op 04 Jul 2017 heb ik alles binnen gegeven (modem, b-box,..)in de Proximus winkel in Wijnegem , mijn GSM abonnement omgezet in een pre-payed en laten uitschrijven van al de diensten (abonnement GSM, internet en tv) daar ik vertrok naar het buitenland. In July 2017 heb ik het laatste factuur betaald. DACHT IK. Tot mijn verbazing krijg ik weer een factuur voor internet-tv voor de maand augustus dit jaar en verrekeningen van bellen in Juli DIE IK AL HAD BETAALD.
Ik heb op het internet gezocht voor een Tf-nummer buiten de gratis 0800 of die voor de GSM problemen maar heb GEEN gevonden voor de gewone algemene klantendienst.
1. welk is die telefoonnummer
2. ik ga niet betalen voor wat ik niet heb gebruikt
Probleem met een factuur voor diensten die opgezegd zijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
