanje tem 20/08 gisteren 16/08 volledig van de wereld afgesloten zonder verwittiging ! wij zijn klant met 6 nummers op 1 account (bussines) Bij nazicht onze fout , onmiddelijk betaling gedaan via ING naar proximus ING . Nog steeds geen reactie , dit is ongehoord mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis aan zee in Belgie en mijn schoonvader woont in de Kempen beide afgesloten , dit zijn toestanden van 10 jaar geleden Proximus !!!! Herpak jullie en sluit ons terug aan of wij zijn naar andere provider waar deze toestanden niet bestaan , laat een bericht voor jullie afsluiten opdat wij het nodige zouden kunnen doen bij laattijdige betaling !! Zels met een betalingsbewijs a la minute willen jullie nog niet aansluiten zet duit recht en sluit ons onmiddelijk aan ....
Beste, Ik heb lokaal een website gemaakt met Drupal 8. Nu ik deze wou uploaden naar mijn Proximus hosting, stel ik vast dat daar nog php 5.3.3 op staat. Ik heb geen mogelijkheid om zelf een recentere versie te installeren (kan enkel terugkeren naar een nog oudere versie). Kunnen jullie dat voor mij doen aub? Drupal heeft minstens versie 5.5.9 nodig (die trouwens ook al enkele jaren oud is, jullie lopen een beetje achter op dit vlak). fc381067 Bedankt, Wouter
Op 6 juli heb ik 108 euro betaald voor installatie van een bbox. Afgelopen augustus is hij geïnstalleerd nu kreeg ik een factuur van dat bedrag. In misverstanden te voorkomen heb ik betaald wederom. Kan ik de betaling van 6 juli terugontvangen? Ik heb dit ook al gemeld per telefoon maar dat biedt geen soelaas.
We zijn al een maand aan het communiceren met proximus over een probleem met ons abonnement. Het communiceren gebeurt voornamelijk van onze kant. Telefonisch worden er beloften gemaakt maar worden niet uitgevoerd. Dan het probleem privé doorgestuurd. Helaas via deze weg krijgen we ook geen antwoord. Factuur is ondertussen vervallen. Volgens mij wacht proximus tot dit gebeurt om nog eens kosten aan te rekenen. hoe is dit mogelijk! Klant is bereidwillig en gaat achter een oplossing. En wat doet proximus verkopen en facturen sturen! Maar van klantenservice moeten ze nog véél leren. sorry maar moet van mijn hart! Ik wil nu een oplossing zonder dat ik er mijn dagtaak van moet maken door te bellen en mailen.
Beste Proximus , om het cru te zeggen , jullie hangen mijn ****** uit !!!! Eind mei een aanvraag gedaan om alles te bundelen in een Tuttimus-pakket en een aanvraag gedaan tot aankoop van de Samsung Galaxy S8 met abonnement aan de prijs van 199 euro . Na veel gezever was ik half juni eindelijk , .............. een nieuwe decorder rijker waar ik al helemaal niet om gevraagd heb !! Deze staat hier dus nog stof te vergaren want niemand kan mij zeggen hoe ik die moet terug sturen zonder dat die kosten voor mij zijn . Half juli eindelijk Tuttimus in orde maar daar bleef het ook bij . Eind juni mocht ik het toestel , de Samsung Galaxy S8 ontvangen . Maar het blijft tot op heden een probleem om de 2 extra gevraagde nummers toe te voegen aan het Tuttimuspakket ( vooral om het mobiel internetgebruik te spreiden in het gezin). Tot mijn grote verrassing ontdekte ik vandaag via mijn prximus dat er een factuur wachtende is waar het GSM-toestel volledig aangerekend wordt . Belt ge daar voor naar de
Ik wil een range van 50000-51000 TCP forwarden met mijn bbox2 Iemand enig idee hoe je een hele range kunt port forwarden?
Vandaag kreeg ik mijn factuur in mijn mailbox en bleek dat ik 80€ extra moet betalen door internet buiten bundel.Mijn dochter kreeg de meldingen dat ze buiten haar bundel ging pas toen het kwaad geschied was.Enorm aangedaan van de melding die ze pas te laat ontving nam ze zelf onmiddellijk contact op met de klantendienst.Ze heeft de berichten nog in haar gsm.Dus alle bewijzen opzak maar we worden niet gehoord.Enorm frustrerend.Had zij onmiddellijk een melding gekregen had zij onmiddellijk haar internetverbruik gestopt want ze gaat nooit over haar bundel.Wat ze kunnen controleren bij proximus!!!! Weet niet goed wat te doen,maar vindt dit een heel spijtige situatie.
Zender 295 geen geluid zowel bij niet als bij anderen die ik ken. Is dit een algemeen probleem?
kan ik deze punten eventueel inruilen voor het aanschaffen van een nieuwe smartphones ?
Al lange tijd ben ik klant bij proximus. (pack internet-tv-vaste lijn -gsm) De beloofde snelheid van internet (internet comfort) bedraagt volgens de website : Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u : Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload De max. snelheid die gehaald wordt bedraagt 17 Mbps, dit via kabel, wifi is nog trager. Na telefonisch contract blijkt dat onze lijn beperkt is tot 20 Mbps. Waarom gebeurt dit terwijl we toch betalen voor een hogere downloadsnelheid. Ook hebben we nog steeds een bbox 2, zou een bbox 3 bvb het probleem deels kunnen oplossen?
lukt mij niet meer om via de app van proximus programma's te programmeren op iPad ! groetjes Johan
Beste proximus. Als ik bij mijn vriendin ben kunnen wij via de pc niet kijken naar tv overal. Mijn vriendin heeft een telenet fia.
We zijn nu in Spanje en mijn vriendin krijgt geen signaal op haar GSM. Ze heeft heel even een oparator gekregen, maar is dan na 1 min overgegaan op "geen signaal". SIM kaart al eens gewisseld met mijn GSM. Het probleem gaat met de SIM kaart mee, "geen signaal" op mijn GSM en wel op haar GSM dan. Dus moet het probleem bij de SIM kaart liggen.
Hallo! Deze middag sloeg de bliksem in op het netwerk. Bellen naar jullie biedt geen oplossing want daar krijg ik de raad naar hier te gaan... Enfin dan maar via deze weg: Onze zoon zijn PS4, zijn tv en onze AppleTV zijn allemaal naar de vaantjes. Deze items zaten verbonden aan een netwerkkabel. We hebben momenteel ook geen wifi en tv. De modem doet het waarschijnlijk wel nog, maar de problemen blijken niet alleen bij ons te zijn, maar in heel Varsenare. Hoe lang zal het duren voor de problemen van de baan zijn en bij wie kan ik terecht voor vragen omtrent de vergoeding van de items die stuk zijn (zoals: moet dit via jullie of via onze brandverzekering gebeuren?) Graag héél spoedig antwoord.
Nokia 230 Silver heeft geen wifi maar toch kan je via Opera downloaden en ook kan je op faceboek en twitteren (volgens de specificaties). Hij beschikt dus over een soort 2G, denk ik. Ik heb echter geen abonnement maar een pay and go kaart. Nu is mijn vrees dat wanneer ik gebruik zou maken van opera (downloaden) of faceboek of twitter, ik automatisch mijn bel krediet ga opgebruiken, wat niet de bedoeling is. Zou het mogelijk zijn die optie 2G uit te schakelen om alzo niet ongewenst op het internet te belanden om zo mijn bel krediet te beschermen?
Ik ben al jarenlang klant(20jaar) bij aanvankelijk belgacom en nu proximus. Sinds januari sloot ik een contract af voor een tutimus waarin al mijn producten zouden worden opgenomen. Ondertussen zo een 50 telefoons met de klantendienst later en ondertussen toch ook al een 7 maand is heel dat contract nog steeds niet in orde. Ofwel word ik steeds te veel gefactureerd of nu kan ik voor twee mobiele nummers nog steeds mijn verbruik niet raadplegen. Er komt enkel een kader op bedrag buiten gebruik. Elke dag wanneer ik voor deze twee mobiele nummers mijn verbruik raadpleeg is er telkens geld bijgekomen. Blijkbaar is er niemand bekwaam om mijn probleem op te lossen. Op deze manier is een mens wel genoodzaakt over te stappen naar de concurrentie.
Waar kan ik een pincode vinden om mijn kadofilm te kijken. Groetjes
Wist je dat elke bezoeker (al of niet gewenst!) die een GSM (smartphone) op zak heeft (zelfs als hij die niet gebruikt heeft) bij je thuis een spoor nalaat op je Proximus modem? Je vindt zijn spoor terug door in te loggen op de homepage van je modem (zie pag 20 v/d installatie-gids). De logging bevat altijd het unieke MAC-adres v/h GSM toestel (bv 48:1d:70:4f:7a:33) en soms ook de naam v/d eigenaar. Kan zeer nuttig zijn om ongewenst bezoek te identificeren!
Sinds wanneer maakt Turkije deel uit van Europa ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.