Geachte,
Groot is onze verbazing dat wij tot op heden, nog steeds facturen krijgen van uw diensten die sinds 25 april 2017 zijn opgezegd. Het aantal keren dat wij hiervoor reeds hebben gebeld is niet meer bij te houden, het aantal uitstapjes naar de zogenaamde Proximus- winkels valt niet meer op te tellen. Moest dit alles ook maar iets aan de situatie veranderen, altijd en overal word ons verteld dat de zaak zal worden opgelost. Helaas….. het blijft ons verbazen dat er om de zoveel tijd opnieuw een nieuwe factuur gestuurd word, opnieuw word er gedreigd met afsluiten van onze diensten (wat reeds in april is gebeurd trouwens). Telkens weer word er van ons uit gereageerd. Maar tot op heden zonder gevolg blijkbaar. U begrijpt zeker en vast dat het voor ons moeilijk te verstaan is dat er iedere maand nog abonnementskosten worden aangerekend voor een abonnement dat niet meer bestaat.
Zou u ons eens duidelijk kunnen uitleggen wat we nog kunnen doen om dit “euvel” opgelost te krijgen???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
